Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

2013 Fiesta 1.6 Powershift Vites Geçişinde Titreme


Kadir UÇAR

Soru

Öncelikle iyi günler. 2013 otomatik fiestam da 1. vitesten 2. vitese geçerken genellikle titreme yapıyor. Her zaman olmamakla birlikte genelde bu durum mevcut. Dün geri viteste yanlış bir yere girdiğim için geri geri gitmek durumunda kaldım. 100 metre kadar bu sırada da motoru vurdurarak çalıştırirken meydana gelen sarsıntıya benzer bir durum yaşadım. Ankara ford Başer servisine götürdüm bu durum yaşanabilir dediler. Şimdi bu şanzıman da titreme normal birsey midir? Kullanan arkadaşların cevabını bekliyorum. Teşekkürler.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu soruda 14 cevap bulunuyor

Önerilen Mesajlar

  • 0

Öncelikle powershift için otokoç a gitmeniz gerekir ben bütün servisleri dolaştım. Uzmanı orada

İlk 3 viteste titreşimle geçme silkeleme bendede mevcut hatta bununla ilgili kavrama garantiden değişti ama çok kısa bir süre sonra yine başladı.

geri vites olayını denemem lazım bilemiyorum.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Öncelikle powershift için otokoç a gitmeniz gerekir ben bütün servisleri dolaştım. Uzmanı orada

İlk 3 viteste titreşimle geçme silkeleme bendede mevcut hatta bununla ilgili kavrama garantiden değişti ama çok kısa bir süre sonra yine başladı.

geri vites olayını denemem lazım bilemiyorum.

Alparslan senin PS nin üretim tarihi yada şöyle sorayım TR ye girişi ne vakitti, ziraa Alperen ve benim PS nin ülkeye giriş tarihleri aynı ve bu tip şikayetlerimiz yok...Bir yerlerde konuşulmuştu, belli bir üretimde bu tip sıkıntılar var diye...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Alparslan senin PS nin üretim tarihi yada şöyle sorayım TR ye girişi ne vakitti, ziraa Alperen ve benim PS nin ülkeye giriş tarihleri aynı ve bu tip şikayetlerimiz yok...Bir yerlerde konuşulmuştu, belli bir üretimde bu tip sıkıntılar var diye...

 

Etis te 2012 6. ay  görünüyor bende 2012 7. ayda almıştım

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Benim araçta ilk aldığımda şanzımanda hiç bir sorun yoktu daha sonra 2000-5000 km aralığında kalkışta ve geri viteste tıkırtı sesi duymaya başladım ( açık alanda duyulmuyor, mesala bir bina arasında duvardan yankı almaya çalışın anında duyarsınız) daha sonra 1. vitesten 2.vitese atmaya çalıştığından sanki manuel araçlarda yarım debriyaj yapıp kalkmaya çalıştığında debriajı bırakmayı unuttuğunuz zaman bir sarsıntı olur aynısı benim araçta oldu baktım tekrar tekrar yapıyor servise gittim ford çorum servisi yazılım yükleme denedi çözülmedi, ankara başer, tan, tur, en son olarak otokoç a uğradım yapılacak bir şey olmadığını söylediler otokoçta bulunan bir usta ile görüşmelerde bu sorununun kronik olduğu aslında sorun değil powersihift araçlarında tümünde meydana geldiği kiminde 2000 den sonra kiminde 80000 binden sonra olduğunu söyledi bunun aslında ısınma sorunu olduğunu ısınmadan dolayı bu sorunun meydana gelebileceğini söyledi hatta bu yüzden dizellerde otomatik yapımının gecikmesinin bundan dolayı olduğu söylendi yinede araştırdım bir akrabam sayesinde Almanya da bulunan Ford'un  Saarlouis'de fabrikasında çalışan birine ulaştık otokoçtaki arkadaşın söylediği aynı şeyleri oda söyledi Ford genel merkeze bu sorunu ilettim ancak dönen olmadı onun içindir ki 1.5 dizel oto almayı planlıyordum bu sorun büyük ihtimalle ondada olacağından dizel oto vazgeçtim dizel oto alırsam WV alırım diye düşünüyorum Ford u sevmeme rağmen bu sorun benim biraz moralimi bozdu onun için arkadaşım sorun yapma bin kafana takma

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Dizel otomatikte farklı ürün olacağını iletmiştik. Ilgili konuları takip ederek doğru bilgileri yakalamak mümkün.   Saarlouis'de sadece montaj yapılıyor, PS'ler slovakya'da getrag ile ortak üretiliyor.

Powershift ismi aynı ürün olduğu anlamına gelmiyor. Sadece çift kavrama manasına gelir.

Vw de bunlarda sorunsuz değil, Titremeyi sevmeyip yolda kalmayı tercih etmek de başa gelebilir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Dizel otomatikte farklı ürün olacağını iletmiştik. Ilgili konuları takip ederek doğru bilgileri yakalamak mümkün.   Saarlouis'de sadece montaj yapılıyor, PS'ler slovakya'da getrag ile ortak üretiliyor.

Powershift ismi aynı ürün olduğu anlamına gelmiyor. Sadece çift kavrama manasına gelir.

Vw de bunlarda sorunsuz değil, Titremeyi sevmeyip yolda kalmayı tercih etmek de başa gelebilir.

O konu ile ilgili iletilerin tümünü okudum Yakup bey ancak hiç biri bana farklı bir ürün geleceği kanaatini getirmiyor nedeni ise yaklaşık 1.5 ay önce 1.0 eco,pws, alan arkadaşım şu an benim yaşadığım sorunların aynısını yaşıyor yani anlayacağız hiç bir şey değişmemiş ve doğru bilgileri bizzat test ederek yakalıyoruz  :)

Slovakyada yapılan şanzımanı zaten getrag ile yaptığını iyi biliyoruz ancak slovakyada yapılan mekanik parçaların montaj edildikten sonra verilerin doğru alınacağını bence göz ardı ediyorsunuz, yani aradığım ve ulaştığım yer doğru  zaten sizde 1.0 eco fieasta pw testinde kendinizin de söylediği gibi akıllı ve düzgün çalışan bir şanzımanın yapılmasının zor olduğunu kabul ediyorsunuz getrag dünya üzerinde şanzıman konusunda bilinen ve en güvenilir firma ancak bir bmw yada porsche ile yakaladığı başarıyı fordda yakalamasını temenni etmekten başka yapacak bir şey yok 1.0 pw te yakalayamamış inşallah 1.5 dizel de yakalar  :smiley2k:  dsg ye gelince dsg dizelde değil benzinli araçlarında sorun çıkardığı zaten çok aşikar ama ben daha dizel dsg ile ilgili bir sorun duymadım bu fordtan iyi olduğunu göstermez tabi ancak bu işi yıllar önce yaptığı ve arızalardaki geri dönüşlerini ford yetkili servislerden daha iyi çözdüğü benim tecrübelerimle sabittir daha bana benim yaşadığım sorunu çözeceklerine dair bir ibare hasıl olmadı yaptıkları şey yazılım yüklemek ve ne yapalım elimizdeki bu oxford vardı da bizmi okumadık gibi basit cevaplar zaten ilk iletimde de söylediğim gibi yapacak bir şey yok zevk almayı bileceğiz  :öp:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Hocam sizinki ile 1.0'da mi ps aynı zaten buna farklı demedik ki :) neyse tecrübe zaten öyle ama siz daha görmeden tecrübe etmeye çalışıyorsunuz artık dahası beni aşar, hayırlı olsun kararlarınız.

daha da cevap vermiyorum  :smiley2k: kararda vermedim zaten düşünme aşamasında :blink: yım 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

aydın bey merhaba, bende 1.0 fiesta ecoboost testınde aynı sorunumdan bahsettim, bide benım arabam henüz 2 günlük ve 60 km de:) araba herseyıyle mukemmel fakat o teneke sesıne benzer bı ses var sızdekı o sekıldemı yoksa sadece sarsıntımı? yanı uzerıne tıtredıgım arabamın sansımanının dsg gıbı tıkırtılı calısacagını bılıyordum ama powershıftdekı ses cokdaha rahatsız edıcı babamda jetta tdi dsg var sadece camı acıp kafanızı dısarı cıkartırsanız duyuyorsunuz oda cok dusuk bendekı ses camı actıgım an ıcerde resmen. herkes bu sanzıman sorununu farklı anlatıyor artık kafam karıstı o yusden herkese soruyorum aynı sorun mu var dıye:)))

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.