Hakan G. Oluşturma zamanı: Mayıs 28, 2014 Raporla Share Oluşturma zamanı: Mayıs 28, 2014 Merhaba. 2011 aracımı 23 Nisan tarihinde Edremit'te 30 bin bakımına soktum. Ardından yaz için bakım kampanyasını görünce bir de yaz bakımı yaptırayım dedim. Ayrıca sanki rulmanlardan da ses gelmeye başlamıştı. Onu da göstereyim dedim. Servise gittim. (Çanakkale) Arabayı bıraktım ve beklemeye başladım. Arabayı beklerken de görebiliyordum. Bekleme salonundan ne yapacaklar diye izliyordum. Ancak araba yarım saat yerinde durdu. Gördüğüm kadarıyla da kimse yanına falan gelmedi. Kaput dahi açılmadı. Sonra orada kaydımızı alan görevli arabayı alıp lifte kaldırdı. 5 10 dakika altına falan baktı. İndirdi, bize arabayı teslim etti. Ben bu kadar mı dedim. O da bu kadar dedi. Hani nerde 101 nokta bakımı, klima gazı kontrolü falan dedim. O da bu bakımda arabanın yağına suyuna falan bakıyoruz. O kadar dedi. Ben de daha da üstelemedim ama çok canım sıkıldı. Bana sanki yapılanlar sırf gözümü boyamak amaçlı gibi geldi. Giderken de bana kağıt falan vermeyecek misiniz dedim. Gerek yok dediler, beni yolladılar. Şimdi gerçekten arabanın yaz bakımı yapıldı mı? İçimizden yaz bakımını yaptıran var mı?Varsa ne kadar sürdü? Eğer gerçekten geçiştirmek için yapılmış bir şey varsa Otosan'a bir şikayet başvurusu yapacağım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2014 ücretsiz bakımlar böyle oluyor maalesef. zaten amaç insanları servise çekip bir iki eksik bulup para almak. otosana şikayet ederseniz, muhtemelen tekrar çağırıp biraz daha bakıp gönderirler. Yani bence uğraştığınıza değmez. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hakan G. Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2014 23 nisanda ilk defa servise gittim ve servisten hiç memnun kalmadım.450 tl yi çöpe atmış gibi hissettim kendimi.sonra bu haberi duyunca son bir şans daha vereyim dedim kendime ve gittim ama maalesef tamamen hayal kırıklığı.böyle muameleden sonra servise gider miyim hiç?hatta o kadar ki neredeyse forddan soğutacaklar beni.o kadar tiksindim yani. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 28, 2014 Servis zamanı değişen kalemlerin ücreti belli ve aynı. Yapılan işten memnun değilseniz servisi mutlaka şikayet edin eğer içi dolu ve şikayet alan biryer ise oraya müdahale edilir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2014 Servis zamanı değişen kalemlerin ücreti belli ve aynı. Pratikte öyle olmuyor maalesef. Geçen sene bakım öncesi Ankara'daki tüm servisleri arayıp sormuştum, işlemler tamamen aynı olsada fiyat farkediyordu. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2014 Cem hocamın kulakları çınlasın, malzemelerin faturasını alıp dışardada yaptırabilirsiniz garantinize bişey olmaz diye defalarca yazmıştı... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 29, 2014 Cem hocamın kulakları çınlasın, malzemelerin faturasını alıp dışardada yaptırabilirsiniz garantinize bişey olmaz diye defalarca yazmıştı... Netekim... Ayrıca yaz bakımı dediğiniz şey ne olabilir ki? Silecek suyu, motor suyu yağ ve hidrolik seviyeleri, lastik havaları, ampullerin, balataların, altta darbe kontrolü, egzoz değerlendirmesi, amortisörler ve motorda yağ kaçağına bakılması, bunların hepsi ehil bir elde 10 dakika, ve kanal veya lift varsa araç sahibi tarafından da yapılabilecek şeyler. Klima kontrolü için klima soğutmuyor diye şikayet etmeniz lazım, o zaman soğutma düzeyini termometre ile ölçüp gerekirse gaz takviyesi yapıyorlar ve bu servis şu anda sanırım 49 TL: Şunu da unutmamak lazım, servis yüzlerce binlerce araba görüyor, bizim ise tek bir arabamız var üzerine titrediğimiz. Bu bağlamda hemen hiç bir servis sahibinin beklediği türde bir ilgiyi gösteremez araca. Ozan yaz kampanyasının gerçek nedenini yazmış zaten... Servisten olağanüstü bir beklentim hiç olmadı, sadece yaptıkları işe karşılık aldıkları parayı hak etmediklerini düşünüyorum, o kadar. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap