Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

F3 İle İlk Yolda Kalma


saner can

Soru

Bugün ilk kez yolda kaldım. Araç vitese geçmiyor. Stop edince geçiyor fakat çalıştırınca geçmiyor. Önceden hiç belirti vermedi. Aniden oldu. İlk başta vites geçişleri çok sertleşti 10 dk sonra da hiç geçmemeye başladı. Kenara çektim, çekici çağırdım ve aracı servise bıraktım. Nedeni şu anda tam olarak belli değil sökülüp bakılacakmış. Balata bitmiş olabilir dediler. Garantiye girmiyormuş. Araç daha 20000 km de ve 10000 km si uzun yol, hiç sıkıştırmadım, titiz kullandım ve sert kalkış dahi yapmadım. Açıkçası moralim bozuldu çekiciye yüklerken...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önerilen Mesajlar

  • 0

asbestten bahsediyorsan o yasağın daha eski olması lazım.

Ben serviste söyleneni biliyorum sadece yasağı takip etmedim onlar üretim bazlı da olabilir, şu tarihli tasarlanan araçlar gibi çünkü daha önceden araç çıktıysa etkilenmiyorlar, misal yasa 06'da çıksa focus 2'yi bağlamaz.

Şuan esp'siz araç üretimi avrupa'da yasak ama fiesta'yı o etkilemiyor :) gibi

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Ben serviste söyleneni biliyorum sadece yasağı takip etmedim onlar üretim bazlı da olabilir, şu tarihli tasarlanan araçlar gibi çünkü daha önceden araç çıktıysa etkilenmiyorlar, misal yasa 06'da çıksa focus 2'yi bağlamaz.

Şuan esp'siz araç üretimi avrupa'da yasak ama fiesta'yı o etkilemiyor :) gibi

2005te avrupa birliğinde üretimi ve kullanımı yasaklanmış, ab içindeki satış değil yani. türkiyede 2011de başlamış. balatasız getirip yerli balata takmıyorlarsa focus 2 dede olmaması gerekiyor yani.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Biraz önce aracı teslim aldım. Baskıda bir parça kırılmış. Tam teknik terimleri bilemiyorum ama baskıda yayla ilgili bir parça kırılmış. Garantiden baskı değişmiş. Balata bitmemiş.

Geçmiş olsun tekrardan. Garantiden değişmeside iyi olmuş.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Geçmiş olsun.Aynı durum benim aracımın başına da gelmişti.Hemde harfi harfine aynı durum.Servis diretti ben direttim derken sorunu Otosan'a taşıdım.Neyse söktüler baktılar baskı kırılmış ve balata sağlam dediler.Baskının garantiden değişeceğini ama balatanın değişmeyeceğini bildirdiler.Ben yine direttim baskı-balata set olarak değişti.Keşke sende diretseydin,sonuçta debriyaj seti adı üzerinde bir set ve bütün olarak değişmesi gerek.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Geçmiş olsun.Aynı durum benim aracımın başına da gelmişti.Hemde harfi harfine aynı durum.Servis diretti ben direttim derken sorunu Otosan'a taşıdım.Neyse söktüler baktılar baskı kırılmış ve balata sağlam dediler.Baskının garantiden değişeceğini ama balatanın değişmeyeceğini bildirdiler.Ben yine direttim baskı-balata set olarak değişti.Keşke sende diretseydin,sonuçta debriyaj seti adı üzerinde bir set ve bütün olarak değişmesi gerek.

Yani açıkçası tamir edilmiş olması benim için yeterli. Zaten servis balatanın değişmesi için tekrardan Otosana yazı yazmış olmamış. Balata bitmemiş dediler. Çok kafama takmam. Benim sevindigim nokta balatanın bitmemiş olması. 20000km de bitseydi keyfim kaçardı. Herkese yorumları için teşekkürler.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.