Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Yeni Dizel - Opel Astra 1.6 Cdti 136 Ps Test Sürüşü - Sürüş İzlenimi


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Ön konsolda tuş çokluğu ve karmaşıklığı Focus'tan fazla; kesinlikle alışkanlık istiyor; basit ekranların kırmızı rengi güzel bence, bir farkındalık yaratıyor; direksiyon bence de güzel değil, sportif desen değil, estetik desen değil; değişik...

Highline Golf dizel 81 Bin küsur; dolu bir Focus Titanyum dizel de o paralara yaklaşıyor ( X paket, smart paket, tech paket vs. ); o nedenle cosmo fiyatı bana uygun göründü...

Bir arkadaşım Astra dizel delisi, yenilenen her kasayı alır; bunu da alacaktır yakında; motor/performans merak ediyorum, bir deneyeyim...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yakup eline sağlık. 

 

O ekranlar Cosmo için sevimsiz olmuş. Onun haricinde alınıp kullanılacak araba bence. Direksiyona da pek takılmadım. Performans her türlü yeterlidir, ama ağırlık sebebiyle pek sportife kaçmayabilir. Uzun dönem bakmak lazım, ne yakıyor şehir içi falan? 

 

Bu arada adam rampaya sokuyor bilerek, garibim eski motorları gitmiyordu bu kasayla rampada, onu gösterecek   :)

 

En son 98-2000 senesi civarı Astramız vardı. 3. kasaydı, 4 çıkınca nispeten ucuza satılan Classic tipinden. Azıcık sertti ama şehirdışı virajlı yollarda çok keyifliydi. Rayda gibi   dönerdi virajı. Şimdilerde durum nedir merak ediyorum doğrusu. 

 

Opel servisleri bence çok kötü, ve kazıkları daha çok batıyor bana, dolayısıyla uzunca bir süre almam herhalde. Mevcut Corsa'yı da dışarıda bir yerde yaptırıyorum. 

 

Fiyatı makulmuş, 136bg yaptık diye geçirmemişler. Bu Renault 130 ve bunun 136bg olanları biraz sakatta olabilir. Vatandaş almıyor diye arkası gelmiyor bazen. Ama Opel'de hacim olarak alternatif (110bg aynı blok hariç) olmadığı için problem olmaz sanıyorum. Renault'da 130bg Türkiye pazarında pek tercih edilen bir motor olmadı sanki.  


1.6 cdti 110 ps sport donanım ile 68.000 tl 1.6 cdti 136 ps sport donanım ile 69.000 tl 1.6 cdti 136 ps cosmo donanım ile 74.000 tl

 

Bunlar indirimli liste fiyatının altında. Listeden daha da pazarlık  var yani. 2500-3000 gibi

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

bende opel gercekte test arabasını denedim.. eski 1.3 e göre ciddi bir fark var.. yeni focusuma göre bir tık daha güçlü diyebilirim ama çok birşeyde belli etmiyor zaten.. zaten istanbul trafiğinde 3. vitesi aşamadım.. bu araba alınır mı derseniz sedan alınır.. ama hb 2015 basında değişecek deniyor.. onun için hafiflemiş yeni kasayla mükemmel olacaktır..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

100 km kadar kadar bir yolculuğum oldu 50km si sağ koltukta 50 km si arka koltukta.1,3 cdti sport stil paketliydi sanırım yalıtım anlamıyla bir sıkıntı göremedim  yeni nesil her araba gibi serte dönük süspansiyon sistemi vardı ön koltuk rahattı fakat arka koltuk kabus gibiydi yarım saatlik yolculuk çok rahatsız geçti.

aracın sahibi arkadaşım 1,3 motorun yeterli olduğunu ispatlamak için gazın üstüne dineldi ama hiç etkilenmedim.dijital klimada manuel fan ayarını bulamadım çok kötü sinyal sesi var,kokpiti güzel tasarımı harika çekici bir araç  direksiyonun görüntüsüde çok güzel bence güçlü duruyor.benim gözümde golf görsellik dışında astradan çok üstün bir araç golf 7 highline yolculuğum sonrası etkisindem çıkamamıştım.herşeye astra rağmen çok karizmatik bir araç  Mercedes a serisinden BMW 1 serisinden audi a3 den de yakışıklı olduğunu düşünüyorum

ve bundan sonra 1,3 cdti motorlu astraların tutmayan model olarak nitelendirileceğini düşünüyorum

Bahadır Atay tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Benimde test ettiğim bir araç.

Enteresandır hemen tüm Opel modellerinde vadedilen beygir gücünü ve torku Hissedemedim. Buna yeni motor da dahil.

136 beygir ve 320 nm tork kağıt üzerinde kalıyor. Ayrıca yüksek hızlarda 130'dan itibaren rahatsızlık verecek düzeyde A sütunlarından rüzgar sesi alıyor ve sürüş konforunu olumsuz etkiliyor.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Benimde test ettiğim bir araç.

Enteresandır hemen tüm Opel modellerinde vadedilen beygir gücünü ve torku Hissedemedim. Buna yeni motor da dahil.

136 beygir ve 320 nm tork kağıt üzerinde kalıyor. Ayrıca yüksek hızlarda 130'dan itibaren rahatsızlık verecek düzeyde A sütunlarından rüzgar sesi alıyor ve sürüş konforunu olumsuz etkiliyor.

 

Birinci etken ağırlık araç ilk mesajda yazdığım gibi tüm c sınıfından ağır sanırım. 1430 kg az değil.

ikincisi motor euro6 ve emisyon değeri düşük tutulmaya çalışılmış haliyle gücü törpülenmiş yani sınırlanmış oluyor ister istemez.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Birinci etken ağırlık araç ilk mesajda yazdığım gibi tüm c sınıfından ağır sanırım. 1430 kg az değil.

ikincisi motor euro6 ve emisyon değeri düşük tutulmaya çalışılmış haliyle gücü törpülenmiş yani sınırlanmış oluyor ister istemez.

 

Yakup tam üzerine bastın... Ne yazık ki emisyon ve NVH değerlerini tutturmak için motorlar artık hakkını veremiyor... Teorik olarak o güçte olsa bile bunu tekerlere yansıtamıyor. Nedeni belirttiğim gibi, CO2 değerlerini yakalaması gerekiyor. Euro6 çok zorlayacak bizleri... özellikle DPF'ler başımızın belası olacak gibi gözüküyor... haydi hayırlısı...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

focustan tek artısı bagaj hacmi , arka koltuk diz ve baş mesafesi ve tabiki fordun  jantlarından güzel olan  modelleri ve tabiki de 17 inç olmaları başka hiç bir özelliği cezbetmiyor beni

Aydın Genç tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Öncelikle emeğine sağlık Yakup kardeş yalnız "Arka diz mesafesi kısıtlı ve sürücü cam kumanda yeri dar ve kullanımı zor ayrıca kol dayama direksiyonu tutmanız için yetersiz" sözlerine kesinlikle katılmıyorum bu sınıftaki en geniş diz ve baş mesafesine sahip araç ,boyut olarakta bu sınıftaki en büyük ölçülere sahip araç ... focusla kıyasladığımızda ise arka diz mesafesi gayet başarılı  daha önce geniş diye övülen jettaya bindim baş mesafesi focustan bile alçak sadece diz mesafesi biraz geniş ..Astra zaten bu sınıftaki en geniş hacime sahip araç boyut olarakta sınıfında en yüksek ölçülere sahip araçtır  o yüzden en ferah ve en geniş araç diğer c sınıfı araçlarada bindim astra kadar genişi ,ferahını görmedim...Cam kumandaları ise focus 3 kadar kullanışlı değil evet ama focus 2 ile aynı kullanışlılıkta...Kol dayama ise focus3 ten daha kullanışlı en azında sürgülü focus 3 gibi sürgüsüz değil ,ileri sürdüğümüzde kol dayamayı gayet direksiyon kolay tutuluyor ben focus 3 ten daha başarılı buldum kol dayamayı yalnız kol dayamada en başarılı focus 2 bence...Yalnız genel olarak kıyaslarsak  focus,astra dan  benim için bir tık önde :)

çağlar çetinkaya tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Öncelikle emeğine sağlık Yakup kardeş yalnız "Arka diz mesafesi kısıtlı ve sürücü cam kumanda yeri dar ve kullanımı zor ayrıca kol dayama direksiyonu tutmanız için yetersiz" sözlerine kesinlikle katılmıyorum bu sınıftaki en geniş diz ve baş mesafesine sahip araç ,boyut olarakta bu sınıftaki en büyük ölçülere sahip araç ... focusla kıyasladığımızda ise arka diz mesafesi gayet başarılı  daha önce geniş diye övülen jettaya bindim baş mesafesi focustan bile alçak sadece diz mesafesi biraz geniş ..Astra zaten bu sınıftaki en geniş hacime sahip araç boyut olarakta sınıfında en yüksek ölçülere sahip araçtır  o yüzden en ferah ve en geniş araç diğer c sınıfı araçlarada bindim astra kadar genişi ,ferahını görmedim...Cam kumandaları ise focus 3 kadar kullanışlı değil evet ama focus 2 ile aynı kullanışlılıkta...Kol dayama ise focus3 ten daha kullanışlı en azında sürgülü focus 3 gibi sürgüsüz değil ,ileri sürdüğümüzde kol dayamayı gayet direksiyon kolay tutuluyor ben focus 3 ten daha başarılı buldum kol dayamayı yalnız kol dayamada en başarılı focus 2 bence...Yalnız genel olarak kıyaslarsak  focus,astra dan  benim için bir tık önde :)

 

Çağlar hocam arabanın boyunun uzun olması arka dizinin iyi olması anlamına gelmiyor. Benim oturma pozisyonuma göre focusun hepsine göre dar. Siz nasıl oturuyorsunuz bilmem. Gördüğümü yazıyorum ben iki aracada sahip değilim yarın görüşüm değişmez kimileri gibi :D

 

Kol dayama da aynı şekilde hareketli olup olmaması yetişme anlamında fark yaratmaz, zaten ilerde iken yetişmiyor dedim.

Yani ben anlamıyorum, diyorum ki ön cam düğme kontrolü sıkıntılı, siz diyorsunuz ki bu şunda da öyle, abicim onda da öyleyse o da kötü yani :D

Biraz daha düşünelim yazmadan önce.

 

Neyse..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Öncelikle emeğine sağlık Yakup kardeş yalnız "Arka diz mesafesi kısıtlı ve sürücü cam kumanda yeri dar ve kullanımı zor ayrıca kol dayama direksiyonu tutmanız için yetersiz" sözlerine kesinlikle katılmıyorum bu sınıftaki en geniş diz ve baş mesafesine sahip araç ,boyut olarakta bu sınıftaki en büyük ölçülere sahip araç ... focusla kıyasladığımızda ise arka diz mesafesi gayet başarılı  daha önce geniş diye övülen jettaya bindim baş mesafesi focustan bile alçak sadece diz mesafesi biraz geniş ..Astra zaten bu sınıftaki en geniş hacime sahip araç boyut olarakta sınıfında en yüksek ölçülere sahip araçtır  o yüzden en ferah ve en geniş araç diğer c sınıfı araçlarada bindim astra kadar genişi ,ferahını görmedim...Cam kumandaları ise focus 3 kadar kullanışlı değil evet ama focus 2 ile aynı kullanışlılıkta...Kol dayama ise focus3 ten daha kullanışlı en azında sürgülü focus 3 gibi sürgüsüz değil ,ileri sürdüğümüzde kol dayamayı gayet direksiyon kolay tutuluyor ben focus 3 ten daha başarılı buldum kol dayamayı yalnız kol dayamada en başarılı focus 2 bence...Yalnız genel olarak kıyaslarsak  focus,astra dan  benim için bir tık önde :)

 

C sınıfı içerisinde Octavia hepsinden daha geniş... Astra yanında ufak kalıyor...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Çağlar hocam, astra'nın sınıfındaki en geniş arka diz ve baş mesafesine sahip araç olduğu fikrinize bende katılmıyorum. Ne diz nede baş mesafesi F3'ten çok farklı değil heleki arka camları bana çok küçük gelmiş ve arka tarafta dahada kasvetli bir hava yaratmıştı üzerimde. C sınıfında iç hacim olarak octavia ve her ne kadar sevmesemde jetta'nın üstüne her hangi bir araç görmedim,binmedim,test etmedim.. F3 dar ama astra'nında ondan aman aman bir farkı yok özellikle arka taraf söz konusu iken

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.