Osman Mollaoğlu Oluşturma zamanı: Temmuz 17, 2014 Raporla Share Oluşturma zamanı: Temmuz 17, 2014 Dinamik tork kontrolünü daha etkin kullanabilmek için. Viraja 80 le girdiğimizde 6. Viteste olması yoksa 4. Viteste olsa daha iyi yol tutuşu sağlar. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 hüseyin ipek Yanıtlama zamanı: Temmuz 17, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 17, 2014 Viraji tam cikarken gaza bastiginizda torku viraja göre otomatik olarak tekerleklere aktaran sistem olarak bilinir.Dolayisiyla viraja girerken düşük vitesle girilmesi kanaatindeyim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Temmuz 17, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 17, 2014 Torkun yüksek olduğu zaman. Aracın motoruna ve hızına göre değişir vites genellemesi yerine Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2014 Öncelikle dinamik tork kontrolu virajın içinde kalan ve üzeriden yük kalktığı için patinaja düşme olasılığı olan tekerleği frenleyen bir sistem. Virajın apeksine yakın aracı yolda tutmak için hızınız uygunsa gaza basmak bu sistem sayesinde yararlı etki gösteriyor ve performanslı kullanıma izin veriyor. Yakubun da yazdığı gibi tork ne kadar yüksekse sistemin etkinliği de o kadar fazla olacaktır, ama tabii yaptığı iş sadece patinajı önlemek. 80 km/h hızda 4. vites 2500 dd, 6. vites 1650 dd civarındadır. Haliyle 4. viteste tork daha yüksek olacak, çekiş daha fazla olacak, DTC sisteminin etkinliğine de daha fazla ihtiyaç duyulacaktır. Amaç performanslı kullanmak ise küçük vitesleri, göreceli yüksek devirleri yeğlemek lazım. Ancak bütün bu hesapları bir süre sonra ESP devreye girerek bozuyor ve işin zevki kaçıyor. 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 emir hacımustafaoğlu Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2014 duymuşuz işte bi dinamik tork kontrolü ===>espnin motor freniyle yapılmış hali.... hey salak emir o farklı bişey satma o patenti benim bir sorum olacak dinamik tork kontrolü nasıl çalışıyor aks kafalarında retarder düzeneğimi var ? güç dağılımını dengeleyen veya yönlendiren düzenek mekanik mi elektronik mi yoksa elektromekanik mi ??? herneyse sabah sabah glikoz fazla geliyor bu yazıdan sonra bana oksijen veren ağacın yaprağına küfredebilirsiniz Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Temmuz 18, 2014 O konulara buradan devam edebiliriz Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Soru
Osman Mollaoğlu
Dinamik tork kontrolünü daha etkin kullanabilmek için. Viraja 80 le girdiğimizde 6. Viteste olması yoksa 4. Viteste olsa daha iyi yol tutuşu sağlar.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 5 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap