Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Önerilen Mesajlar

  • 5 ay sonra...

Çağatay,

 

Mini buz dolabın geldi mi .

 

Bu arada alış veriş yapan arkadaşlarım ve büyüklerim,

 

Kargo geldiğinde kutusunda delik ezik vs var ise lütfen kargodan teslim almayınız.

 

Bilmeyen kişileri lütfen uyarınız. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...

ben hiç alışveriş yapmadım.Ama bir arkadaşım tv almış bir sorun yaşamadım demişti.Benim şu an için herhangi bir eleştirim yok.Sadece bir şey dikkatimi çekti:sitenin yapısı neredeyse hepsiburada.comla aynı.Onlar mı sizi taklit ediyor ,siz mi onları?Yoksa ortak mısınız? :)

hüseyin ipek tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Gold Grup olması ve Hizlial.com da Teknisyen olmam. Arıza İADE bölümündeyim.


Hepsiburada ile alakamız yoktur. GOLD Bilgisayar olarak ilk başlangıç bizdedir.

Daha sonra GOLD Grup olarak 2007 de Hizlial.com kurulmuştur.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 9 ay sonra...

@Ömer Osman Özün  Hızlıal.com dan ilk alışverişimi yaptım. Maalesef tam anlamıyla memnun olduğumu söyleyemeyeceğim. Gönderi hızı çok iyi. Fiyat çok iyi. Yapılan promosyon ve indirim çok iyi. Kargo  ücretsiz  iyi.

Ancak fatura ve teslim adreslerim farklı.. Fatura ürün ile birlikte gönderilsin seçeneğini işaretlememe rağmen kutuda fatura çıkmadı. Bu ne acemiliktir. Fatura eğer fatura adresine posta ile yollandıysa kaybolacaktır. Çünkü postacı girişe bırakıyor ve çocuklar da atıyor.. 

2. aldığım bir telefon. Ürün açıklamasının hiç bir yerinde telefonun Turkcell telefonu olduğu yazmıyor. Açık bir kandırmaca var. Ayrıca telefon Turkcell ROMlu olduğu için android 5.0 güncellemesini alamıyor. Hızlıal bunu müşteriye söylemeyi gerek görmemiş. 

 

Fatura da yok. Ben bunu nasıl iade edeceğim. 

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hepsiburada'dan cilalı oto şampuanı ve cila süngeri aldım, cila süngeri geldi fakat oto şampuanı kayıp 1 aydır yok, iade etmek istiyorum fatura yok (kargo gelmedi ki ) sipariş takip bölümü açılmıyor, sürekli sayfa görüntülenemiyor hatası alıyorum, arayan soran yok, son alışverişim oldu bu artık başlarına çalsınlar...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.