Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Makyajlı Ford Focus 3 Sedan Ve Elektrikli Versiyon Tanıtıldı


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

evet, fiestaya yetişip geçmeli, haklısın. çünkü araba dediğin C sınıfından başlar. (kimse demiyor spor demiyor kardeş, ford ne diyor onu merak ettim, bu tasarımın kimliğini merak ediyorum-üst mesajda altı çizili cümle)

Mehmet Demir tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

evet, fiestaya yetişip geçmeli, haklısın. çünkü araba dediğin C sınıfından başlar. (kimse demiyor spor demiyor kardeş, ford ne diyor onu merak ettim, bu tasarımın kimliğini merak ediyorum-üst mesajda altı çizili cümle)

 

Zarif Tasarım

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tartışmlar biraz konu dışı ama olsun.

Öncelikle Focus'un çok sattığı doğru.

1998'deki lansmanından bugüne kadar 12 Milyonun üzerinde Focus satıldı ve bunların yarıdan biraz fazlası da Avrupa pazarında...

Yani Avrupa'nın Ford için önemli bir pazar olduğu da doğru.

Beri taraftan Uzak Doğu ve özellikle Çin şu anda dünyada en hızlı büyüyen otomobil pazarı ve Focus satışlarına bakarsak:

Global 

2012 1 014.965

2013 1.097.618 (%8 artış)

Çin

2012 268.354

2013 403.219 (%50 artış)

Sonuçta Ford'un Uzak Doğuya kayıtsız kalması pek mümkün değil ve bu 1,5L motor hacmi de biraz o bölgenin vergi yönetmeliklerinin bir sonucu.

 

Tabii Türkiye'de pek hissedilmese de satışların iyi olması ürün geliştirmenin durması anlamına gelmez, bu kadar rekabetin yaşandığı bir piyasada kısa süreli bir rehavet bile dengelerin değişmesine neden olacaktır.

Ford da geri bildirimleri dikkate alarak önemli iyileştirmeler yaparak ürününü geliştirdi.

Bu iyi bir şey, tartışılacak bir yanı yok.

Tasarımın bazı unsurları bazılarının hoşuna gitmeyebilir ama bu iyileştirmeleri yok saymamızı gerektirmez.
Fiesta'daki gelişmeyi canlı yaşamış biri olarak bunun önemini bir kez daha vurgulamak isterim.
 

çünkü araba dediğin C sınıfından başlar.
Bu da öznel bir yaklaşımdır.
Önemli olan ihtiyacın karşılanmasıdır.
Bakın en bilinçli sürücülerin bulunduğu, kullanıcılar tarafından oldukça rasyonel seçim kriterleri kullanılan ve ülkemizden GSMH bakımından çok daha iyi bir yerde olan Almanya'da Ford 2013 satış rakamları:
45.485 Focus (TR 25.000 civarı olmalı)
45.151 Fiesta (TR 22.632)
23.003 C-Max
18.616 Kuga (bu son ikisinin TR satışlarını bilmiyorum ama 1.000'in altında olmalı)
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 4 hafta sonra...
  • 1 ay sonra...

Bence Ford önce 3.5 sonra 3 çıkartmış gibi. Yani önce makyajlısı,sonra da makyajsız çıkartmış. Önden köpekbalığı ağzına,arkadan da 93 hyundai accente benzettim yeni halini.Bu fotoğrafları görünce iyiki beklemeden almışım dedim.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...
  • 5 ay sonra...

önden ford tourneo... arkadan jetta birleştir .... arabanın ölçülerini bilmiyorum ama  2014 daha geniş uzun ve hard duruyordu bu biraz süt dökmüş kedi gibi bakıyor.. sedan eh ama hb  çok kötü... bana kia mia antin kuntin araba gibi geldi gözüme....

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.