Burak Çınar Yanıtlama zamanı: Haziran 8, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 8, 2014 Benzinli araba icin fiyat yuksek bence. Yani bu motora bu para verilmez. 0.9 twinair olsa verirdim ama atmosferik olunca artik icim el vermiyor. Aynı paraya aynı donanımda dizeli var Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kutluhan A. Yanıtlama zamanı: Haziran 8, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 8, 2014 Aynı paraya aynı donanımda dizeli var Abi onların km'leri uçuk. Bir tane var 32000ne kesin ondada bişey var. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Haziran 8, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 8, 2014 Aynı paraya aynı donanımda dizeli var İlla benzinli alinmak isteniyorsa dedim. Yoksa dizel tek secenek. Ben atmosferik benzinliye karsiyim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Haziran 8, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 8, 2014 Emisyon zırvası olmasaydı şuan turbo besleme diye bişey olmazdı bu bindiğimiz halk arabalarında 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Haziran 8, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 8, 2014 Emisyon zırvası olmasaydı şuan turbo besleme diye bişey olmazdı bu bindiğimiz halk arabalarında Günün mesajıdır bu da. Üreticiler hazır motorlarını (ki satışları da iyiydi) bırakıp o kadar para harcayıp 1.0 hacimli 3 silindirli motordan 1.6 litre hacimli 4 silindirli motorun ürettiği gücün fazlasını almak için uğraşmazlardı. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Haziran 8, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 8, 2014 Günün mesajıdır bu da. Üreticiler hazır motorlarını (ki satışları da iyiydi) bırakıp o kadar para harcayıp 1.0 hacimli 3 silindirli motordan 1.6 litre hacimli 4 silindirli motorun ürettiği gücün fazlasını almak için uğraşmazlardı. Sen kaçırmışsın bazı şeyleri boşver Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Haziran 8, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 8, 2014 İlla benzinli alinmak isteniyorsa dedim. Yoksa dizel tek secenek. Ben atmosferik benzinliye karsiyim. beklenti olayı. Fire motor yıllardır kullanılan, şehir içi için ideal sorunsuz ve bazıları için çok önemli olan LPGye tam uyum gibi kriterleri tamamen karşılıyor. Performansı düşük ancak şehir içi için yeterli, ben ankara izmir yolculuklarında da memnun gibiydim, yani 90-100 bandında bayılmadan ve ekonomik sayılabilcek bir seviyede(5.5lt) gidip geliyordum. Şehir içindede 7.5 filan yakıyordum ki focusun ortalamasıda(hemen hemen aldığımdan beriki ortalama yarısı şehirler arası) aşağıda bu motorla şehir içinde 5 yakanlar bile vardı... ayrıca belirteyim bizdeki araba 2006 model trafiğe çıkalı 8 yıl 4 ay oldu, şuan 62000kmde filan olsa gerek ancak henüz kayda değer bir arızası olmadı. geçenlerde hararet ibresi yükselmiş hemen çekiciyle servise gitti, fan çalışmıyormuş 400 küsür tl dediler, sonra 40tlye tamir etmişler bir ikide kelepçeyi değiştirmişler. Hemde yetkili serviste... 60000 bakımıda(normalde puntonun 60000 bakımı biraz ağır ancak ben bazı şeyleri önceden yaptırdığımdan standart bakım yapıldı) yetkili serviste 350tl tutmuş ki fazla ben olsam daha düşüğe yaptırırdım, kardeşim pazarlık yapamıyor Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap