Ruhan Muslu Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2014 Ben 14 yıldır aynı lastikçi ile alış veriş yapıyorum o yüzden benden ölü fiyatına almaz çık girişinde aldım lastikleri 15 di hatta 16 ya yükselttim cantları diğer lastiklerim 195 65 15 michelin energy saver+ idi bunlardan sağ arka lazstiği kaldırımda yardım yenisini almaya gittiğimde bana sen bu 4 cantı ve 3 lastiği bana bırak bende sana 205 55 16 sıfır cant lastik veriyim dedi michelin primacy 3 verdi 2013 20. hafta lastikleri 2013 ağustos ta aldım yani taze idiler. Yanlız bu lastiklerden memnun değilim. Şöyleki ara sokaklada 30-40km. hızla giderken freni kökleyince yavaş olmama rağmen ABS hemen dartttt devreye giriyor anlıyorum ki lastikler yere yapışacağına kızağa düşüyor ve ABS devreye giriyor ancak, şehirler arası yollarda ana arterlerde 100-120 giderken asılıyorum kızaklaşa şöyle dursun araba sakız gibi yere yapışıyor. Şimdi bundan şu sonucu çıkartıyorum lastikler asfalt seçiyor bu lastikleri aldığımdan beri aynı durumda 15 lerde böyle bir sorun yoktu. Araştırdım bende ADAC ın geçen seneki yaz lastik testlerinde en mükemmel sonuç Dunlop Sport Bluresponse her şartta en iyi sadece yanak deseni ne düşük puan verilmiş oda lastiği 2. lige düşürmüş. Ben hala o lastikleri bekliyorum mayıs başında geleceği söylendi haber bekliyorum. Gelir gelmez gidip taktırıcam. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
emir hacımustafaoğlu Yanıtlama zamanı: Nisan 18, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 18, 2014 jant ebatınızı 18 e çekin jantın ağırlığı performansınız için önemlidir..ben prelli p zero serisini kullanıyorum yaysız hiçbir tekerini kaldırmadı yerden henüz..sizde takın bahsettiğiniz araç 140 hp ve zaptedememek için hiçbir sebebiniz yok kafa atması lastiiğin momentumunun fazla gelmesinden ötürüdür grip artışlarını lastikten başka hiçbirşey çözmez altınızdaki araç sınıfının yol tutuş lideri biraz üstten algılatmaya çalıştım detaylı bir pm konuşabiliriz stage 2 ye geçtim ben intercoller büyüttüm 60 mm egsoz borusu canımı sıkanı ozaman izle sen 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Naci özkan Yanıtlama zamanı: Nisan 18, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 18, 2014 jant ebatınızı 18 e çekin jantın ağırlığı performansınız için önemlidir..ben prelli p zero serisini kullanıyorum yaysız hiçbir tekerini kaldırmadı yerden henüz..sizde takın bahsettiğiniz araç 140 hp ve zaptedememek için hiçbir sebebiniz yok kafa atması lastiiğin momentumunun fazla gelmesinden ötürüdür grip artışlarını lastikten başka hiçbirşey çözmez altınızdaki araç sınıfının yol tutuş lideri biraz üstten algılatmaya çalıştım detaylı bir pm konuşabiliriz stage 2 ye geçtim ben intercoller büyüttüm 60 mm egsoz borusu canımı sıkanı ozaman izle sen Sen bi basamak ondesin şuan [emoji2] yazilim bi tık daha acilabilir sirf asfaltla sorunlarimizi cozemedigimiz icin actirmiyorum. Siz taban 225 mi kullaniyosunuz? Lastik janttan baska herhangi bi modifikasyonsuz super yol tutusa sahipsiniz yani? Bende istiyorum [emoji17] Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Nihat Abukan Yanıtlama zamanı: Nisan 18, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 18, 2014 Araba dediğin güçlü olmalı.. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Sezer K. Yanıtlama zamanı: Nisan 20, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 20, 2014 birakin stock focuslari o kadar cok luks markalarda dahil araba tokatladimki ben bile inanamadim. Arac sahipleri hic inanamadi Mükemmel bi tork artışı oluyor. Bmw lerin dizel olmayanlarından tokatlayamayacagınız yok Bu arada adananın yolları nasıl bilmiyorum ama eibach ın 5 lik yayı süper olur. Anlık yakıt tüketimi değerlerine hiç baktınız mı? Nasıl bi değişim oldu 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Naci özkan Yanıtlama zamanı: Nisan 20, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 20, 2014 (düzenlendi) Tokatladigim arabalari saysam liste olusturmam lazim burada. 2.0 benznli ve vtecler de dahil [emoji6] Adana ana hatlar iyi ama ara yollar sıkıntı [emoji20] Yol tutusla ilgili sorunlarim var onu halletmem lazim Nisan 20, 2014 Naci özkan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Nisan 20, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 20, 2014 Sitemizin genel üslubunu açıklamak zorundayım. Hoş değil bu sözü geçen tabir ayrıca tanımadığınız hiç bir aracın ne kadar zorlandığını kimse bilemez sadece bunları söyleyenlerin eğlenmesi ile kalır tüm sözler. Foruma faydalı bilgi verilmesi dileği ile. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
emir hacımustafaoğlu Yanıtlama zamanı: Nisan 21, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 21, 2014 ben maaliyeti kısma amaçlı söyledim bazen tavsiyeden çok işi fizik, matematiğe dayandırmalısınız.. 225 yeterince yolu tutar fakat jantınız ağır ise virajları alırken oluşan çukur ve tümseklerde araç virajın dışına doğru atlama yapar ve lastik momentumu çok önemli.. bahsettiğim performansı replika bir jantla almanız imkansız mutlaka öncelikle yay akabinde sertlik ayarlı amörtisör lazım(koni) hafif jantta böyle bir ekipmana ihtiyaç duymazsınız hafif jantın diğer bir avantajıda aks kollarını ve bilyasını ister istemez yoruyorsunuz freze dişlerinin araları açılıyor ve 15-20 bin km içinde ön aks bilyası ve aks kafalarınız ciddi işlemlere maruz kalır ağır jant takmayın akabinde gereken ihtiyaç duyulan performans arttırıcı ekipmanlar yüzü astarını geçer .. ayrıca aracı daha fazla açarsanız başta triger zinciri ve segman olmak üzere ;krank mili turbo salyangozu ve binimum jontaların ömrünü 3te birine indirirsiniz..malum hararet 90 ı geçmesede motor sıcaklığını 140 dereceden en nihayetinde şu anki yazılımla 180 dereceye çıkarmış vaziyettesiniz daha fazla açarsanız 210-220 derecelerde hüküm sürecek ve bunun sonuçları ağır oluyor bilgilerinize.. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Naci özkan Yanıtlama zamanı: Nisan 21, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 21, 2014 Motor sicakliginin disinda yag sicakligida buyuk etken. Benimki suan sıkıstırdıgim zamanlar tahminim 110-115 dereceye yukseliyor. Daha fazla actirmak gibi bi dusuncem yok. Dedigim gbi oncelik yolla aramdaki sorunlari cozmek 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
emir hacımustafaoğlu Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2014 motor sıcaklığını guage test menüsünden görebilirsiniz engine temp diye yazar .. stabili 159 derece zaten bizim motorların guage test menüsünü açabilmek için sinyal kolu üzerinde bulunan tuşa basılı tutup kontağı çeviriniz... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2014 stabili 159 derece zaten Benimki stabil değil demek ki, genelde 95-96 arası ısınınca. 159 klavye sürçmesi değilse yüksek bir değer. 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Naci özkan Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2014 motor sıcaklığını guage test menüsünden görebilirsiniz engine temp diye yazar .. stabili 159 derece zaten bizim motorların guage test menüsünü açabilmek için sinyal kolu üzerinde bulunan tuşa basılı tutup kontağı çeviriniz... 159 yuksek degilmi. Arkadasimin tdi golfu 95-98 lerdr seyiriyor. Motoru skstrınca 105-106 ya cikiyor. Test menusunden acip yola ciktigimiz zaman yine anlik gosteriyormu 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet Sarıyıldız Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2014 öncelikle merhabalar. yeni konu açıp açmamakta tereddütte kaldım. o yüzden kalabalık konu olmasın diye burada devam ediyorum. benim çok garip bir sorum olacak. herkes chip tunning yaptırarak performans artışına gidiyor. ben ise tam tersini soracağım. aracım 110PS 1.6 TDCİ CVT şanzıman maalesef. hem burada hemde diğer forumlarda araştırma fırsatı olmadan aracın sahibi oldum. chip tunning ile güç ve tork düşüşü sağlanabilir mi, sağlanırsa şanzımanda aynı sorunların çıkma ihtimalini azaltmış olur muyum? çok garip bir soru olduğunu söylemiştim teşekkür ederim... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2014 öncelikle merhabalar. yeni konu açıp açmamakta tereddütte kaldım. o yüzden kalabalık konu olmasın diye burada devam ediyorum. benim çok garip bir sorum olacak. herkes chip tunning yaptırarak performans artışına gidiyor. ben ise tam tersini soracağım. aracım 110PS 1.6 TDCİ CVT şanzıman maalesef. hem burada hemde diğer forumlarda araştırma fırsatı olmadan aracın sahibi oldum. chip tunning ile güç ve tork düşüşü sağlanabilir mi, sağlanırsa şanzımanda aynı sorunların çıkma ihtimalini azaltmış olur muyum? çok garip bir soru olduğunu söylemiştim teşekkür ederim... Sınırlama yapılabilir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet Sarıyıldız Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 23, 2014 Sınırlama yapılabilir. yani cvt şanzımandaki oluşabilecek yüksek tork kaynaklı sorunların bir nebze de olsa önüne geçilebilir. doğru anlamışımdır umarım... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap