Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Eylül 11, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 11, 2014 Hala sürüşte iyi mi? Bu arada göz ardı edimemesi gereken bir yorum da var: Motor ancak 180 PS motor 2500 dd'dan sonra gerçek gücünü gösteriyor denilmekte. Bu haliyle karakteri 1.6 EB'dan çok, 1.0 EB'a benziyor gibi. Muhtemelen Conti turbonun bir sonucu veya ekonomi odaklı düşünülmüş. Ben 1.6'nın 1000 dd'dan itibaren etkili ivmelenmesini seviyorum... "It's only north of 2500rpm that things really get going, though, and a lack of low-down verve was particularly noticeable when slicing through town centre traffic and while grabbing a gear lower than normal to keep pace up steeper hills. " 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 11, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 11, 2014 Birde aynı kişi 1.6 için ne diyordu ona da bakmak lazım. Teknik olarak 1.6 eb 182 ps/5700 dd 240 nm/1600-5000 dd 1.5 eb 182 ps/6000 dd 240 nm/1600-5000 dd Buarada overboost yok artık. 1.5 Dizelde de yok. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 13, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 13, 2014 Vay anasını biz yapacaktık bunu önceden iki aracı yanyana koyup Tüh http://www.sunmotors.co.uk/car-reviews/road-test-ford-focus-review-2014/ Aşırı bilgi verici test değil, yol tutuşu ve süspansiyon iyi deyip reklama girmiş. Cam'daki büyük kutunun engel olduğunu iletmiş onu değiştirmediler doğru diyor. Sonuç olarak; daha verimli, daha kaliteli daha gelişmiş ve değerli olmuş. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 14, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 14, 2014 İtalya'dan http://www.dday.it/redazione/14327/anteprima-nuova-ford-focus-un-carico-di-sensori-e-tecnologia Dikine Park videosu da çekmişler ayrıca bu donanıma sahip araçlar da aracı tamamen çevreleyen sensörlere sahip oluyor. 5 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2014 Alaman dergisindeki ilk yazılı yayın bu oldu sanırım, kaçırmadıysam. Dün kendim çektim yasal değil ama İngilizce olaydı alırdım ama Sonuç kısmında ikiside 4 direksiyon almış Golf; Sağlam ve Pratik Yetenekli ve kaliteli, basit kullanımlı ve çeşitliliğe sahip. Focus; Dinamik ve Sessiz Yeni eğlence sistemi ve şasiye sahip ayrıca çok sessiz. Daha ekonomik motorları ile net şekilde ilerledi diyor heralde Cem abi yardım eder. Focus'un sessiz çizgisinde yer alacağı kimin aklına gelirdi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2014 Bu da pek inceleme değil de tanıtım yazısı gibi daha çok, bildik şeyleri yazıyor, aracın geliştiğini ve Golf'e kafa tutabileceğini ifade ediyor, ancak bunun bir karşılaştırmalı test ile ortaya konulabileceğini ekliyor. Yani masa başı yazısı olmuş. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 8, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 8, 2014 İtalyanca bilenler için reklamlar http://youtu.be/hNww_NUPAzA Macaristan'dan geliyor bu da Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alperen G. Yanıtlama zamanı: Ekim 9, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 9, 2014 Bu dikine park vs gibi özellikler bu sefer otomatiklerde olacak mı acaba? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 9, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 9, 2014 Bu dikine park vs gibi özellikler bu sefer otomatiklerde olacak mı acaba? 1.6 otomatikte yok [emoji12] Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alperen G. Yanıtlama zamanı: Ekim 9, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 9, 2014 1.6 otomatikte yok [emoji12] Nedense hiç şaşırmadım... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Kasım 25, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 25, 2014 DIIIIIKKŞIINNN Head To Head Golf vs Focus 1.4 tsi 122 vs 1.0 Eb 125 Bu iki aracın yanına 3.rakip gerekmiyor Ama sınıfındaki diğer iyiler şunlar Audi A3, Mazda 3 ve yenilenmiş Volvo V40. -Her iki model de 4.5 yıldız aldı. -Golf rafine ve sürüşte daha konforlu. -Focus yolda daha sıkı ama konfordan ödün vermeden. -Golf'te algılanan kalite hissi Focus'a göre daha fazla. -Focus eskiye göre daha zarif hissettiriyor ve kontroller daha basit. (Kabin) -Focus'un eski konsolu eleştiri almıştı. -Ford, focus'un kalitesini arttırmak için sıkı çalışmış. -Focus'un sürüşü daha çekici. Son olarak, hangisini satın alırsanız alın, pişman olmayacaksınız. Daha fazla bilgi ve görsel: http://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/comparison-ford-focus-versus-volkswagen-golf 6 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Fuat Yetişkin Yanıtlama zamanı: Aralık 18, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 18, 2014 1.5 ecoboost testleri hala çıkmadı sanırım yabancı kaynaklara baktım bişey yok. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Aralık 18, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 18, 2014 1.5 ecoboost testleri hala çıkmadı sanırım yabancı kaynaklara baktım bişey yok. Hala çıkmayanlar bizim belirttiğimiz modeller,diğerleri satışta.. https://www.facebook.com/FocusClubTrCom/photos/a.305842929480069.70317.158849500846080/798577813539909/?type=1 http://www.autoexpress.co.uk/ford/focus/89826/ford-focus-15-ecoboost-2015-review Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Aralık 19, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 19, 2014 Çözüm basit ikisinden de birer tane alacaksın Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Ateş Yanıtlama zamanı: Aralık 19, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 19, 2014 Küçücük Golf'e dünya para vereceğine al Focus'u keyfine bak. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap