Ekrem Kayacan Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Kral geldi Çekilin CANAVARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Birileri bu jantları Forda bedavamı veriyor.. Nefret ediyorum artık bu jantı görmekten. SW araçta ortadan çıkan egzos gözümü tırmaladı. Sağda solda 1 er adeti tercih ederdim.. ST alsam ilk işim Normal focus ön tamponuyla değiştirmek olur. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin Uzunoğlu Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 (düzenlendi) Ön tampon benimde hemen gözüme battı. Farklı olsun diye zorlamışlar. Bizimkilerin ön tarafını F1 burunlarına benzetiyorum nedense. Bu kırmızı önden bakınca Fiesta türevi gibi duruyor. Mayıs 5, 2012 Engin Uzunoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Birileri bu jantları Forda bedavamı veriyor.. Nefret ediyorum artık bu jantı görmekten. SW araçta ortadan çıkan egzos gözümü tırmaladı. Sağda solda 1 er adeti tercih ederdim.. ST alsam ilk işim Normal focus ön tamponuyla değiştirmek olur. Jant konusunda tümden katılıyorum, baştan beri sevmediğim ve nedense hemen her Ford sahibinin de bunu bilircesine ve burnuma sokmak istercesine sahip olmaya çalıştığı bir jant, artık rahatsız etmeye başladı. Darısı beş kolluların başına Egzos doğru sesle gerekli drenajı sağlasın da istediği yerden çıksın. Orta rahatsız etmedi, iki yan daha güzel durabilir. Tamponu değiştirmek istediğin anda ben değiş-tokuşa hazırım, hatta üzerine bir iyilik bile düşünebilirim, aklında bulunsun (iş 3 nalla bir ata kalacak gibi). Bir de bu modelde takıldığım kaput ön çizgisindeki neredeyse bir parmak girecek açıklık. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Jant konusunda tümden katılıyorum, baştan beri sevmediğim ve nedense hemen her Ford sahibinin de bunu bilircesine ve burnuma sokmak istercesine sahip olmaya çalıştığı bir jant, artık rahatsız etmeye başladı. Darısı beş kolluların başına Egzos doğru sesle gerekli drenajı sağlasın da istediği yerden çıksın. Orta rahatsız etmedi, iki yan daha güzel durabilir. Tamponu değiştirmek istediğin anda ben değiş-tokuşa hazırım, hatta üzerine bir iyilik bile düşünebilirim, aklında bulunsun (iş 3 nalla bir ata kalacak gibi). Bir de bu modelde takıldığım kaput ön çizgisindeki neredeyse bir parmak girecek açıklık. Ama ben o arabaya sahip olamayacağım abicim öyle bir durum söz konusu malesef ki Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Ben tamponun alt kısmını beğendim ama yukardaki ters trapezoit e henüz alışabilmiş değilim. Sarmadı beni.. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Engin U. Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 5, 2012 Ağzını açmış balık gibi duruyo Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Mayıs 6, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 6, 2012 Ben tamponun alt kısmını beğendim ama yukardaki ters trapezoit e henüz alışabilmiş değilim. Sarmadı beni.. +1 Sislerin olduğu kısım gerçekten güzel. ama aston martin çakması ön ızgara çok cins geliyor benimde gözüme Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
emir hacımustafaoğlu Yanıtlama zamanı: Mayıs 8, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 8, 2012 yeni fasion da öyle olacak sanırsam tampon hk. yorumlar gibi yani.. benim görüşüm farklılıklar, maske değişiklikleri herzaman bir önceki kasanın daha çok çekiciliğini yitirmesine neden olmuştur bu teknik bir saptamadır sonuçta çok abes bir şekli olan (yani alışılmışın dışında kalan)tampon görünümünü nekadar itici gelsede çeşitli kıvrımlar eklenerek görsel olarak bir karakter yükleneceği kaçınılmazdır lafın kısası gözümüz bunada alışacak ve eskisi eski görünecek bunun ilişiği ise pazarlama satış stratejisi-görsel tasarım ilişkisinden ibarettir(görsel tasarım konusunda geniş donanıma sahip olma çabam geçmişte yaptığım mesleğin ve profesyonel çalışmaların gölgesinde yetişmekten kaynaklandığını belirtmek isterim) ama sw araçlar için itü otomotiv laboratuarı sorumlusu alirıza alptekin yorumlarından birinde sw araçların aynı marka ve modellerdeki hb ve sedan modellerinden %20 daha iyi yol tutuşu sunduğunu ve kendisinin bir rs6 avantı bulunduğunu belirtmek isterim zaten fordun bütün marka ve modellerindeki diğer eşdeğer araçlarla kıyaslandığında elde edilen yol tutuş performansına birde sw eklendiğini düşünecek olursam bu araç tam bir asfalt kazı makinasından ibarettir diyebilirim ama motoru diğer performans değerlerine yetersiz geleceği kanaatindeyim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 8, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 8, 2012 Alirıza Alptekin'e benden selam 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
emir hacımustafaoğlu Yanıtlama zamanı: Mayıs 8, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 8, 2012 (düzenlendi) a.s başkan Mayıs 8, 2012 emir hacımustafaoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Mayıs 8, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 8, 2012 ama sw araçlar için itü otomotiv laboratuarı sorumlusu alirıza alptekin yorumlarından birinde sw araçların aynı marka ve modellerdeki hb ve sedan modellerinden %20 daha iyi yol tutuşu sunduğunu ve kendisinin bir rs6 avantı bulunduğunu belirtmek isterim Tanımam ama Alır Rıza Hocaya benden de saygılar, Bir de bir zahmet sorarmısın bu %20'lik kantitatif değerlendirmeye hangi verileri baz alarak ulaşmış? Merkezkaç kuvvet ölçümü, dairesel hareket kopma hızı, belli bir pistte tur zamanı, slalom hızı vb.??? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
emir hacımustafaoğlu Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2012 (düzenlendi) Tanımam ama Alır Rıza Hocaya benden de saygılar, Bir de bir zahmet sorarmısın bu %20'lik kantitatif değerlendirmeye hangi verileri baz alarak ulaşmış? Merkezkaç kuvvet ölçümü, dairesel hareket kopma hızı, belli bir pistte tur zamanı, slalom hızı vb.??? 2 sene önce ondan ders alan yükseköğrenimini itüde yapan bir mekatronik mühendisi olan kardeşimin dersine girme fırsatım olmuştu adam otomotiv üzerine master yapıyordu ozamandan aklımda kalan ... aracın aerodinamik olarak damla formuna en yakın olanı aracın hıza bağlı olarak kaldırmakuvvetinin minimuma indirgenme çabası günümüz binek araç kasalarında hemen hemen her markada görülmektedir dikkat edin bütün araçlar su damlası şekline yakınlaşmaya çalışır bu form bahsettiğiniz G değerlerini doğrudan etkilemektedir, burdaki amaç aracın hızdan ötürü kaldırma kuvvetini indirgemeye çalışılması, yolda altından geçen hava ile üstünden geçen havanın kat ettiği yolun eşitlenmeye çalışılması, dolayısıyla aracın bir uçak kanadı gibi hareket etme olgusunun önüne geçilmeye çalışılması, ve bunun yanı sıra olumsuz etki gösteren ters vektördeki hava direncini kırılmaya çalışılması, sw modellerindeki şeklin bu bu forma yakınlaşmasında bu kurama en yakın olması, ve artı olarak sw aracın olağan modellerinden daha ağır bir yapı sergilemesi hb ve sedan araçlardan daha avantajlı yol tutuşu sağladığını gösteriyor... benim bahsettiğim konuda uzun uza diye basınç, ısı ve "g" sensörlerine bağlı olmadan fiziğe mantığı yakın olan herkesin kuracağı bağlamlarda bir yorumdur teknik veri sunmam için cem bey sizin yaşamışlığınız kadar daha okusam ancak 2 haftada bu sunuma hazırlanmam gerekecektir.. mazur görün size sayısal veri sunamıyorum.. Mayıs 9, 2012 emir hacımustafaoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alperen G. Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2012 eğer sorun damla formuna yaklaşmak ise Focus III HB, SW'ye göre bu forma çok daha yakın.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
İbrahim Maden Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2012 Zevk meselesi ama SW bir ST hiç hoş değil. Bu arada satılmaz diye getirmeyen bayilerede çok kızıyorum çokkkkk . Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap