kazım korkmaz Oluşturma zamanı: Nisan 30, 2014 Raporla Share Oluşturma zamanı: Nisan 30, 2014 merhaba arkadaşlar geçenlerde arazide düz yolda çamura battım lastiklerin 4 de patinaj çekti yalnız hafif rampa da çimde sadece arkalar patinaj çekti (devamlı arazi modun da iken) bazen önler çekiyor bazen çekmiyor bunun sebebi nedir aracı ustaya getirdim acaba önler çalışmıyor mu diye aracımda hiç bir sorun yokmuş sebebi bir türlü anlamadım sizce neden kaynaklıdır. ford ranger 2004 model 4x4 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga Başaran Yanıtlama zamanı: Nisan 30, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 30, 2014 (düzenlendi) çimde sadece arkalar patinaj çekti (devamlı arazi modun da iken) araç devamlı 4x4 değil heralde ... dinamik çekiş kontrol sistemi gibi birşey varsa ; araç yerine göre 4 tekerden çeker , yerine görede 2 çeker olarak devam ediyordur ... Rampada kaygan zeminde de ; ön taraf , arka tarafa göre daha ağar olduğu için arkaların patinaj çekmesi normal ... Sonuç olarak rampada kalmadıysa ; önler tutunmuş , arka tekerlerde , arkanın hafif olmasından ötürü patinnaja kalmıştır ... Sonuçta bu araçlar arazi canavarı değil ... Wildtrack filan olunca farklı olabilir ... Nisan 30, 2014 Tolga Başaran tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
kazım korkmaz Yanıtlama zamanı: Nisan 30, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 30, 2014 peki devamlı önlerin patinaj çekmesi için ne yapılabilir Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Nisan 30, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 30, 2014 peki devamlı önlerin patinaj çekmesi için ne yapılabilir Arka aktarmayı Manuel olarak iptal edeceksiniz Biz audi tt quatro da bu işlemi yapıyorsun arkası kaysın diye Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
kazım korkmaz Yanıtlama zamanı: Nisan 30, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 30, 2014 Arka aktarmayı Manuel olarak iptal edeceksiniz Biz audi tt quatro da bu işlemi yapıyorsun arkası kaysın diye nasıl iptal ediliyor peki Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Nisan 30, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 30, 2014 nasıl iptal ediliyor peki Ustanıza yani aracı bilene sormanız lazım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
kazım korkmaz Yanıtlama zamanı: Nisan 30, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 30, 2014 oda bilmiyor malasef Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Sabri Özer Yanıtlama zamanı: Nisan 30, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 30, 2014 Eğime göre ve gereken neyse çekiş ona göre ayarlaniyordur sürekli 4 çeker değilse 2004 rangerlari pek bilmiyorum ama sorunun cevabi budur. Yokuş yulariysa belki %70 %30 olarak dağılıyordur 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tahir Arıt Yanıtlama zamanı: Haziran 3, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 3, 2014 Çimde lastiklerin sarmasının sebebi kullandığın lastikleri o arazi şartlarına uyumlu olmamasıdır. 4 çekerdeyken arkaların sarmasının sebebi arkada ağırlık olmamasıdır. Buna ek olarak, girdiğin eğimde bunu etkiler. Önler yada arkalar sarabilir. Senin dediğin şu, arkalar sarıyor ama araç o an önden kavramıyor. Bunun sebebi ise aracında kilitli defransiyelin olmaması. Gerekli ekipmanın olmaması durumunda, arkalar sararken önlerin sabit kalması aslında iyi bir şey yoksa aktarıma zarar verebilirsin. O tip arazilere biraz süratli çıkacaksın. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap