Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
2003 focus 1 ghia sahibiyim. aracım tüpgazla normal çalışmakta. Benim sorunum aracı benzinle kullanmak istediğimde araç 5-10 dk normal çalışıyor (bu suredede gazla oldugundan çekiş olarak daha düşük) daha sonra gaz yememeye boğulmaya başlıyor ve bazende stop ediyor. Aracı çalıştırırken herhangi bir sorun yok gaza gecene kadar normal çalışıyor. Gazda herhangibir problemim yok. Ayrıca dik yokuşlarda aracı benzine aldığımda çok daha zor kalkış yapıyorum.
Bu sorun uzerıne sanayiye gittim benzin pompası değişti ama sorun düzelmedi. benden önceki sahibi 2 ay önce benzini sonuna kadar kullanmış hatta dibini görüp yolda bile kalmış bu yuzden sorun pompadadır dedik ama düzelme olmadı. Ayrıca sanayide takılan pompa çok sesli çalıştıgından bozuk olduğunu dusunup eski pompayı geri taktık.
Şimdi forumlarda araştırdığım kadarıyla
1- benzin pompası sorunlu olabilir. ( değiştirildi ama yeni pompa çok sesli çalıştığından eskisi geri takıldı belkıde o pompada bozuktu)
2- aracın ısı müşürü bozuk olabilir
3- Bazı forumlarda aracın tüpgaz ayarı ıyı olmadığından benzinde sorun olabılıyor yazıyor. benim aracında tupgaz beynı yanmıs ve zavollı olan sıralı sısteme aynı yazılımı kullanıp daha ucuz olduğu için atiker beyin takılmış ve daha sonrasında ayar için gidilmemiş.
4- bazı araçlar uzun süre tüpgazda kullanıldığında oksijen sensoru benzindeykende araca fakır karısım yada zengın karısım gonderıyor vede motor boguluyor olabilir. bunun için akuyu sokup 3 dk bekleyın aracın beyni resetlensin deniyor.
5- aracın yakıt filtresi tıkalı olabılır diyen var. 1 ay once degısmıs fakat sonrasında arac son damla benzıne kadar kullanılmış.
Benim araştırıp bulabildiğim sorunlar bunlar. Serviste sürekli parça değişim yoluna gidiliyor ve daha sonra bundan değilmiş deniyor bu yuzden masraflı oluyor. Araç ısındıkça boğulmaya başlıyor ısı müşürü dene bişey varmış birde bozuk olabiliyormuş. sanayideki usta bosch car servise gotur orda enjektörleri temizlerler falan dedi. Araştırdığımda oraya gırınce cebindekı tum parayı alırlar dıyorlar.
Biraz uzun oldu ama sizlerden ricam bu sorunu bilen duyan yaşayan varsa yardımcı olursa çok sevinirim. Tekrar soyleyeyımkı gazdayken en ufak bir sorunum yok araç benzınde boguluyor vede çekmiyor.
Soru
Önder Zengin
Herkese selamlar.
2003 focus 1 ghia sahibiyim. aracım tüpgazla normal çalışmakta. Benim sorunum aracı benzinle kullanmak istediğimde araç 5-10 dk normal çalışıyor (bu suredede gazla oldugundan çekiş olarak daha düşük) daha sonra gaz yememeye boğulmaya başlıyor ve bazende stop ediyor. Aracı çalıştırırken herhangi bir sorun yok gaza gecene kadar normal çalışıyor. Gazda herhangibir problemim yok. Ayrıca dik yokuşlarda aracı benzine aldığımda çok daha zor kalkış yapıyorum.
Bu sorun uzerıne sanayiye gittim benzin pompası değişti ama sorun düzelmedi. benden önceki sahibi 2 ay önce benzini sonuna kadar kullanmış hatta dibini görüp yolda bile kalmış bu yuzden sorun pompadadır dedik ama düzelme olmadı. Ayrıca sanayide takılan pompa çok sesli çalıştıgından bozuk olduğunu dusunup eski pompayı geri taktık.
Şimdi forumlarda araştırdığım kadarıyla
1- benzin pompası sorunlu olabilir. ( değiştirildi ama yeni pompa çok sesli çalıştığından eskisi geri takıldı belkıde o pompada bozuktu)
2- aracın ısı müşürü bozuk olabilir
3- Bazı forumlarda aracın tüpgaz ayarı ıyı olmadığından benzinde sorun olabılıyor yazıyor. benim aracında tupgaz beynı yanmıs ve zavollı olan sıralı sısteme aynı yazılımı kullanıp daha ucuz olduğu için atiker beyin takılmış ve daha sonrasında ayar için gidilmemiş.
4- bazı araçlar uzun süre tüpgazda kullanıldığında oksijen sensoru benzindeykende araca fakır karısım yada zengın karısım gonderıyor vede motor boguluyor olabilir. bunun için akuyu sokup 3 dk bekleyın aracın beyni resetlensin deniyor.
5- aracın yakıt filtresi tıkalı olabılır diyen var. 1 ay once degısmıs fakat sonrasında arac son damla benzıne kadar kullanılmış.
Benim araştırıp bulabildiğim sorunlar bunlar. Serviste sürekli parça değişim yoluna gidiliyor ve daha sonra bundan değilmiş deniyor bu yuzden masraflı oluyor. Araç ısındıkça boğulmaya başlıyor ısı müşürü dene bişey varmış birde bozuk olabiliyormuş. sanayideki usta bosch car servise gotur orda enjektörleri temizlerler falan dedi. Araştırdığımda oraya gırınce cebindekı tum parayı alırlar dıyorlar.
Biraz uzun oldu ama sizlerden ricam bu sorunu bilen duyan yaşayan varsa yardımcı olursa çok sevinirim. Tekrar soyleyeyımkı gazdayken en ufak bir sorunum yok araç benzınde boguluyor vede çekmiyor.
tesekkurler
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 8 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap