Osman Mollaoğlu Oluşturma zamanı: Mayıs 5, 2014 Raporla Share Oluşturma zamanı: Mayıs 5, 2014 F3 1.0 da dün test yaptim ibre 210 a takıldı 5 veya 6 vites farketmiyor daha fazla gitmesi gerekmiyormuydu. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Alparslan Kaplan Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2014 Allah esirgesin 210 km hızla giderken lastik patlasa herhalde parçalarınızı cımbızla toplarlar 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Serdar Eryürekli Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2014 Daha önceden de konuşulduğu gibi; limitör yok, aracın kapasitesi o, 6. vites daha fazla hız yapmak için değil, deviri düşürerek aracı rahatlatmak için var. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2014 Kesinlikle, bulutlara uçması, yedi kat göğe çıkması gerekiyor... Aracın fabrika verisi son hızı 195 km/h, buna sayaç sapması kabaca %5-7 ekleseniz 210 eder. Tabii rüzgar durumu, lastik havaları, asfalt özelliği, eğim, ısı, bakım durumu vb. pek çok faktör değişimlere yol açabilir. Bence normal, ama ben olsam biraz daha zorlardım... Bu arada azami hız içi sınırlandırıcı yok. 4 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Ahmet Aydın Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2014 Limitor nedir ne ise yarar ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2014 Limitor nedir ne ise yarar ? Konuyu açan arkadaş istediği yüksek hıza ulaşamadığı için acaba fabrika çıkışı bir hız sınırlaması mı var diye sormuş... Hız sabitleyici yanında hız sınırlayıcı var donanımda, sürücü tarafından etkin hale getirilebiliyor. Buna limitör demek mümkün. Devreye aldığınızda araç ayarladığınız hızın üzerine dip gaz yapmadığınız sürece çıkmıyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Osman Mollaoğlu Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2014 Internette 5 viteste 230 yapanı gördüm. Benimkinde 6000 devirin altında sanki devir kesiciye girdi. 210 a kadar herhangi bir isteksizlik yoktu motorda. Yol eğimi rüzgar gibi etkenlerde engel olacak bir durum yoktu basinclarda 36 psi. Çok hız yapan birisi değilim arabanın kapasitesini görmek için deneme yaptim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Burak Koç Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2014 Vay bee..bizim 1.0 performansı bayağı hoşuma gitmeye başladı..şimdiye kadar 170 veya 180 hiç geçmedim arabamla,sadece bende denemek için bu hıza ulaştım ama yazılanları okuyunca tekrar aşık oldum arabama..Motorla çok rahat 230-240 km ye çıkıyorum ama nedense arabayla 170-180 km ye gelince korkmaya başlıyorum.. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2014 1.0 Motor daha ne yapsın işte. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2014 Internette 5 viteste 230 yapanı gördüm. Arkadan rüzgar ve eğim aşağı ise olur, niye olmasın. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Ozan Türker Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2014 Büyük bir ihtimal yanlışlıkla (el çarpması olabilir ) limit 210 km/h da devreye girmiş olabilir yoksa 6. viteste eğim ve rüzgar şartıyla 210 km/h geçer diye tahmin ediyorum Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2014 Başlık ve içerik tutarlı ayrıca içeriği özetlemelidir. Bu sefer düzenliyorum bir dahaki sefere konu kilitlenir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2014 Büyük bir ihtimal yanlışlıkla (el çarpması olabilir ) limit 210 km/h da devreye girmiş olabilir yoksa 6. viteste eğim ve rüzgar şartıyla 210 km/h geçer diye tahmin ediyorum Biraz çabayla olur... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2014 Ford limitör koyması 250 vuracak araba da, uçmasın diye kesmişler garibi. Motorun gücü, arabanın ağırlığı, vites oranları belli. Okuduğunuz rakamlarda zaten bir miktar hatalı %5-7. Motorun gücü daha fazla devir çevirip hızlanmaya yetmiyordur. Orta sınıf araç için çok bile zaten. Youtube yalan dolan her şeye müsait, bu hızlar bile bu tip bir motorun ne kadar iyi performans verdiğini gösteriyor zaten. Fazlası hayal. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Bekir B. Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2014 Niyet aracı uçurmaksa, yanlış taşıt seçilmiş sanki:) 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Osman Mollaoğlu Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2014 Limitör açık değil kullanmiyorum. Limitor kapalıyken çalışıyormu bilmiyorum. Iki elim sıkı sıkı direksiyonda el çarpması gibi bi durum yok. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Soru
Osman Mollaoğlu
F3 1.0 da dün test yaptim ibre 210 a takıldı 5 veya 6 vites farketmiyor daha fazla gitmesi gerekmiyormuydu.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 21 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap