Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Kasım 28, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 28, 2011 Mondeo'da 6 silindir motor yok.... Mondeo zaten ondan iyisine sahip, 2.0 240 ps 6 ileri otomatik ve ş.içi 10.9 değer'e sahip..0-100: 7.5 sn Accord 148 kW (201 PS) 2.4 i-VTEC in l/100 km: şehir içi 11,6 – 12,0 otomatik 0-100: 9.6 sn Bi eskisindedemi yok V6 makina ? Accordun şanzımanı eski tip ayrıca. ben 13 yazmıştım bak daha azmış Yeni teknolojili motor yeni teknolojili şanzımana ve aşırı beslemenin alt devirlerdeki torkuna rağmen 1 lt mi iyi değer yapmış ? 0-100 de iyi olması zaten doğal güç olarak tork olarak ve şanzıman olarak üstün. Yaş olarakta hondanın o motor ve şanzıman kombinasyonu baya yaşlı Yaşlı kurt, teknolojiden 1 lt daha savurgan. Yine oyum Hondaya Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Kasım 28, 2011 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 28, 2011 Neyse o gün güc'e bakmaya davet ediyorum seni Biz kötü demiyoruz unutma 2.0 litresi daha da düşük Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Kasım 28, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 28, 2011 Neyse o gün güc'e bakmaya davet ediyorum seni Biz kötü demiyoruz unutma 2.0 litresi daha da düşük aşırı besleniyor o yakubum obez o obez turbosu var onun torku var ürettiği güç normal standartlarda 3,0 atmosferik makinenin ürettiği güce değer o mondinin 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Kasım 28, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 28, 2011 Bi ton şey yazıyorsun ama şu an bende hepsine tek tek cevap verecek kafa yok. Uykum geldi.. Bir ara yazarım. Bi eskisindedemi yok V6 makina ? Accordun şanzımanı eski tip ayrıca. ben 13 yazmıştım bak daha azmış Yeni teknolojili motor yeni teknolojili şanzımana ve aşırı beslemenin alt devirlerdeki torkuna rağmen 1 lt mi iyi değer yapmış ? 0-100 de iyi olması zaten doğal güç olarak tork olarak ve şanzıman olarak üstün. Yaş olarakta hondanın o motor ve şanzıman kombinasyonu baya yaşlı Yaşlı kurt, teknolojiden 1 lt daha savurgan. Yine oyum Hondaya Accordun şanzımanı eski tip falan değil. 2.4 accordun şanzımanını bizzat dağıtıp toparlamış biri oalrak şunu söyleyebilirimki o şanzıman benim diyen yeni nesil şanzımandan daha iyi. Çift kavramalı 5 ileri vites kutusu var makinede.. 2.0 larınkini dağıtmadım ancak kodu aynı. Bu arada Hondanın Vtecleri liftide ayarlar. Tabi çakma civicleri falan kastediyorsan o başka. TiVCT de ise sadece timing ayarlanıyor. O da emisyon amaçlı setupa sahip zaten. Honda motor yapsın. Gerisini bilenlere bıraksın.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Kasım 28, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 28, 2011 Bi ton şey yazıyorsun ama şu an bende hepsine tek tek cevap verecek kafa yok. Uykum geldi.. Bir ara yazarım. Accordun şanzımanı eski tip falan değil. 2.4 accordun şanzımanını bizzat dağıtıp toparlamış biri oalrak şunu söyleyebilirimki o şanzıman benim diyen yeni nesil şanzımandan daha iyi. Çift kavramalı 5 ileri vites kutusu var makinede.. 2.0 larınkini dağıtmadım ancak kodu aynı. Bu arada Hondanın Vtecleri liftide ayarlar. Tabi Çakma civicleri falan kastediyorsan o başka. TiVCT de ise sadece timing ayarlanıyor. O da emisyon amaÇlı setupa sahip zaten. Honda motor yapsın. Gerisini bilenlere bıraksın.. 2.0 accord arkadaşımda var hatta turbolandı araÇ Motordan randıman alamadık (ecudan ötürü). Şanzımandan hiÇ randıman alamadık 3 defa şanzıman değişti. Debriyajı bitmiş şahin gibi değiştiriyordu vitesleri şanzıman koruması devredeyken. Şanzıman korumasını kaldırıncada kırılıyor. Nitekim randımanlı bir şanzıman değil. Yağlı şanzımanda demedim ayrıca. Bir DSG değil o şanzıman. stok halinde iş görebilir. ama performanslı kullanım iÇin tasarlanmış bir şanzıman değil. Ve ayrıca gerÇekten eski bir şanzıman. kodundan ilk Çıkış tarihine bakabilirsin abicim. sonuÇta her motor iÇin parÇalar üretilebilir. birsürü firma honda ağırlklı Çalışıyorsa hepsi hondaya olan aşkından yapmıyor heralde bu işi. Honda demekki bişeyleri farklı yapıyor forddan. ki Çakma vtec diye tabir ettiğimiz motorların bile yığınla parÇası var Fordunda olsa keşke. Şu sizin turbolu 1.6 focusla bitane turbo vtı deneyelimmi otobanda ? Fark belki o zaman Çıkar ortaya abicim Gerisi ne ki konumuz motor değilmi zaten abicim ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Kasım 28, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 28, 2011 Ya Ogün siz adamın tasarımının tamamen dışına çıkıp arabayı tork manyağı yapıyorsunuz sonrada şanzıman kötü oluyor.. Her şanzımanın tork dayanımı vardır. Genelde de ne hikmetse üreticiler bunu son raddesine kadar kullanacak şekilde ayarlıyorlar. Neden böyle bir denyoluk peşindeler onu da çözebilmiş değilim. Örneğin 1.6 focustaki şanzıman 155Nm dayanıma sahipti. Arabayı 160 Nm ye çıkartınca şanzımanı tekrar elden geçirip tork dayanımını 160 nm ye çıkarttılar. Ulen yap işte 200 nm sen sağ ben selamet demi? Yok olmaz.. E sen kalkop böyle sınırlarda çalışan bir düzeneğe turbo takıp torkunu en az %40 arttırırsan o şanzıman cortlar. Honda ucuz arabada ondan. Müşterileri genelde genç. Onlarda arabalarına para harcıyorlar. Ford u kim alır? Başı fazla ağrımasın isteyen ancak daha iyisine de parası yetmeyen adam alır. (Bora hariç. o audi parası verip forda binenlerden.. ) Allah aşkına sıfır Audi alabilecek biri gidip ford alırmı? Almaz. Gider audi alır.. Fordu kim alır? Ford alamaya dahi parası yetmeyip cazip kredi koşulları ile ikna edilmiş adam alır. Daha az paraya daha fazla şey isteyen alır. 180 hp audi almaya kalksan iki kucak dolusu para vermen gerekir ama fordta bunu 50-55 bin liraya alabilirsin. Gerçi bu da kucak dolusu ya neyse.. Konumuz motorsa boşver arabaları. Gel motosikletten konuşalım.. 4 teker ve motorsa işin özü ona araba denmez.. Araba dedinmi işin içine birsürü şey girer. Yürüyen aksam girer, konfor girer, lüks girer vs vs vs.. Honda da 4 teker ve bir motor var. Kalanı teneke.. Araba niyetine alınıp binilebilecek bir tek accord var. O da motorundan dolayı değil daha çok araba olduğu için. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Kasım 29, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 29, 2011 Ya Ogün siz adamın tasarımının tamamen dışına çıkıp arabayı tork manyağı yapıyorsunuz sonrada şanzıman kötü oluyor.. Her şanzımanın tork dayanımı vardır. Genelde de ne hikmetse üreticiler bunu son raddesine kadar kullanacak şekilde ayarlıyorlar. Neden böyle bir denyoluk peşindeler onu da çözebilmiş değilim. örneğin 1.6 focustaki şanzıman 155Nm dayanıma sahipti. Arabayı 160 Nm ye çıkartınca şanzımanı tekrar elden geçirip tork dayanımını 160 nm ye çıkarttılar. Ulen yap işte 200 nm sen sağ ben selamet demi? Yok olmaz.. E sen kalkop böyle sınırlarda çalışan bir düzeneğe turbo takıp torkunu en az %40 arttırırsan o şanzıman cortlar. ecudanda çok çektik o araçta. ecu ile uğraşan uzman isimlerden herkeze gitti araç özgün dahil. Olmadı. Şanzımanda koruma açıkken sıkıntı yok vites değişim hızı ve devri işi bozuyor. ama korumayı kaldırınca 2-3 ay dayanıyor şanzıman. Zaten otomatik arabaya o iş olmazda Nasreddin hoca işi yaptık biz tutmadı araç şu an stock. Honda ucuz arabada ondan. Müşterileri genelde genç. Onlarda arabalarına para harcıyorlar. Ford u kim alır? Başı fazla ağrımasın isteyen ancak daha iyisine de parası yetmeyen adam alır. (Bora hariç. o audi parası verip forda binenlerden.. ) Allah aşkına sıfır Audi alabilecek biri gidip ford alırmı? Almaz. Gider audi alır.. Fordu kim alır? Ford alamaya dahi parası yetmeyip cazip kredi koşulları ile ikna edilmiş adam alır. Daha az paraya daha fazla şey isteyen alır. 180 hp audi almaya kalksan iki kucak dolusu para vermen gerekir ama fordta bunu 50-55 bin liraya alabilirsin. Gerçi bu da kucak dolusu ya neyse.. İşte bu dediğine %100 katılırım Bora abim kusura kalmayasın Konumuz motorsa boşver arabaları. Gel motosikletten konuşalım.. 4 teker ve motorsa işin özü ona araba denmez.. Araba dedinmi işin içine birsürü şey girer. Yürüyen aksam girer, konfor girer, lüks girer vs vs vs.. Honda da 4 teker ve bir motor var. Kalanı teneke.. Araba niyetine alınıp binilebilecek bir tek accord var. O da motorundan dolayı değil daha çok araba olduğu için. Gel abicim o zaman biz seninle bi haftasonu ATV ile bi off road macerası yaşayalım Hatta bunu bir focusclubtr organizasyonu olarakta planlayabiliriz bildiğim yer var şile yolu üzerinde Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Kasım 29, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 29, 2011 Napacaz ATV yi yahu, alalım birer cross basalım gaza.. Onlar iki zamanlı oldukları için deli gibi hızlanıyorlar.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Kasım 29, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 29, 2011 Napacaz ATV yi yahu, alalım birer cross basalım gaza.. Onlar iki zamanlı oldukları için deli gibi hızlanıyorlar.. 4 tekerden azı olmaz abimmm Ayrıca bende A2 yok B spec benim ehliyet Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Kasım 29, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 29, 2011 Ah kıyamaaam. Yazık sanaa.... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Kasım 29, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 29, 2011 Eksikliğini hissetmiyorum gerçi abicim Yazıklık bir durum yok ama atvleri seviyorum. Bi kaç kez kullanmışlığım var Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ekrem Kayacan Yanıtlama zamanı: Aralık 31, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 31, 2011 Uploaded with ImageShack.us 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Aralık 31, 2011 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 31, 2011 Çok Güzeller GüÇlü araba her zaman gözümde 1 numara Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hasan K. Yanıtlama zamanı: Aralık 31, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 31, 2011 Sanki testini yapmışlan gibi Renault megane, VW golf GTI(GTD de olabilir), Focus Hb ST ve Focus Station Wagon ST... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Sabri Özer Yanıtlama zamanı: Aralık 31, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 31, 2011 Kazali bir ST -.- Uploaded with ImageShack.us bir şey sormak istiyorum konu dışı ama STde ledli bi-xenon farlar karartmalı acaba bizim tit-X lere uygulanabilirmi? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap