Yakup Ç. A. Oluşturma zamanı: Mayıs 14, 2014 Raporla Share Oluşturma zamanı: Mayıs 14, 2014 GÜNCELDİR Hep aklımda vardı ama pratiğe dökmek için yazmaya fırsat bulamadım. İstanbul'da aynı karoser ve benzer donanıma sahip olan araçları farklı yakıt ve şanzıman kombinesi ile test edelim mi? Video'ya da çekeceğiz ve bu şekilde hem eğlenmiş oluruz hem de yeni kullanıcılara gerçek bir değer verebilmiş olacağız. Güzergah'da 2 köprü de olacak ama muhtemelen pazar günü bunu yaparız ve trafik olabilecek sahil yollarında da gideriz diye düşündüm hem daha gerçekçi olur hem de pazar günü çok aşırı trafik olmaz. Eğer test yapabilirsek; Herkesin full depo gelmesini rica etmek zorunda olacağım ve hep beraber buluşup tekrar tek bir istasyona gidip aynı anda full'leyip ardından teste başlayacağız. Test sonunda ise bitireceğimiz yerde tekrar depoları aynı şekilde fulleyeceğiz ve bu şekilde tüketimi hesaplayacağız çünkü biz yol bilgisayarlarına güvenmiyoruz Hem de bu şekilde aracınızın doğru mu göstermiş olduğunu görecek olacaksınız (katılanlar tabi) Ayrıca test esnasında harcanan tüm yakıt masraflarını sitemiz karşılayacak yani sizlerin tıkladığı reklamlar ve sponsorlarımız. Kriterler: 1-) Ağırlığının ve sürtünmesinin aynı olması için aynı karoser olması gerekiyor yani 4k veya 5k (Buna talepkarların çoğunluğu ve uygunluğu gösterecek yani isteyenler sürekli yazsın ki seçebilelim) 2-) Yukarıya ek olarak donanım ve jantların benzer olması gerekiyor ayrıca lastik türleri de (artık herkes kışlıktan kurtulmuştur diye düşünerek). Yani standart trend-x style veya titanium (veya standart yerine yine 16'' jantlı) olsun. Hatta hepsi aynı donanım olursa şahane olur yine buna talepkarların araçlarına bakılarak ayarlanacak. 3-) Araçta ekstra yük olmayacak zaruri haller dışında ek yolcu alınmayacak. Benzer donanımlar kullanılarak gidilecek yani klima ve cam konumları aynı olacak.Sis farları kullanılmayacak gibi gibi. Gerekli Araçlar: - 1.0 Eb 125 ps 6 ileri Manuel - 1.6 Atm 125 ps 5 ileri Manuel - 1.6 Atm 125 ps 6 ileri Powershift - 1.6 Eb 182 ps 6 ileri Manuel (bulunamaz ise de test yapılır) - 1.6 Tdci 115 ps 6 ileri Manuel - 1.5 tdci 120 ps 6 ileri Powershift (Not: 95 ps dizel'e gerek yok çünkü hem çok tercih edilmiyor hemde şehiriçi diğeri ile benzer) Not: Ben depomu tam doldurmuyorum ama size katılmak isterim ve video çekimleri için size yardımcı olabilirim diyenler olursa onlar da katılabilir 1 araca kadar onun da yakıtı karşılanacaktır hem de video için diğer arabalarda ağırlık yapmamış olurum ben diğer arkadaşlar da bizimle eğlenmek için masrafını kendi verecek Tabi ki diğer marka model araçlı kişiler de katılabilir Ayrıca buluşma öncesinde veya tahmini zaman ile sonrasında buluşma yapıp oturabiliriz de Tam ne zaman olur diye soracak olursanız yine talepkarların uygun zamanları değerlendirilecek aşağıdaki tarihleri mesajlarınıza motor,karoser ve donanım ile birlikte yazarsanız tamamdır ayarlarız Bu seçimlerde eğer hepsinde ortak nokta bulunmaz ise öncelikli ortak noktayı zaman ve karoser de aramaya çalışacağız, donanımlara takılmayacağız. 14 Haziran 21 Haziran 28 Haziran 5 Temmuz 12 Temmuz Şimdiden katılımcılar için teşekkür ederiz. Bu güzergah örnektir, fikirlere açığız tabiki 5 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Onur Sezgin Yanıtlama zamanı: Mayıs 14, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 14, 2014 25 mayıs ve 1 haziranda istanbulda olabilirim... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Mayıs 14, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 14, 2014 Düşünce güzel ama sonuç gerçeği yansıtmayabilir, sürücülerinde aynı olması gerekiyor 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 14, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 14, 2014 Düşünce güzel ama sonuç gerçeği yansıtmayabilir, sürücülerinde aynı olması gerekiyor O zaman daha kötü çünkü aynı şartı asla yakalayamayız. Peşpeşe gidilecek ve sürüş tarzı anlatılacak. Ozan her zaman şu söz geçerli, daha iyisini yapana kadar en iyisi bu En iyi biz biliriz 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 15, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 15, 2014 Hatırtlama Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Berk Ş. Yanıtlama zamanı: Mayıs 15, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 15, 2014 Güzel olur... Ama Ozam bey'in de dediği gibi sürücülerin aynı olması şart... yoksa objektif bir karşılaştırma olmaz... bence bunu farklı marka/model araçlar ile denemek gerek ) imkanı olan varsa süper olur gerçekten... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 15, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 15, 2014 Güzel olur... Ama Ozam bey'in de dediği gibi sürücülerin aynı olması şart... yoksa objektif bir karşılaştırma olmaz... bence bunu farklı marka/model araçlar ile denemek gerek ) imkanı olan varsa süper olur gerçekten... Berk hocam altındaki cevabı da okuyun isterseniz. Aynı sürücü ile aynı şartlarda sürmek sizce olabilecek birşey mi ? Parkur da dönmüyoruz trafikte gidiyoruz. yoksa aynı şart altında direktif verilerek arka arkaya gitmek mi? Bu kadar emin konuşanlara hayranım ne diyim buyrun daha akılcı çözümü olan varsa açık yazsın öyle yapalım Ki zaten 2. cümleniz de söylediklerinize ters birşey o olmaz ise o da olmaz çünkü ayrıca not kısımlarında her aracın katılabilirliğini yazmıştım isteyen gelir. Bence biraz düşünce ile herşey çözülür yukardaki sorunsal Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Berk Ş. Yanıtlama zamanı: Mayıs 15, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 15, 2014 Berk hocam altındaki cevabı da okuyun isterseniz. Aynı sürücü ile aynı şartlarda sürmek sizce olabilecek birşey mi ? Parkur da dönmüyoruz trafikte gidiyoruz. yoksa aynı şart altında direktif verilerek arka arkaya gitmek mi? Bu kadar emin konuşanlara hayranım ne diyim buyrun daha akılcı çözümü olan varsa açık yazsın öyle yapalım Ki zaten 2. cümleniz de söylediklerinize ters birşey o olmaz ise o da olmaz çünkü ayrıca not kısımlarında her aracın katılabilirliğini yazmıştım isteyen gelir. Bence biraz düşünce ile herşey çözülür yukardaki sorunsal Bu işi profesyonelce yapmak istiyorsan sürücü aynı olmalı... Ya da komut vererek herkes peş peşe gitmeli... Zor iş yani... ya da güzergah kısa tutulmalı ve sürücü aynı olmalı... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 15, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 15, 2014 Bu işi profesyonelce yapmak istiyorsan sürücü aynı olmalı... Ya da komut vererek herkes peş peşe gitmeli... Zor iş yani... ya da güzergah kısa tutulmalı ve sürücü aynı olmalı... Ya da kelimesinden sonrası yapılacağını açıkladım zaten, zor mor. Kolay olanı siz yapın hocam bizde teşekkür edelim. Şuan en mantıklı ve işe yarayan plan bu. Hangi araba en az yakacak testi değil bu yani ekonominin dibine vurmak gibi hedef yok. Bu iş sonucunda para kazanmayacağız yani profesyonelliğin zirvesine hiç gerek yok. Sizin güvendiğiniz kimi testlerden daha güvenilir ve objektif olduğundan da emin olabilirsiniz. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Fatih Mehmet USLU Yanıtlama zamanı: Mayıs 16, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 16, 2014 Küçük bir tavsiye: Trafiğin çok yoğun olduğu, özellikle trafik ışıklarının olduğu bölümlerde yapılırsa, atıyorum öndeki araç yeşilde geçti arkadaki kırmızıya takıldı, arkadaki ışıkta bekleyecek, ya da öndekiler onu bekleyecek, arkadaki farkı kapatmak için fazla basacak vs. gibi durumlar yaşanmaması için sakin dağ yolları tercih edilebilir. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 16, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 16, 2014 Onlar tabi ki düşünülen şeyler arasında fakat çözülmeyecek şeyler değil. Teşekkürler. Ayrıca bu olayın yapılması için malum gönüllü eğlenceli insanlar lazım. Olmazsa, olamayacak. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Mayıs 16, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 16, 2014 Onlar tabi ki düşünülen şeyler arasında fakat çözülmeyecek şeyler değil. Teşekkürler. Ayrıca bu olayın yapılması için malum gönüllü eğlenceli insanlar lazım. Olmazsa, olamayacak. İstanbulda iş yok, ankara olsa şimdiye toplardık 1.6 atm manuel ve 1.6 eb dışında hazır sayılır zaten 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Sabri Özer Yanıtlama zamanı: Mayıs 17, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 17, 2014 Bu iş yaş Güzel ama yaş Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bahadir Unal Yanıtlama zamanı: Mayıs 18, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 18, 2014 Merhaba forma yeni katilan birisi olarak bence mantikli ve guzel. Sonucda tam denk gelmesede bazi olasiliklardan dolayi en fazla araclarda 1 lt yakit farki ortaya cikar ki o da normal sonuclari degistirmeZ. Guzergah bencede DEGISTIRILEBILIR. Ben forma yeniyim ama uzun zamandir takip ediyordm. Bendede 2005 focus 1 hatcbeak BENZINLI lpg hic TAKILMAMIS yeni 70,000 km olan aracim var. Hem tanismak adina hem denemek adina katilmayi isterdim dogrusu. (Tabi sececeginiz tarihde onemli) tabi denenen araclarda benim aracim yok o ayri;)) buda beni sanirim sponsor disina iterdi;);) neyse bunlari yazdim; aslina bakarsaniz mantikli bir sey oldugunu dusundugumden basarili bi dusunce faaliyete gecerse cok daha basarili olur 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Türker Taş Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 23, 2014 1.6 atm manuel emrinize amade kararlastiralim tarihi cikalim yollara ) 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap