Naci özkan Oluşturma zamanı: Nisan 16, 2014 Raporla Share Oluşturma zamanı: Nisan 16, 2014 arkadaşlar aracıma 1 ay önce chip tuning işlemi yaptırdım son değerler ise; 109>140 hp 240>320 nm 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2014 Rakamsal olarak veriler zaten bildiğiniz üzere tüm internette mevcut. Mesajınızda nelerin değiştiğini ? Neden yaptığınızı? vs detaylandırırsanız faydamıza olacaktır yoksa sadece rakamlar kalacak Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Naci özkan Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2014 Rakamsal olarak veriler zaten bildiğiniz üzere tüm internette mevcut. Mesajınızda nelerin değiştiğini ? Neden yaptığınızı? vs detaylandırırsanız faydamıza olacaktır yoksa sadece rakamlar kalacak Rakamsal degerler internette mevcut fakat bu son degerler degil biraz daha acilma imkani var. Ben performans yazilimi yaptirdim. Firma ismi vermek serbestmi bilmiyorum ama yapan firmaya ozellikle 1850 devirde turbonunda acilmasiyla aracin patinaj atmasini istemedigimi dile getirdim onlarda benim isteklerim dogrultusunda yazilim yaptilar. Sonuc tam olarak istedigim gibi [emoji41] Arac patinaj atma egilimi Gostersede bu minimuma indirilmis. Alt devirlerim canlandi turbo 1700 devirde devreye giriyor. Ust devirlerim gayet istekli seri 4500 devire kadar arabayi zapt etmek biraz zor. Gaz tepkimelerim cok iyi. Tepkimeme aninda karsilik aliyorum. Son olarak top speedim fena degil ama yasal hiz sinirlari disindaki rakamlar veriliyormu bilmiyorum onuda yazmayayim en iyisi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2014 Rakamsal degerler internette mevcut fakat bu son degerler degil biraz daha acilma imkani var. Ben performans yazilimi yaptirdim. Firma ismi vermek serbestmi bilmiyorum ama yapan firmaya ozellikle 1850 devirde turbonunda acilmasiyla aracin patinaj atmasini istemedigimi dile getirdim onlarda benim isteklerim dogrultusunda yazilim yaptilar. Sonuc tam olarak istedigim gibi [emoji41] Arac patinaj atma egilimi Gostersede bu minimuma indirilmis. Alt devirlerim canlandi turbo 1700 devirde devreye giriyor. Ust devirlerim gayet istekli seri 4500 devire kadar arabayi zapt etmek biraz zor. Gaz tepkimelerim cok iyi. Tepkimeme aninda karsilik aliyorum. Son olarak top speedim fena degil ama yasal hiz sinirlari disindaki rakamlar veriliyormu bilmiyorum onuda yazmayayim en iyisi Şahsen ve kimilerimiz zaten biliyor fakat böyle açmak lazım Teşekkürler 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Naci özkan Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2014 Tabiki. Her turlu sorulara elimden geldigince yardimci olurum 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Selami Ünal Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 16, 2014 (düzenlendi) Başarılı bir sonuç Güle-güle kullanın Araç stock halde iken bile ESP olmadığı için dikkatli kullanmak gerekiyorken şimdi çok daha fazla dikkat gerekecek Yay var mı bilmiyorum ama sanırım yazılımdan sonra yapılması gereken uygulamalar yay - spacer ve balata yenilemesi gibi görünüyor Ayrıca yeni farkettim, daha dowpipe uygulamasından söz etmediğinize göre hiç yapılmamış. Tahmini 8-12 hp artışı da bu uygulamadan gelirse, çok sağlam bi makine olur... Kilometre kaçtaydı onu da belirtirseniz daha iyi olur... Nisan 16, 2014 Selami Ünal tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Naci özkan Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2014 (düzenlendi) Başarılı bir sonuç Güle-güle kullanın Araç stock halde iken bile ESP olmadığı için dikkatli kullanmak gerekiyorken şimdi çok daha fazla dikkat gerekecek Yay var mı bilmiyorum ama sanırım yazılımdan sonra yapılması gereken uygulamalar yay - spacer ve balata yenilemesi gibi görünüyor Ayrıca yeni farkettim, daha dowpipe uygulamasından söz etmediğinize göre hiç yapılmamış. Tahmini 8-12 hp artışı da bu uygulamadan gelirse, çok sağlam bi makine olur... Kilometre kaçtaydı onu da belirtirseniz daha iyi olur... ah onu hiç sorma işte alırken esp esp diye çok aradım taradım ama samanlıkta iğne aramışım islak zeminde patinaja düştüğü an burundan bırakıyor araç.yol tutuş hakkında büyük sorunlarım var.lastiklerim yeni olmasa idi 215-225 takabilirdim ama daha 10.000 yapmış. downpipe kat egr işine girmeyi düşünmüyorum zira önce yol tutuş işini halletmem lazım aracım 107.000 de bu arada Nisan 17, 2014 Ahmet A. tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serdar Eryürekli Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2014 Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanın. Plaka aklımızda kalsında, yolda karşılaşırsak falan bulaşmayalım 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Şahin Doğan Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2014 Peki can alici bir noktaya deginmek gerekirse kaca mal oldu burada guzel olmus gule gule kullanin Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Naci özkan Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2014 Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanın. Plaka aklımızda kalsında, yolda karşılaşırsak falan bulaşmayalım birakin stock focuslari o kadar cok luks markalarda dahil araba tokatladimki ben bile inanamadim. Arac sahipleri hic inanamadi Peki can alici bir noktaya deginmek gerekirse kaca mal oldu burada guzel olmus gule gule kullanin Dyno dahil 650 tl ye yaptirdim. Reklama giriyormu bilmiyorum ama her kurusunu hak ediyolar Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ruhan Muslu Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2014 hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin. Bende sert kullanıcıymışım arkadaşlar diyor. Benimde bir arkadaşım var bu işleri yapıyor acaba bende 125Bg mi yaptırsam diye araştırdım fena kaçar dedi ama araba trend sonuçta Esp ve yay olmadan arabayı zaptetmek çok daha zorlaşır dediler ben bide tüm vitesleri 4000 devirin altında atmıyorum, chiplenince nasıl olurum onuda tahmin edemiyorum, gene de dikkatli kullanmak lazım herehalde hayırlı olsun tekrar. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serdar Eryürekli Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2014 Burası Cemal Paşa'daki Groseri den sola dönünce çevre yoluna giden yol mu? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Naci özkan Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2014 Burası Cemal Paşa'daki Groseri den sola dönünce çevre yoluna giden yol mu? Aynen mustafa kemal pasa bulvari hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin. Bende sert kullanıcıymışım arkadaşlar diyor. Benimde bir arkadaşım var bu işleri yapıyor acaba bende 125Bg mi yaptırsam diye araştırdım fena kaçar dedi ama araba trend sonuçta Esp ve yay olmadan arabayı zaptetmek çok daha zorlaşır dediler ben bide tüm vitesleri 4000 devirin altında atmıyorum, chiplenince nasıl olurum onuda tahmin edemiyorum, gene de dikkatli kullanmak lazım herehalde hayırlı olsun tekrar. Yaptirirsaniz 4500 devirin altinda surmezsiniz cunku arabanin alt devirleri ust devirleri hep dolu,istekli. 4000 devirden sonra gaza yuklenseniz bile araba sanki 2000 devirdeymis gibi ileri atlayarak tepki veriyor. Yolda zaptetme konusunda haklisiniz. Ona cozum ariyorum 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ruhan Muslu Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2014 Bende sert kullandığım için nerdeyse her sene 4 lastik değiştiriyorum eskileri lastikçiye belli bir ücret karşılığı bırakıyorum ama benim isteklerimi karşılayacak lastik henüz türkiye ye gelmedi sanrım mayıs ın ilk haftası gelecekmiş onları bekliyorum gelince değiştiricem İnşallah bakalım istediğim gibi olacakmı 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Naci özkan Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2014 Bende sert kullandığım için nerdeyse her sene 4 lastik değiştiriyorum eskileri lastikçiye belli bir ücret karşılığı bırakıyorum ama benim isteklerimi karşılayacak lastik henüz türkiye ye gelmedi sanrım mayıs ın ilk haftası gelecekmiş onları bekliyorum gelince değiştiricem İnşallah bakalım istediğim gibi olacakmı bunu 5-6 ay daha kullanıp continental almayı düşünüyorum.premium contact 5 kullandım eski aracımda,çok memnundum.lastikçiler ölü fiyata alıyolar.garaja koyarım eşe dosta verirrim daha iyi bence Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap