Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Yeni Dizel - Opel Astra 1.6 Cdti 136 Ps Test Sürüşü - Sürüş İzlenimi


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Uzunca süredir Opel'den beklenen 1.6 cc altı güçlü dizel motor ülkemize gelmeye başladı. Hemde bu ay 1.500 tl sırf bu motora özel indirimi de var düşünenler kaçırmasın :)

 

Aracı artık az çok tanımayan yoktur, makyajlandı bile kasa artık yenisi bekleniyor çoğu kişi tarafından.

 

Öncelikle aracın fiyatlarına biraz değinmek istiyorum eğer bu ay alınırsa yukarda dediğimi indirimi bunlara ekleyebilirsiniz.

 

1.6 cdti 110 ps sport donanım ile 68.000 tl

1.6 cdti 136 ps sport donanım ile 69.000 tl

1.6 cdti 136 ps cosmo donanım ile 74.000 tl

 

Donanım olarak Sport = Titanium ; Cosmo= Titanium X şeklinde düşünüp karşılaştırma yapabilirsiniz.Bugün bayiiler 69 bin liraya Titanium bırakıyor. Yani fiyatlandırması normal düzeyde abartılı fiyatı BENCE yok. Bluetooth misal sport ve cosmo'da opsiyon sunuluyor.

 

Parkur: Test sürüşü yeri tamamen trafik ile doluydu. Video normalde 17 dakika civarındaydı duraksanan yerleri kestim bu şekilde alınan yol ve trafik şartlarını göz önünde bulundurmalısınız. Hiç yüksek hıza çıkamadım 4.vites bile kullanılamadı maalesef. Bir test daha şart.

 

Araç kalite ve işçilik olarak sorunsuz. Arka diz mesafesi kısıtlı ve sürücü cam kumanda yeri dar ve kullanımı zor ayrıca kol dayama direksiyonu tutmanız için yetersiz. Bunlardan başka eksi durum görmedim bu testte bu arada tuşlar çok gözüksede kullanımı kolay.

 

Performans olarak ise kesinlikle artık yeterli seviyede yalnız bu araç tam 1430 kg yani çok ağır karşılaştırabileceğim; renault 1.6 130 ps ile araçlar daha canlıydı örneğin bu motor güçlü olmasına rağmen focus'dan çok farkı yok ve ilk kalkışta hemen fırlamıyor. 

Ayrıca S&S bazı araçlar gibi tam durmadan araç boşta yavaşladığında stop ediyor, bu durumu hiç onaylamıyorum :( aracın durmasını istemiyorum ama böyle bekleme konumuna geçince hem kalkış için zaman kaybettiriyor hem dikkat dağıtıyor.

 

Motor sesi tam kıvamında bana göre hiç rahatsız etmiyor. Kolay kolay bayılmıyor. 1800dd sonrası çok canlı.

Konfor olarak ise 17'' olmasına rağmen gayet iyi sadece tekerler aynı anda düşerse gürültülü olabiliyor. 

 

 

Video

 

 

YT'a alternatif

 

lang="en-US" dir="ltr">

69ca43b5386146767219e561d80b8086
  • Beğen 8
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Güzel araba, direksiyona laf etmedin mi yoksa beğenmediğinden mi sordun modu var mı diye? Ben makyaj öncesindekini kullanmıştım da bana göre rezildi.

 

Arka park sensörünü ekranda göstermiyor hala :)

 

Vatandaşta sağlam saçmalamış triger olayında.

 

Eline sağlık.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Güzel araba, direksiyona laf etmedin mi yoksa beğenmediğinden mi sordun modu var mı diye? Ben makyaj öncesindekini kullanmıştım da bana göre rezildi.

 

Arka park sensörünü ekranda göstermiyor hala :)

 

Vatandaşta sağlam saçmalamış triger olayında.

 

Eline sağlık.

 

1200 TL'ye triger mi değişir?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Güzel araba, direksiyona laf etmedin mi yoksa beğenmediğinden mi sordun modu var mı diye? Ben makyaj öncesindekini kullanmıştım da bana göre rezildi.

 

Arka park sensörünü ekranda göstermiyor hala :)

 

Vatandaşta sağlam saçmalamış triger olayında.

 

Eline sağlık.

 

 

Ozan onu değerlendirmelik kadar süremedim ki :( Fırsat bulunca bir daha gidebilirim

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Triger kayış değil zincirdir büyük ihtimalle. E oda en azından 250.000 km götürse. Ehhh işte.

 

Ama normal trigier seti derken özellikle belirtiyor kayışlı modeller diye, ve üstüne basarak ta söylüyor bu zincirli falan diye, daha ilginci bir yerde değişmesi gerekirse kayışlı setten ucuz mu dedi bir şey dedi. Gece izledim, tam anlamadım zaten.

 

Ama kim ne derse desin tasarım anlamında hoş bir tasarımı var. Direksiyonu ise iğrenç. (Tasarım anlamında, kullanış anlamında bilemiyorum.)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Emeğine sağlık. Bir şey dikkatimi çekti belki önemsiz ama sinyal sesi biraz fazla sanki,çık çık edişi focuslarda daha derinden ve daha az geliyor gibi.

Direksiyon seninde belirttiğin gibi biraz fazla büyük,daha zarif ve küçük olabilirdi,konsoldaki tuş bolluğuna F3'ten aşinalığımız var fakat bunda daha mı çok ne :D

Onun dışında gayet güzel bir araç. Tekrar emeğine,ağzına sağlık güzel test olmuş :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.