Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2014 Bu nasıl bir pozisyon, elim elimin üstünde mi? Hocam Serdar gayet guzel bir resimle derdime care olmus. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2014 Bu arada 09:05 olarak yazdığım yorumu bulamadım. Silindimi acep Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2014 Hocam Serdar gayet guzel bir resimle derdime care olmus. Gene ukalalık etmiş olacağım ama konum belirtilirken dakika değil sadece saatlerin yeri kullanılır genelde... En azından benim gibi huysuz, inatçı ve yaşlı keçiler bunu böyle bilir ve idrak yolları tıkanıklığı yaşar farklı durumlarda. Doğru tutuşa örnek 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ramazan V. Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2014 15:15 de de benim tutuş şeklim. Biraz zor oluyo ama oluyo sınunda 15:15 te nasıl oluyor abi ya 2 elinde saat 3ün üstünde oluyor 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2014 15:15 te nasıl oluyor abi ya 2 elinde saat 3ün üstünde oluyor Ee o da üstün sürüş stilleri arasında oluyor. Herkes başaramaz 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2014 Birde direksiyonu çok sıkmamak gerek...):): Tutarken yani. . Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2014 300 milyon km yapsanız da bilim ve tekniğin dediğini yaparım ben. Sizin mantığınzla tüm taksicilerin Schumi'ye taş çıkarmaları gerekirdi. Gençliğinize verilen şey tecrübenizle ilgili değil, yanlış olma ihtimalini değerlendirmediğinizi açıkça gösteren bu aşırı öz güven. Ambulansa ihtiyaç duymamanız dileğiyle... Rüzgar konusunda bu kadar açık, net somut konuşanlar şikayet edenlerle aynı yer ortam koşullarda olmuş gibi fazla somut konuşmaktan çekinmiyorlar da bu kadar etkisiz bir halt için niye bu kadar arge yapılıyor, rüzgar tünellerinde sadece önden gelen rüzgar/hava akımı mı değerlendiriliyor? Kimse mi otobanda tır yanından geçilebileceğini hesap etmiyor? 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Murat Aktepe Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2014 Biraz sakin.. Benim dediğimi yap demiyorum ben. 2elinle 2 ayağınla tut istersen direksiyonu.. senin sürüş deneyimini bilmem ama kaç kere uzun yol yapma fırsatın oldu acaba. Kaç kere ciddi kazaları direksiyon hamlelerinle engelledin . Kaç kere karda kayan arabayı düzleyip rotaya soktun.. bilenler bilir bilmeyenler öğrensin her ay 2 sefer geçtiğim adana aksaray yolunda aksaraya gelmeden 10 km geride hasan dağı eteklerindeki yolun rüzgarı meşhurdur. Yine ankara aksaray yolunda . T.Ş.O.F civarından sonraki aşırı rüzgarlar. Ve Hatayın yolları. Hani aynı koşul diyorsun ya benzer koşullarda bulunduk ki cevap veriyoruz.. iyi geceler mertcan kardeş. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2014 Tek bikdigim hic bir sey bilmedigim demisti bir zat-ı muhterem. Eğer tek elle araba kullanmak iki elle kullanmaktan daha guvenli diyorsanız söylenecek tek bir sey yok. Şoför lugunuze guveniyorsunuz anlasilan. Allah kazadan beladan korusun. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Murat Aktepe Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2014 Arkadaşlar her gelen konuyu ayrı yere sürüklüyor. Konunun güvenlikle alakası yok. ben tek elle kullanmak daha güvenli demiyorum. Yukarıyı bolca okurda fikrinizi belirtirseniz daha faydalı olur. Düz yollarda milimetrik direksiyon hareketleri için tek el kullanmanın bana verdiği rahatlıktan bahsettim.. viraj yoksa sollama yoksa yol duru kötü değilse 2 elimle kullanmıyorum. ve konuyuda ben açmadım bir yerde laflıyorduk. Konuya çevrilmiş. Özellikle konu açmadım bu tartışma için. [emoji2] herkesin doğrusu kendisinindir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ali Fatih Dursun Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2014 Çok hızlı olmayan, 100 civarı normal az trafikli uzun yollarda 07:38 pozisyonunda tek elle tutuyorum, yol çift yönlü olup, tek şeride düşerse iki elimle tutarım, bir de arkası saman vs yüklü geniş kamyon sollarken 09:15 tutarım. Ayrıca şehir içinde kesinlikle iki elimle tutamam, tutsam kesin kaza yaparım, yanlış da olsa öyle alışmışım, sol elimin bileğinin iç kısmıyla baskı uygulayarak tutarım. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Murat Aktepe Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2014 Nihayet forumda benimle aynı fikirde olan biri çıktı [emoji32] 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2014 Benim düşüncemse her şöför kendisini daha iyi bilir. Neresinden tuttuğu değil hakimiyeti en iyi nasıl tutarak sağladığıdır doğru olan. Ben sağ elimle 5 doğrultusunda tutuyorum çünkü dirseğimi kolçağa yaslayınca daha rahat ediyorum. Ahmet 3 den tutuyodur ama hakimiyet aynıdır ikimizde de. Sonuç olarak hakimiyeti maksimum olan keyifli sürüşler dilerim. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2014 9:15 i bırakıyoruz beyler. En güvenli, en rahat, en ideal sürüş pozisyonu olan tek el ile (sağ el saat 5, sol el saat 7) direksiyonları tutuyoruz. Başka da konuyu bir yerlere çekip durmayalım. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 27, 2014 Biraz sakin.. Benim dediğimi yap demiyorum ben. 2elinle 2 ayağınla tut istersen direksiyonu.. senin sürüş deneyimini bilmem ama kaç kere uzun yol yapma fırsatın oldu acaba. Kaç kere ciddi kazaları direksiyon hamlelerinle engelledin . Kaç kere karda kayan arabayı düzleyip rotaya soktun.. Binlerce kez yapsam da hiç yapmasam da neredeyse labaratuvar ortamında denemiş olan ya da işi bu olan, ralliciler mesela, kişilerin öneri ya da hareketlerini örnek almayı tercih ederim. Sinirlenilecek bir durum yok da ben Türkiye'deki insanların genelinin başka insanlara bu kadar rahat önerilerde bulunabilmesini garip buluyorum. ADAC bilgisi verirken bile belirtiyorum kaynağını, doğruluğu teoride neredeyse tartışmasız olsa bile. Kişisel tecrübelerde yaptığımız şeylerle yaptığımızı sandığımız şeylerin arasında çok büyük farklar vardır. Bunun somut örnekleri de vardı ki motosiklet belgeseli olan bileği bükmeğin başında teoride imkansız şeylerin bile önerilebileceğini görebiliyoruz. Cem abi bu konuda ciddi bilgili biri olarak gerekli bilgileri vermiş. Dediğiniz gibi isteyen istediği gibi kullanır ve kullanmaya devam edecek tabiki. İyi geceler Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap