İbrahim Can Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2015 Vites boyunu kisaltma icin sokmustum bende sokmusken kisaltin derim[emoji2] Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serhat Sözen Yanıtlama zamanı: Nisan 20, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 20, 2015 Hatırlamaya çalışıyorum ama o kadar çok zaman oldu ki. Çıkaramıyorum şu anda ne desem yalan incelemem lazım tekrar. Yarın akşam iş çıkışı bi bakıp yardımcı olmaya çalışırım Selam bakabildiniz mi acaba durum nedir Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Çağdaş Kolcuoğlu Yanıtlama zamanı: Nisan 24, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 24, 2018 29.08.2011 - 12:47 tarihinde, Ogün Özemre yazdı: Arkadaşlar orta kolçağım kırılmıştı dün onu tamir etmek için orta konsolu söktüm. Resimleri aşama aşama anlatıcam sizlere Lazım olan takımlar: 20 numara tors tornavida 10 açık ağız anahtar yıldız anahtar ama 10 tornavida daha makbule geçer. İnce tornavida Kırılmış kolçağın görüntüsü Önce arabanın ön alt kısmındaki bakalitleri söküyoruz sürücü kısmında 2 adet yolcu kısmında 1 adet tors civatamız bulunmakta. Bu civataları söküp bakaliti öne doğru ittiğimizde tırnaklarından kurtulacak ve demonte olacaktır. Ondan sonra arka kısma geçiyoruz. Ordaki küçük eşya gözünü ve kağağı çekerek yerinden çıkartabilirsiniz. Kapaklar çıktığında Aşağıda bulunan resimdeki görüntü meydana çıkacak Sağda ve solda 3 er adet 20 tors civata bulunmakta. O civataları söktükten sonra. Siyah plastik iskeleti araca sabitleyen 2 adet 10 civata bulunmakta onları söküyoruz. ondan sonra tekrar ön kısma geçiyoruz Elfreni kapağını söküyoruz arka kısmından ince bir tornavida ile yaralamadan dikkatlice tırnaklarından kurtarıp çıkartıyoruz. Ondan sonra vitesin kapağını söküyoruz. Vites topuzunusaat yönünün tersine doğru çevirerek çıkartıyoruz. Tornavida ile gösterdiğim yerden nazikçe kaldırıp tırnaklarından kurtarıyoruz. Ondan sonra küllüğü çıkartıp küllüğü sabitleyen küçük plastik parçayı söküyoruz. Dikkat etmemiz gereken nokta küllüğü çıkarttığımızda direk çekmiyoruz arkasında çakmağın 2 adet elektrik soketi bulunuyor onları söküp küllük kısmını komple çıkartıyoruz. küllüğü çıkarttıktan sonra hemen alttaki 2 adet 10 civatayı söküyoruz. Bütün civatalarımız bitti Artık orta konsolumuz demonte halde sadece tırnaklarından kurtarmamız gerekli. Elfrenini abanarak çekebileceğimiz en yüksek seviyeye kadar çekiyoruz. Ardından orta konsolun arka bölümünü havaya kaldırıp geriye doğru çekiyoruz. Onun ardından orta konsolun ön kısmınıyukaru kaldırıp Küllük bölümünün üstüne çıkartıyoruz ondan sonra arkayı kaldırıp orta konsolu çıkartıyoruz. Bu kadar çeşitli hareket yapmamızın sebebi elfreni kolundan dolayı çıkartması biraz alengirli oluyor. Ondan dolayı biraz dansözlük yapıyoruz Airbag beynimizde orda duruyor. Yerini merak edenler için çektim Kolay gelsin arkadaşlar. Resimlerin ve anlatımın Bütün hakkı www.focusclubtr.com'a aittir. izinsiz başka sitelerde kullanılaması rica olunur.. Bravo tebrik ederim. Umarım parçaları güzel oturtmuşsunuzdur tekrardan monte ettiğinizde, çünkü oturmadıysa ses gelir. Bu da sizi rahatsız eder. Ben torpido sökülmesini asla tavsiye etmiyorum. Bizim araçların parçaları değişik bir tepki veriyor. Bazen sert istiyor, sert yapınca bu sefer tırnağı kırılıyor. O yüzden sökme taraftarı değilim. Zaten bulunması çok zor ve bulursanız da çok pahalı. Güle güle kullanın Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cengiz Yılmaz Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2018 23 saat önce, Cengiz Yılmaz yazdı: 11 saat önce, Doğan Kurban yazdı: Hocam bi de dövseydiniz yahu. Yapıcı eleştirilere kapalıysanız forum ortamında paylaşmayın o zaman. Benim aracımda da çakmaklıkta stop edince elektrik var. Ama 20 dk sonra otomatik kesiyor elektriği.Ford mühendisleri bişey düşünmüşlerde 20 dk elektrik vermiş dimi. Bir diğer olay da arabanızda otomatik klima sistemi var. İç ısıyı tek bir noktadan mı ölçüyor sanıyorsunuz araç. Zevk sizik keyif sizin karışmak kimsenin haddine değil. Ama eleştirilere açık değilseniz paylaşmayın lütfen. Ki ben size faydalı olacağını düşünerek yazdım mesajımı. Nasıl isterseniz öyle yapın. Keyifli forumlar dilerim size. 7 saat önce, İsmail Gür yazdı: oncelikle emegine saglik yanlis anlamazsan beni bazi arkadaslarin dedigi gibi keske anahtarsiz biseyler uydursaydin anahtar pek hos olmamis gibi ama usb akillica olmus benim aracta durmadan bozulan bir orjinal usb var omdan sonra bu akillica olmus seninde belirttigin gibi ilerde sikilirsan bi o anahtara el at derim nacizane kendi aklimca 5 saat önce, Öztunç Ünal yazdı: Merhabalar Bostancıda tanıdık servis yok fakat arzu ederseniz sizi acıbademdeki Euroford servisine yönlendirebilirim. Natilus avm ye 5 dk mesafe mazda ve renault servisinin yanında .10 yıldır tanıyorumbaşka servisede gitmedim gitmemde . Euroford servisten Serkan bey ile iletişime geçebilirsiniz. 0535 968 25 03 . Benim ismimi verirseniz yardımcı olurlar. Servis mekanik üstüne . Servisteki ustalarım 20 yıllık sadece ford yetkili serviste çalışmış ustalardır. Saygılarımla 29.08.2011 - 13:44 tarihinde, Belen Yalçın yazdı: Ben yeteri kadar dansözlük yaptıramadım herhalde el freni yüzünden tam çıkartamamıştım gerçi el freni çok kalkmıyor bende ama o şekilde de işimi görmüştü.Paylaşımın resimli olması güzel olmuş ellerine sağlık.Ghia modeller haricinde arka taraftaki vidalara farklı şekilde ulaşılıyor.Konsolun arka kısmındaki büyük boşlukta tornavida yardımıyla açılabilecek ufak bir kapak var vidalar onun altında. Merhaba, Bende yanlış hatırlamıyorsam sökerken el freninin ayar vidasını gevseltip rahatça yukarıya çekerek sökmeyi sağlamıştım sanırım. Yanlız gevşeltmeseden önce vidayı fazla sıkmamak için işaret koymuştum. Aksi takdirde frenler sıkı olduğundan fren balatası zarar görür. Bazı ustalar el freni çok yukarıda işe arka frenleri buradan topluyor. Üç veya dört dişte arka frenleri kavramaya başlatıyor. Saygılarımla. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap