emir hacımustafaoğlu Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2012 eğer sorun damla formuna yaklaşmak ise Focus III HB, SW'ye göre bu forma çok daha yakın.. bu yakınlaşma çabası aslında damlaya yakınlaşmaktan ziyade ikinci kuram daha doğru bir yaklaşım sunuyor aracın altından geçen havanın katettiği yol ile üstünden geçen havanın katettiği yol tam eşit olsaydı aracın hızlandıkça hafiflemez ağırlığı sabit kalırdı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
emir hacımustafaoğlu Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 9, 2012 (düzenlendi) soracak olursanuz peki neden formula araçları bu kurama yakınlaşmaya çalışmıyor diye; formula araçları havanın kaldırma kuvvetini tam tersine çeviren aslında yolla değil hava ile yarışan bir forma sahiptir bu sebeple binek araçlarda yakıt tasarrufu adına kullanışlılık adına bu savaşta uzak durmaya çalışır kasalar formula araçları yere basınç yaparak yol tutuşu sağlarlar 250kmh ile giden bir formula aracı bir boru içerisinde tavanda bile gidebilir emniyet kemeriniz yoksa yere çakılırsınız lastik ve ivme ile sağlanmaya çalışılan yol tutuş performans geliştirmeleri bahsettiğim geliştirme teorilerinin yanında çok az etki gösteren değerler sunmaktadır ama bu durum yani takımların lastik jant ve ağırlık seçimleri aslında aralarındaki farkı belirleyen yegane etkendir çok küçük değerlerin avantajları ile gelen şampiyonluklar yani... Mayıs 9, 2012 emir hacımustafaoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap