Guest Tolga KARACA Yanıtlama zamanı: Eylül 14, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 14, 2011 Bu arada yabancıların işlerini güçlerini bırakıp maddi/manevi iyiliğimize kafa yoracaklarını düşünmek hata olur. Yerli bir otomobil üretmenin avantaj - dezavantajlarını biz de belirleyebiliriz; zaten yabancı firmalar zamanında Evrim in hayata geçmemesini arzulayarak niyetlerini belli etmişlerdi. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tevfik Yanıtlama zamanı: Eylül 14, 2011 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 14, 2011 iyide gelişmiş ülkeler arasına girmenin şartı üretmek tir...ve gelişmekte olan ülkelikten geçiş ise 10-20 yıllık diyelim degilde montaj sanayi gerektirir...sonrasında kendi üretimine gecer...biz sanırım 70 yıldır montajdayız ki dünayda bir ilkiz o yüzden gelişmiş ülke degiliz...ama araba konusunda irandan bile geriysek...bir sorun var demektir...sonuçta hep kazanılmış işgüçü ile tehdit edildik...opel gitti noldu battımı türkiye...gelmek için can atıyor şimdi...fordda kocaelinde kocaman araziyi bedava aldı sonunda...neyse ben üretilmesinden yanayım....iyi kötü mütevazi bir adımdır geleceğe... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Tolga KARACA Yanıtlama zamanı: Eylül 14, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 14, 2011 iyide gelişmiş ülkeler arasına girmenin şartı üretmek tir...ve gelişmekte olan ülkelikten geçiş ise 10-20 yıllık diyelim degilde montaj sanayi gerektirir...sonrasında kendi üretimine gecer...biz sanırım 70 yıldır montajdayız ki dünayda bir ilkiz o yüzden gelişmiş ülke degiliz...ama araba konusunda irandan bile geriysek...bir sorun var demektir...sonuçta hep kazanılmış işgüçü ile tehdit edildik...opel gitti noldu battımı türkiye...gelmek için can atıyor şimdi...fordda kocaelinde kocaman araziyi bedava aldı sonunda...neyse ben üretilmesinden yanayım....iyi kötü mütevazi bir adımdır geleceğe... + 1923 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tevfik Yanıtlama zamanı: Eylül 14, 2011 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 14, 2011 peugeotun simgesi aslanda...tahtadan yapılma bir oymaydı ilk zamanında... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 14, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 14, 2011 Focus Club Tr oncelerde sadece bir düşünceydi şimdi ise somut elle tutuyoruz hergun Ehehe Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tevfik Yanıtlama zamanı: Eylül 14, 2011 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 14, 2011 ediz hundan bir söz patlatalım ozaman..... THOMAS EDİSON hakkında ünlü bir hikaye vardır. 9999 kere denedikten sonra kusursuz ampülü keşfedemeyince biri sorar, " 10.000 ninci başarısızlığı da göze alacak mısınız?" O da cevap verir, "Başarısız olmadım , yalnızca ampülü keşfetmeyen bir yol daha buldum." Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tevfik Yanıtlama zamanı: Eylül 14, 2011 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 14, 2011 Focus Club Tr oncelerde sadece bir düşünceydi şimdi ise somut elle tutuyoruz hergun Ehehe Mark Twain , "Genç bir karamsarın görüntüsünden daha acıklı bir görüntü olamaz" seni ondan seviyozya delü..çocuk hiç karamsarlığa kapılmadığın için...hep inandın.... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 14, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 14, 2011 Devam ederdim de konuyu dagtmiyim daha fazla Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bora A. Yanıtlama zamanı: Eylül 14, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 14, 2011 Konuyu dağıtma ustası Tevfik...Bu adamı Kültürel Moddan atın,bu adamı konuyu dağıtma modu yapın..Bu ne ya kardeşim....İllallah getirdi .. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 14, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 14, 2011 Yardımcı dağıtma kim olucek Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tevfik Yanıtlama zamanı: Eylül 14, 2011 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 14, 2011 Konuyu dağıtma ustası Tevfik...Bu adamı Kültürel Moddan atın,bu adamı konuyu dağıtma modu yapın..Bu ne ya kardeşim....İllallah getirdi .. Devam ederdim de konuyu dagtmiyim daha fazla senin gerçekten algılama bozuklugun var sanırım ykp kendi konuyu dagıtmıyayım demiş yani ben değil...seni sanırım ben atıcam siteden de...seviyom allah kahretsin yapacak bişi yok..... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Eylül 14, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 14, 2011 Şu tehtidvari yazıyı okuduktan sonra.. Fordun bisikletini bile almam ! Focusu sattıktan sonra Bir daha Ford markasının esamesi okunmaz bende ! Kim oluyorsun sende tehtid ediyorsun ufacık boyunla bu memleketin başbakanını..... Yok yeni senaryolar kurulurmuşta yok yanlışmışta.. Sanane.... SANANEEEEEEEE ! Kimsin sen ya... Başbakan boşbakan olursa elin arkası pisli ceosu gelir tehtidi basar akşamda şampanyasını patlatır..... Dünyanın en iyi arabasını en ucuz fiyata verse ford şu dakikalardan itibaren benim için bitmiştir... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hasan K. Yanıtlama zamanı: Eylül 14, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 14, 2011 Şu tehtidvari yazıyı okuduktan sonra.. Fordun sakızını bile almam ! Focusu sattıktan sonra Bir daha Ford markasının esamesi okunmaz bende ! Kim oluyorsun sende tehtid ediyorsun ufacık boyunla bu memleketin başbakanını..... Yok yeni senaryolar kurulurmuşta yok yanlışmışta.. Sanane.... SANANEEEEEEEE ! Kimsin sen ya... Başbakan boşbakan olursa elin arkası pisli ceosu gelir tehtidi basar akşamda şampanyasını patlatır..... Dünyanın en iyi arabasını en ucuz fiyata verse ford şu dakikalardan itibaren benim için bitmiştir... Aynı duygular içerisindeyim şu an... 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ogün Özemre Yanıtlama zamanı: Eylül 14, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 14, 2011 Yoksa zaten biz Ogün ile Üretiyoruz hemen.. Sorun şu ki Tevfik bey gibi Pazarlama Danışmanımız yok Kralını yaparız biliyomusun Yakubum.. Ne cevherler var bu memlekette senle ben neyiz ki ... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tevfik Yanıtlama zamanı: Eylül 15, 2011 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 15, 2011 "Ford'a çağrı yaptık ama adım atmadılar" Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanı Nihat Ergün, Türkiye'de en fazla ithal otomobil satan marka Ford olduğunu, Türkiye'nin Ford için bir ticari araç üretim merkezi konumunda bulunduğunu dile getirdi. Bakan Ergün, "Biz Ford'a Türkiye'de otomobil üretmesi için de çağrı yaptık. Ford yılda 50 bin tane otomobil satıyor Türkiye'nin iç pazarında... Ama otomobil üretimi için şimdiye kadar bir adım atmadılar " dedi. Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanı Nihat Ergün, Türkiye'de yerli otomobil üretiminin diğer markaların Türkiye'deki yatırımı önünde hiç bir engel olmayacağını belirterek, “Onlara da burada imkan var. Türkiye'de her türlü yatırım teşvikleri diğer markalarında otomobil üretmesi için yeterlidir” dedi. Türkiye'de yerli marka otomobil üretilmesine ilişkin konuşan Ergün, Türkiye'nin otomotiv sektöründe 50 yıllık hem sermaye, hem müteşebbis güç, hem teknolojik birikim hem de ciddi bir teknik personel ve yan sanayi birikimi olduğunu kaydetti. Ergün, bütün bu birikimlerin A'dan Z'ye bir otomobili tasarlamaktan üretmeye ve pazarlamaya kadar her türlü imkanın Türkiye'nin iç ve dış pazarında var olduğunu gösterdiğini dile getirerek, Türkiye'nin sadece iç pazarla ilişkili bir ülke olmadığını, Türkiye'nin 130 milyar dolar ihracatının içinde 20 milyar doların üzerinde otomotiv sektörünün ihracatı bulunduğunu anlattı. Nihat Ergün, Türkiye'de otomotiv yan sanayisinin de gün geçtikçe geliştiğini ifade ederek, Türkiye bu 50 yıllık birikimden sonra kendine özgü bir marka, model ve tasarım oluşturma ve bunu pazara çıkarma imkan ve kabiliyetine sahip olduğunu vurguladı. Rekabetçi bir dünyada yaşandığını, yapılacakların iş dünyadaki benzerleriyle rekabet edebilecek bir iş olsun istediklerini belirten Ergün, Türkiye'nin yerli marka otomobil üretme imkanını bulunduğunu dile getirdi. Bakan Ergün, Türkiye'nin iç pazarının 2010 yılında sadece otomobil için 510 bin olduğunu anımsatarak, bir kaç yıl içinde Türkiye'de otomobil pazarının 1 milyon adeti bulacağını, 1 milyonluk iç pazarda Türkiye'de üretilen otomobiller sadece 3'te 1 pay aldığın, bunun da Türkiye'de üretilen otomobil marka ve modellerin Türkiye'nin tüketicisini tatmin etmeye yetmediğini ifade etti. Türkiye'de tüketiciyi de tatmin edecek bir yeni marka ve modellere ihtiyaç olduğuna işaret eden Ergün, bunun hem Türkiye'de üretilen yerli otomobille hem de başka marka ve modellerin burada üretilmesiyle sağlanabileceğini kaydetti. VOLKSWAGEN, OPEL, FORD Bakan Ergün, Türkiye'de en fazla ithal otomobil satan marka Ford olduğunu, Türkiye'nin Ford için bir ticari araç üretim merkezi konumunda bulunduğunu dile getirerek, şunları söyledi: “Biz Ford'a Türkiye'de otomobil üretmesi için de çağrı yaptık. Ford yılda 50 bin tane otomobil satıyor Türkiye'nin iç pazarında... Ama otomobil üretimi için bir adım atmadılar şimdiye kadar. Ben bu adımı atacaklarını umut ediyorum. Türkiye'nin iç pazarı Ford'un burada otomobil üretmesine dünyaya ihraç etmesine de müsait. Başka markaların yani Opel'in, Volkswagen'in de üretmesine de ihraç etmesine de müsait. Ayrıca Türkiye'de bir tasarım ve marka oluşturulmaya da son derece müsait atmosfer var. Bu kimsenin pazar payını küçültmek anlamına gelmez, pazar zaten büyüyor. Pazarın bir kaç içerisinde 1 milyon rakamına ulaşacağını herkes kabul ediyor. Yani mevcut pazardan sadece pay almak değil, genişleyen pazardan ve dış pazarlardan pay almak gibi rekabetçi bir anlayışla hareket etmemiz lazım. sektörün de böyle böyle hareket etmesi lazım. Onun için kaygı duymalarına gerek yok. Türkiye'nin pazarında herkese yer var. Türkiye'nin uluslararası ilişkilerinde de dış pazarında da herkese yer var. Rekabetçi bir pazar olacak.” “KİMSENİN PAZARI KÜÇÜLMEZ, KİMSE MERAK ETMESİN” Nihat Ergün, “İç pazar büyümezse Türkiye'de üretim yapan markaların canı yanabilir” söylemini gerçekçi bulmadığını ifade ederek, bu sözlerin iyi hesap edilmeden söylendiğini kaydetti. Türkiye'nin iç pazarının nasıl büyüyeceğini, Türkiye'nin ilişkilerinin nasıl olduğunu, otomobil sektöründe önemli bir potansiyele sahip bulunduğunu herkesin gördüğünü ifade eden Ergün, “Belki (yerli otomobil) istememek gibi bir düşünce içinde olabilirler. Bir yere kadar böyle düşünebilirler ama rekabetin olmadığı bir dünya yok Bugün otomobil sektöründe de rekabet olacaktır. Kuşkusuz bütün firmalar Türkiye'nin iç pazarından ve dünya pazarlarından pay almaya devam edecekler. Kimsenin pazarı küçülmez, kimse merak etmesin.” dedi. Ergün, Türkiye'de yerli otomobil üretiminin diğer markaların Türkiye'deki yatırımı önünde hiç bir engel olmayacağını vurgulayarak, “Onlara da burada imkan var. Türkiye'de her türlü yatırım teşvikleri diğer markalarında otomobil üretmesi için yeterlidir. Zaten özellikle diğer markalara da davet ve çağrı yapıyoruz. Türkiye'de gelin yatırım imkanları var, iç pazarda fırsatlar var. Türkiye'nin uluslararası ilişkileri size de büyük fırsatlar sunuyor. Gelin 'burada üretim yapın' diye onlara da çağrımızı devam ettiriyoruz” diye konuştu. “(YERLİ OTO RAPORU) TOZ PEMBE BİR RAPOR İSTEMİYORUZ” “29 Eylül'de size Türk malı otomobil raporu sunulacak. Nasıl bir rapor bekliyorsunuz?” sorusuna ise Ergün, “Kuşkusuz toz pembe bir rapor istemiyoruz. Karşımızdaki zorluklarında neler olabileceğini bizim önümüze koyan bir yönü olabilir raporun. O raporda muhakkak şunu görmek isteriz ki, Türkiye 50 yıllık birikimi ile bir otomobil markası üretmeye ve meydana getirmeye imkanı ve kabiliyeti olan bir ülkedir. Bu raporda bunu göreceğimizi umuyorum” cevabını verdi. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap