Oğuz Çevik Oluşturma zamanı: Haziran 2, 2014 Raporla Share Oluşturma zamanı: Haziran 2, 2014 Kaza yapıldığında kemer takılı değilse fotoğraftaki sarı bayraklar çıkar mı çıkmaz mı? Başına gelen tecrübe eden var mıdır? 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Yüksel Yanıtlama zamanı: Haziran 3, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 3, 2014 O sarı bayraklar bildiğim kadarıyla Opel'lerde var. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Semih G. Yanıtlama zamanı: Haziran 3, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 3, 2014 Bunların çıkması için bildiğim kadarıyla bir şeylerin tetiklenmesi veya gerilmesi gerekir. Emniyet kemeri takılı değilken bu gerilme olmaz heralde. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Haziran 3, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 3, 2014 Google Görsel aramada resmin orjinalinin çıktığı yerden alıntı: The first step was to remove the seat belt buckles from the Vectra seats. The donor car had been in a minor accident resulting in damage to the front-left corner of the car. The seat-belt pretensioner on the left-hand seat had operated, pulling on the seat-belt. You can see how this assembly is now much shorter than the driver’s side unit, and how a tell-tale flag has extended. Özetle Seatbelt pretensioner diye geçen sistem hava yastıkları açıldığında kemerdeki fazla boşluğu alarak sizin ön camla temasınızı engeller. Sarı uyarı kağıdı ya da her neyiyse, tüm emniyet kemerlerinde yok bildiğim kadarıyla ancak buradaki seatbelt pretensioner, türkçesi emniyet kemeri önceden gericisi gibi bir şey olmakta, onun önceden çalışmış olduğunu göstermekte. Sağdaki çalışmamış hali, soldaki çalışmış hali. İlk yaptığım kısa araştırma bunların tamir edilmediği, ancak değiştirilebildiğini gösterdi, detayına bakınmadım malesef. Haberdar olduğum ancak net olarak görmediğim bir olayı da sayenizde görmüş oldum. Detaylarına baktığımda tekrar bu konuya yazarım. Teşekkürler beni de böylece haberdar etmiş olduğunuz için 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Haziran 3, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 3, 2014 ben halatı geriyo sanıyodum, direk tokayı çekiyomuş Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Haziran 3, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 3, 2014 Otomatik Mesaj Bu konu, "Ortak Alan - Sosyal → Otomobil Sohbetleri" kategorisinden "Otomobiller Hakkında → Teknik ve Faydalı Bilgiler → Elektronik Sistemleri" kategorisine taşınmıştır. Lütfen konu açmadan önce uygun yeri bulmaya çalışalım. Saygılarımızla, Focus Club Tr Yönetimi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Haziran 3, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 3, 2014 ben halatı geriyo sanıyodum, direk tokayı çekiyomuş Aşırı hızlı zımbırtılarda gücü ayarlayamacakları için daha katı cisimlerle durdurmaları lazım. Sanırsam sadece takla durumunda oluyor zaten bu, normal airbag açılışında olmuyor Tabi olduğunda mor bir emniyet kemeri izine sahip olabiliyor insanlar da araç havadayken içinde savrulmaktan iyidir. Bakınız: Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Haziran 3, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 3, 2014 Aşırı hızlı zımbırtılarda gücü ayarlayamacakları için daha katı cisimlerle durdurmaları lazım. Sanırsam sadece takla durumunda oluyor zaten bu, normal airbag açılışında olmuyor Tabi olduğunda mor bir emniyet kemeri izine sahip olabiliyor insanlar da araç havadayken içinde savrulmaktan iyidir. Bakınız: o nedemek? benim bildiğim kazanın şiddetine göre airbag açmasa bile olabiliyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Haziran 3, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 3, 2014 o nedemek? benim bildiğim kazanın şiddetine göre airbag açmasa bile olabiliyor. Airbag açılırsa geriliyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Haziran 3, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 3, 2014 o nedemek? benim bildiğim kazanın şiddetine göre airbag açmasa bile olabiliyor.Eğer bu germe işini farklı bir sistemle yapmaya kalksalar, göğüs kafesini kırmaya kadar gider. İlk Airbag testlerinde olduğu gibi.Detayına bakmadım bu konunun da ön hava yastıkları açılırsa zaten bunlar çalışmıyor. Beklendiği üzere çalışması mantıksız olurdu. Airbag açılırsa geriliyor.Çok üşeniyorum detayına bakmaya: ön airbaglerde önce gerilip sonra mı salıyor o zaman? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Haziran 3, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 3, 2014 Eğer bu germe işini farklı bir sistemle yapmaya kalksalar, göğüs kafesini kırmaya kadar gider. İlk Airbag testlerinde olduğu gibi. Detayına bakmadım bu konunun da ön hava yastıkları açılırsa zaten bunlar çalışmıyor. Beklendiği üzere çalışması mantıksız olurdu. Çok üşeniyorum detayına bakmaya: ön airbaglerde önce gerilip sonra mı salıyor o zaman? Mertcan net bişey diyemem ben kazalı araçlarda (patlak) içe çekilmiş gördüm sonuçta gelişen/değişen/farklı ürünler olabilir. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Haziran 3, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 3, 2014 FocusClubTr ye bir kez daha teşekkür ederim. Bu gergili emniyet kemerinin farkini anlamis olduk. Mertcan in bireysel katkisini da unutmamak gerekir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap