mahmut baylan Oluşturma zamanı: Temmuz 15, 2014 Raporla Share Oluşturma zamanı: Temmuz 15, 2014 2010 dizel 90 hb sedan araç Düzenli bakimlari yapilirsa hor kullanilmassa devirli kullanilarak kaç bin km dayanir şuan 114500 km de trend x Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Onur Solmaz Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2014 Gözünüzü korkutmuşlar anlaşılan daha geçen gün 220 bin km de dacia logan gördüm turbo bile değişmemiş. İçiniz rahat olsun. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 mahmut baylan Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2014 Millet abartiyo albea bile 500 km gidiyosa focus daha fazla gitmesi lazim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Turgut Ünal Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2014 Çok göreceli bir kavram.Aracı hor kullanırsanız 50.000 kmde motor ömrü biter,iyi kullanırsanız 500.000 km bile görürsünüz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Çağlar Sertan KASIMOĞLU Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2014 Motor yağını boşaltıp, 30 dakika sürüş yapın sıfır araç bile motor yer. Demek istediğim bakımlarına,sürüş karakteristiğinize bakar bu işler. İsterseniz TIR olsun isterseniz motorlu bisiklet olsun Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 mahmut baylan Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2014 Anladim dizel kullananlar genelde 150 de satmaya basliyo nette ve pazarda yuksek km dizel yok gibi 200 den sonra ne oluyo o araçlar oynuyolar galiba km le Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Çağlar Sertan KASIMOĞLU Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2014 Akrabamda Mercedes Vaneo 1.7 cdi var 400 bin km civarında.Arada arkasında 600-800 kg yük atar İstanbul içinde gezer. Ne enjektör ne turbo değiştirdi nede revize ettirdi. Sadece devirdaim,şarj dinamosu,triger,aks gibi parçalar değiştirdi. Düzenli olarak gerekli bakımları yapmaktan kaçmayınca ve düzgün kullanınca emsal verebilir herkes çevresindeki kullanıcılardan. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 mahmut baylan Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2014 Evet başka böyle kimlerin bildiği araçlar var Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Semih G. Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2014 Antalya'da okuduğum zamanlarda bir taksici abiyle tanışmıştım ara sıra muhabbetine gideceğim yere bedavaya yolculuk ettiğim olurdu. Aracı 320bin km'de linea'ydı ve bakımını zamanından önce yaptırdığını dizeli dizele uygun kullandığın sürece rahat 300binlerin görülebileceğini söylerdi. En son görüştüğümüzde 500bine gelmeden turbo değiştirdiğini bir kaç şeyinde değişmesi gerektiği için aracı verip doblo alabileceğini anlatmıştı. Tabi sonra noldu bilmiyorum bu anlattığım 1-2 sene öncesi için.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Alp F. Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 15, 2014 Bir taksiye binmistim 600 bindeydi arac focus lpg li idi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Temmuz 16, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 16, 2014 Motor ne kadar dayanır içeriği tanımlanmamış bir kavram, arıza çıkarma olasılığı artarak yüzbinler gider motorlar. Aşırı yüksek ve aşırı düşük devirlerde kullanmaz, bakımlarını düzgün yaptırır, yağını suyunu eksiltmezseniz dizelin önemli sorun çıkarmadan 300-400.000'i kolayca aşması lazım. Atmosferik benzinlilerde dahi o km'leri gören çok araba gördüm. Ha ne olur turbo arıza çıkartma olasılığı artar, enjektörler yıpranır, yani parça değişimleri ile, ki bunlar iyi bir usta ve makul bir parçacı bulunursa çok üzülmeden halledilebilir, aracı senelerce kullanabilirsiniz. Ve büyük olasılıkla o sizi bırakmadan siz onu bırakırsınız. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Murat Kav. Yanıtlama zamanı: Temmuz 16, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 16, 2014 Dış etkenler ve malzeme kalitesi önemli ama biraz da şans işi. Üretimden her parça belli bir hata payı ile çıkar. Size hatasız parçalar denk gelirse, motorun ömrünün uzun olma ihtimali artar. Hata payını zorlayan parçalar ya da montajlar denk gelirse, beklenen ömür de düşecektir. Özellikle pahalı dediğimiz markalar, daha düşük hata payları ile çalıştığı için onlarda beklenen ömür daha uzun olacaktır. Yani bu tür mekanik sistemlerde şu kadar gider diye bir şey demek çok zor. Ama genelde gördüğümüz işleyen demir ışıldar hesabı, çok çalışan motor daha fazla km yapabiliyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Fuat Yetişkin Yanıtlama zamanı: Temmuz 16, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 16, 2014 Benim kardeşimde linea var 1,3 multijet km'si düşürülmüş araca denk geldik araç tahminimiz 300 binlerde şuan şansımıza araç iyi kullanılmış çıktı ve motor bakımları aksatılmamış içimiz rahat etsin diye şehir şehir motorculara servise gösterdik ne motor yapılmış ne de motorda bir sıkıntı var aynı motoru 700 binde bakıma gelen varmış servisin dediğine göre işin püf noktası bakımları aksatmamak. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 mahmut baylan Yanıtlama zamanı: Temmuz 17, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 17, 2014 Teşekkür ederim hepinize Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Alper Alp. Yanıtlama zamanı: Ağustos 1, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 1, 2014 Benim şöyle bi tesbitim var.Daha önce aldıgım 2009 dizel focus 155.000km de ıdı .Motor testı yaptırmıstım alırken.Kondisyon 104 BG-232nm tork olculmustu.Ancak raporda birde motor tekerlek guc oranı diye bı sekme daha vardı .Oradada %85 görünmekteydi.İşte testi yapan uzman senın aracındakı motor randımanı %85 demişti.Son aldıgım 2011 dizel focusa da aynı ıslemı yaptırdım.Arac 40.000km de aynı işlem sonuncunda motor %96 cıktı.TDCI motorlar 100.000km de %10 aşınır gıbı sonuc edındım üç aşşağı-beş yukarı...Artık 2.el arac alırken en azından km ıle oynanıp-oynanmadıgını az cok anlayabilirim dıye dusunuyorum.Hanı 15-20000km anlaşılmayabılır ama 60000km ve uzerı bellı olur gıbı gelıyo bana..Paylaşmak ıstedım.Kazasız surusler Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ağustos 1, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 1, 2014 İyi de bu aşınmadan değil ki sadece. Tespit eksik yani yetersiz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Soru
mahmut baylan
2010 dizel 90 hb sedan araç Düzenli bakimlari yapilirsa hor kullanilmassa devirli kullanilarak kaç bin km dayanir şuan 114500 km de trend x
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 18 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap