Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Focus Ii Titanium ( 2008 - 2011 ) Tdci Mi, Lpg Mi?


Tuncay Ç.

Önerilen Mesajlar

Merhabalar, Focus II Titanium ( 2008 - 2011 ) almayı düşünüyorum. Yıllık maksimum 12.000 km yapıyorum. Önceki araçlarım Opel Vectra C ve Toyota Auris idi. Focus Titanium tercihimi TDCİ den yana mı yoksa, Benzin +  LPG den yana mı kullanmalıyım.

Daha önceden Diesel tecrübem yok, önceki araçlarım Benzin + LPG li idi. 

 

Tercihim için görüş ve önerilerinizi rica ediyorum

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

TDCİ Tavsiye ederim.

Ancak araç

FocuS olunca gezmeden duramıyorsun bende yıllık 5 bin anca yaparım diyordum :) 7 ayda 15 bin yapmışım :D

EDIT: Lütfen gereksiz yere mesajlarda yazı şekli ve renk uygulamayız. Tek tek düzeltiyoruz peşinizde devamında ceza vermek zorunda kalacağız. Kuralları inceleyin.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Diesel araç tecrübem olmamasına rağmen bu düşünce ağır basıyor lakin ağır bakım masrafı ve bana yaşatabileceği sorunları şehir efsanesi olarak duyuyorum. TDCI lerin kronik sorunları neler? Turbo, Yakıt pompası ve Volan ile ilgili sıkıntı yaşarmıyım? Diesel araç tercihimi hangi km aralığında kullanmalıyım ?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Buradak ilk kriter motorlar olmasın ilk kriteriniz ücret'e göre alacağınız araba olsun..

Bizim yardım etmemizi istiyorsanız da donanım,karoser, fiyat, km için bilgiler vermelisiniz.

Özetle hangi araç temiz ise o alınmalı temizden kasıt özellikle motor ve iç mekan (bana göre kaporta işi çok önemli değil) 

 

Ülkedeki amansız dizel sevgisine yenilmeden önce seçenekleri sunmayı unutmayın. Önüne gelen dizel alıyor diye şimdi insanlar lüzumsuz yere çok para ödüyor..Neyse

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Buradak ilk kriter motorlar olmasın ilk kriteriniz ücret'e göre alacağınız araba olsun..

Bizim yardım etmemizi istiyorsanız da donanım,karoser, fiyat, km için bilgiler vermelisiniz.

Özetle hangi araç temiz ise o alınmalı temizden kasıt özellikle motor ve iç mekan (bana göre kaporta işi çok önemli değil) 

 

Ülkedeki amansız dizel sevgisine yenilmeden önce seçenekleri sunmayı unutmayın. Önüne gelen dizel alıyor diye şimdi insanlar lüzumsuz yere çok para ödüyor..Neyse

 

Bütçem maksimum 38.000 TL. 2008 - 2011 aralığında Titanium , manuel vites, yıl ortalaması 20.000 km yi geçmemiş, her iki karoser tipi bana estetik geldiğinden aracın temizliğine göre anlık karar verebilirim.

Diesel araç tercih etmemdeki ana faktör yıllar geçse de performans, güç ve yakıt ekonomisi avantajı ile 2.el de minimum zarar.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Buradak ilk kriter motorlar olmasın ilk kriteriniz ücret'e göre alacağınız araba olsun..

Bizim yardım etmemizi istiyorsanız da donanım,karoser, fiyat, km için bilgiler vermelisiniz.

Özetle hangi araç temiz ise o alınmalı temizden kasıt özellikle motor ve iç mekan (bana göre kaporta işi çok önemli değil) 

 

Ülkedeki amansız dizel sevgisine yenilmeden önce seçenekleri sunmayı unutmayın. Önüne gelen dizel alıyor diye şimdi insanlar lüzumsuz yere çok para ödüyor..Neyse

 

Ülkemizde amansız bir dizel sevgisi olduğu bence doğru ama bence bunun bir sebebi var diye düşünüyorum, mesala az yakması ve torkunun iyi olması en azından ben dizel aracı bu sebeblerden aldım diyebilirim... Bende yakup beyin söylediği gibi önemli olan aracın motorunun ve iç kısmının iyi olması, boyalı araç alma gibi bir takıntınız yoksa kaporta okadar onemli değil diye düşünüyorum.. 

 

 

Bütçem maksimum 38.000 TL. 2008 - 2011 aralığında Titanium , manuel vites, yıl ortalaması 20.000 km yi geçmemiş, her iki karoser tipi bana estetik geldiğinden aracın temizliğine göre anlık karar verebilirim.

Diesel araç tercih etmemdeki ana faktör yıllar geçse de performans, güç ve yakıt ekonomisi avantajı ile 2.el de minimum zarar.

 

Diesel araç tecrübem olmamasına rağmen bu düşünce ağır basıyor lakin ağır bakım masrafı ve bana yaşatabileceği sorunları şehir efsanesi olarak duyuyorum. TDCI lerin kronik sorunları neler? Turbo, Yakıt pompası ve Volan ile ilgili sıkıntı yaşarmıyım? Diesel araç tercihimi hangi km aralığında kullanmalıyım ?

Tuncay bey bende sizin gibi düşünerek 2009 model tdci titanium x aldım ve cok memnunum aracımdan hem az yakıyor hemde gaza basınca gücünü hissettiriyor bende almadan önce cok araştırdım ve dizelde karar kıldım öyle abartıldığı gibi dizelin masrafı cok falan değil benzinlide neyse dizelde de o kadar masraf var, 2. el değer kaybetmemesi için yakıt ekonomisi için aracın gaz pedaline basınca verdiği tepki için kesinlikle dizel diyorum.. Bu arada öyle kronik bir sıkıntı yok.. Öğrenmek istediğiniz veya merak ettiğiniz bir sey olursa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ülkemizde amansız bir dizel sevgisi olduğu bence doğru ama bence bunun bir sebebi var diye düşünüyorum, mesala az yakması ve torkunun iyi olması en azından ben dizel aracı bu sebeblerden aldım diyebilirim... Bende yakup beyin söylediği gibi önemli olan aracın motorunun ve iç kısmının iyi olması, boyalı araç alma gibi bir takıntınız yoksa kaporta okadar onemli değil diye düşünüyorum.. 

 

Elektrikli araçlar hiç yakıt yakmayacak,Torkunu da çalışığı andan itibaren tamamen verecek.

 

Alacak mısınız? 

 

Benzinli araba güçsüz değil, sadece toplum amansızca uçuştu başka sebebi yok. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Elektrikli araçlar hiç yakıt yakmayacak,Torkunu da çalışığı andan itibaren tamamen verecek.

 

Alacak mısınız? 

 

Benzinli araba güçsüz değil, sadece toplum amansızca uçuştu başka sebebi yok. 

 

Evet elektirikli araçlar ekonomik olacaksa alınabilinir ((tabi bu araçların verimli olarak kullanılabilmesi için altyapının oluşması şart)) fakat onlar farklı birsey biz burada benzinli yada dizel aracı konuşuyoruz değil mi?, benzinli araclar güçsüz demedim ki benim benzinli araca karşı negatif bir tutumumda yok , sadece Türkiye gerçeklerinde olması gerekeni kendimce söyledim o kadar, iyi okuyup oyle değerlendirmek lazım diye düşünüyorum.

İbrahim Maslak tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Evet elektirikli araçlar ekonomik olacaksa alınabilinir fakat onlar farklı birsey biz burada benzinli yada dizel aracı konuşuyoruz değil mi?, benzinli araclar güçsüz demedim ki benim benzinli araca karşı negatif bir tutumumda yok , sadece Türkiye gerçeklerinde olması gerekeni kendimce söyledim o kadar, iyi okuyup oyle değerlendirmek lazım diye düşünüyorum.

 

Gayet iyi okuyorum alternatif sundum yakıt hiç olamyacak yine güçlü olacak dizel'den 10 bin daha fazla verip elektrikli alacak mısınız?

Bu okuma yazma mantığı ile almanız gerekir hemde hiç tartışmadan :) 

 

Türkiye'de ki gerçek tamamen kuzu ilişkisi ile gidiyor..Komşu ne yaparsa sende onu yapıyorsun :) Pazar ne isterse sen de onu..

Siz neden alındınız ki ? Bence siz iyi okuyun benim ilk iletimi.. Konuştuğum ve eleştirdiğim kişiler forumda olmayan kişilerdir belki de ? Ne aldığını neden aldığını bilmeyenler.. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.