Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
2 gün önce focusumla başıma gelen olayı benzer olaylar sizinde başınıza gelebilir düşüncesi ile sizinle paylaşmak istedim arkadaşlar
Akşam saati E5 te 4. vites 70 le cruise açık giderken bir anda araç kafayı öne eğdi ne oluyor demeye kalmadan bilgi ekranında motor sistem arızası dedi arkasındanda turbo ışığı yandı.
Sağa çektim kaputu açtım turbo hortumunu sıktım ve kız arkadaşımdan gaza basmasını istedim
turbo hortumunda en ufak bir hareket yoktu
dedim geçmiş olsun turbomuz öldü. Araç 1950 model ford kamyonlar gibi gitmeye başladı yolda.
Ertesi gün Kartal oto sanayiiye turbo rektifiyecisine gittim.
Turbomda sorun olmadığını EGR valfinde problem olduğunu söylediler. Ve beni çok met ettikleri bir özel servise bizzat kendileri götürdüler.
ustamız kaputu açtı EGR valfinin bozuk olduğunu söyledi ve değişmesi gerektiğini EGR bozulduğu için motor kendini korumaya almış ve turboyu kesmiş dedi EGR valfimi iptal ettirdiğimi neden bozulduğunu sordum. İptalken bozulması garip ancak sorun EGR de dedi bende ne gerekiyorsa yapmasını söyledim. Kablosuz EGR valfi sparişi verdi. EGR geldi monte etmeden önce EGR nin soketini taktı tekrar araç diagnosa girdi
yine EGR alarmı verdi diagnosta. EGR nin iptal olduğuna eminmisin dedi bana usta evet dedim 90bin bakımda iptal ettirdiğimi söyledim.
EGR valfin açık senin dedi.
EGR söküldüğünde adını vermeyeceğim ünlü bir özel servisin EGR iptalinde çok ince bir sac kullandığı ve sac delinip EGR nin içine girmesiyle EGRnin bozulduğunu görmüş olduk. Yeni EGR monde edildi. Diagnostan arıza kodları silindi.
340tl + işçilik 390 tl ye maloldu bana ince sac kullanımı
Ustaya teşekkür ettim ve yola çıktım kartal sanayiiden çıkmadan araç şarj lambasını yaktı ve şarjı kesti
Şanssızlık şarj dinamom diyot tablasını patlattı.
Diyot tablasını değiştirdiler bu işlem içinde 115 tl talep ettiler.
Bu arada memnuniyetimide belirtmeden geçmek istemiyorum
Kartal oto sanayii sitesi Barış Ford Özel servisi
Gerçekten çalışanlarının içinde otomobil sevgisi olan bir servis
Güler yüzlü sorunlara çözümcü ve akıl veren yaklaşımları ve her gelen araç kendi başında olmasına rağmen herkezle yakından ve dostça ilgilenmeye çalışan Servis çalışanlarından Mehmet ustaya bir kezde buradan teşekkür etmek istiyorum.
Soru
Ogün Özemre
2 gün önce focusumla başıma gelen olayı benzer olaylar sizinde başınıza gelebilir düşüncesi ile sizinle paylaşmak istedim arkadaşlar
Akşam saati E5 te 4. vites 70 le cruise açık giderken bir anda araç kafayı öne eğdi ne oluyor demeye kalmadan bilgi ekranında motor sistem arızası dedi arkasındanda turbo ışığı yandı.
Sağa çektim kaputu açtım turbo hortumunu sıktım ve kız arkadaşımdan gaza basmasını istedim
turbo hortumunda en ufak bir hareket yoktu
dedim geçmiş olsun turbomuz öldü. Araç 1950 model ford kamyonlar gibi gitmeye başladı yolda.
Ertesi gün Kartal oto sanayiiye turbo rektifiyecisine gittim.
Turbomda sorun olmadığını EGR valfinde problem olduğunu söylediler. Ve beni çok met ettikleri bir özel servise bizzat kendileri götürdüler.
ustamız kaputu açtı EGR valfinin bozuk olduğunu söyledi ve değişmesi gerektiğini EGR bozulduğu için motor kendini korumaya almış ve turboyu kesmiş dedi EGR valfimi iptal ettirdiğimi neden bozulduğunu sordum. İptalken bozulması garip ancak sorun EGR de dedi bende ne gerekiyorsa yapmasını söyledim. Kablosuz EGR valfi sparişi verdi. EGR geldi monte etmeden önce EGR nin soketini taktı tekrar araç diagnosa girdi
yine EGR alarmı verdi diagnosta. EGR nin iptal olduğuna eminmisin dedi bana usta evet dedim 90bin bakımda iptal ettirdiğimi söyledim.
EGR valfin açık senin dedi.
EGR söküldüğünde adını vermeyeceğim ünlü bir özel servisin EGR iptalinde çok ince bir sac kullandığı ve sac delinip EGR nin içine girmesiyle EGRnin bozulduğunu görmüş olduk. Yeni EGR monde edildi. Diagnostan arıza kodları silindi.
340tl + işçilik 390 tl ye maloldu bana ince sac kullanımı
Ustaya teşekkür ettim ve yola çıktım kartal sanayiiden çıkmadan araç şarj lambasını yaktı ve şarjı kesti
Şanssızlık şarj dinamom diyot tablasını patlattı.
Diyot tablasını değiştirdiler bu işlem içinde 115 tl talep ettiler.
Bu arada memnuniyetimide belirtmeden geçmek istemiyorum
Kartal oto sanayii sitesi Barış Ford Özel servisi
Gerçekten çalışanlarının içinde otomobil sevgisi olan bir servis
Güler yüzlü sorunlara çözümcü ve akıl veren yaklaşımları ve her gelen araç kendi başında olmasına rağmen herkezle yakından ve dostça ilgilenmeye çalışan Servis çalışanlarından Mehmet ustaya bir kezde buradan teşekkür etmek istiyorum.
Hepimizin Focuslarına sorunsuz günler diliyorum
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 7 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap