Kasım Çınar Oluşturma zamanı: Eylül 20, 2014 Raporla Share Oluşturma zamanı: Eylül 20, 2014 (düzenlendi) arkadaşlar 2011-2013 yılları arasında 1.6 100 pslik focus hb comfort araca bindim,performans olarak araçtan çok memnun idim,alt devirlerden itibaren gayet atak ve istekliydi. 100 ps olmasına rağmen sınıfındaki biçok 100-125 pslik aracı geride bırakacak bir performansa sahip idi,özellikle deniz seviyesinde ki rakımlarda muhteşem bi çekişe sahipti.Şuan 2013 astra j hb 115 ps araca sahibim fakat aklım hep focuta kaldı,nasipse önümüzdeki bikaç aylık dilimde focus 3,5 hb sahibi olmak istiyorum,benim merak ettiğim konu focus 3 deki 1.6 125 pslik motorda performans nasıl,100 pslik motor kadar atak ve isteklimi, bu iki motoruda kullanmış arkadaşlar varsa yorum ve yardımlarını bekliyorum,önceki focusum lpgli idi nasipse yeni focusada lpg takılacak teşekkürler Eylül 20, 2014 Kasım Çınar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Sümer Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2014 (düzenlendi) Ben o araçtan kullanmadım, önceki kullandığınız aracınızın torku kaç NM'ydi bilemiyorum ama bu araçtan keyif almanızın sebebi alt devirlerden beri canlı olması sebebiyle büyük ihtimalle tork değerinden olmalı. Ben 1.0 Ecoboost 125 hp Titanyum modelinden kullanıyorum ve hem yakıt hem de güç bakımından gayet memnunum. 125 hp ve 170 NM torka sahip (Overboost sayesinde ile tahmini 30sn boyunca anlık 200NM tork) bence yeteri kadar tatmin edici. Aşağıda bugün itibariyle ford.com.tr den alınmış teknik veriler mevcut (gerçi çoktan araştırmışsınızdır ama) kıyaslama ve bilgi edinebilmek adına paylaşayım dedim. Alacağınız araç şimdiden hayırlı olsun, Allah kaza - bela vermesin Eylül 20, 2014 Serkan Sümer tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2014 Devir değişiyor, emisyon şartları zorluyor haliyle PS'e bakarak direkt konuşmak zor,sormanız iyi olmuş ama bunun cevabını teknik değerler de verebilirdi size. Sonuç olarak benzer veya daha iyi performans alabilirsiniz. Söylediğiniz aracın örneğin 0-100 değeri: 11,9 sn'idi Düşündüğünüz aracın 0-100 değeri: 10,9 sn. Şuan kullandığınız Astra 0-100 değeri: 11,7 sn. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kasım Çınar Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2014 (düzenlendi) yakup cevap için teşekkür ederim,evet kağıt üstündeki değerler iyi ama bu değerler yola yansıyormu acaba,euro5 motorlar performans olarak biraz kısıtlanmış motorlar diye biliyorum bunu astrada net hissediyorum,umarım bu iki aracı kullanmış bi arkadaşın yorumunu alırız Eylül 20, 2014 Kasım Çınar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2014 yakup cevap için teşekkür ederim,evet kağıt üstündeki değerler iyi ama bu değerler yola yansıyormu acaba,euro5 motorlar performans olarak biraz kısıtlanmış motorlar diye biliyorum bunu astrada net hissediyorum,umarım bu iki aracı kullanmış bi arkadaşın yorumunu alırız Yola yansıyanı yazdım zaten. Kağıt değeri denilen şey güç ve tork değeridir. Onlardan bahsetmedim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Semih G. Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2014 100lük hakkında bilgim yok lakin 125'liğin sizi şuan piyasadaki 1.6 atmosferiklere karşı pişman etmeyeceğini söyleyebilirim. Gayet tatminkar hızlanması var,160-170'lere rahatlıkla çıkıyor daha gideri olmasına rağmen üstü beni aşar diyerek basmadım. Ayrıca üstteki hızlar araç full doluyken yapılmış ve yorumlanmış değerlerdir dediğim değerlere boşken çok daha rahat çıkması ve fazlasını gitmesi kaçınılmaz. Ayrıca son kasa civic'le geçenlerde ufak bir kapışma yaşadım hiç huyum olmamasına rağmen... Arkadaş çok ısrar etti 2.el olarak yeni almışlardı yok çok iyi gidiyor yok focus'u gömer falan derken benide gaza getirdi ve sonuç, Yaklaşık 2km'lik bir mesafede arada en az 2 araba boyu farkla ilerledik. Kalkışta ufak çapta öne geçmiş olsada kısa sürede geçilip 2km boyunca arka stopumuzu okumuştu.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Sümer Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2014 (düzenlendi) 100lük hakkında bilgim yok lakin 125'liğin sizi şuan piyasadaki 1.6 atmosferiklere karşı pişman etmeyeceğini söyleyebilirim. Gayet tatminkar hızlanması var,160-170'lere rahatlıkla çıkıyor daha gideri olmasına rağmen üstü beni aşar diyerek basmadım. Ayrıca üstteki hızlar araç full doluyken yapılmış ve yorumlanmış değerlerdir dediğim değerlere boşken çok daha rahat çıkması ve fazlasını gitmesi kaçınılmaz. Ayrıca son kasa civic'le geçenlerde ufak bir kapışma yaşadım hiç huyum olmamasına rağmen... Arkadaş çok ısrar etti 2.el olarak yeni almışlardı yok çok iyi gidiyor yok focus'u gömer falan derken benide gaza getirdi ve sonuç, Yaklaşık 2km'lik bir mesafede arada en az 2 araba boyu farkla ilerledik. Kalkışta ufak çapta öne geçmiş olsada kısa sürede geçilip 2km boyunca arka stopumuzu okumuştu.. Ben de bir kerelik deneme amaçlı olarak aynısını 1.4 TSI Jetta'ya yaptım Yoksa tabiiki trafikte yarışmayı desteklemiyoruz. Ama o DSG olduğundan sıfırdan kalkış yerine Rolling Startta daha verimli oluyo. Turbişkom hakkını verdi Bir başka ayrıntı da, Jetta nın viraj kabiliyeti, Focus'a göre daha iyi gibi geldi bana. Bilmiyorum, belki de aynı virajda Jetta da zorlanmış olabilir Eylül 20, 2014 Serkan Sümer tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Fatih Mehmet USLU Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2014 (düzenlendi) 100 ps lik focusu da 115 lik ti-vct motoru da kullandım. 100'lük olanın alt devirleri daha canlı. 2000 devir civarında ti-vct daha düşük tork verirken 100 lük maksimum torkunun %80'ini 1800 devirde veriyor. Bu durum kullanım zevki açısından (günlük kullanımda) 100 lüğü daha zevkli yapabilir. Ancak üst devirlere çıkıldıkça ti-vct öne çıkmaya başlıyor. 125 lik ti-vct kullanmadım bu arada ama düşük devirleri bildiğim kadarıyla onun da çok canlı olmayabilir. Az önce 125'lik ti-vct nin tork grafiğine baktım, torkun büyük kısmını 1500 gibi devirlerde veriyor görünüyor. Kullanıcı yorumlarına bakmak lazım artık. Eylül 20, 2014 Fatih Mehmet USLU tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kasım Çınar Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2014 cevaplayan arkadaşlara ayrı ayrı teşekkür ediyorum, fatih kardeş aynen dediğin gibi 100 lük focusum daha 1000 devirden itibaren çok canlıylı hiç bir zaman çekiş konusunda beni üzmedi,yazından anladığım kadarıyla 125 lik focusta da aynı tadı alabilirim o zaman,25 beygir ve 9 nm tork fazlası var Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2014 Kasım, sorduğun iki araca da bindim hatta 125PS hala biniyorum ve inan aralarında dağlar kadar fark var, en azından ben PS den çok keyif aldım.. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kasım Çınar Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2014 (düzenlendi) abi yani 125 pslik focusta çok atak diyorsun öğlemi Eylül 20, 2014 Kasım Çınar tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2014 abi yani 125 pslik focusta çok atak diyorsun öğlemi Sorduğun iki araç arasında 125ps farkını hissedeceksin, hem yakıtı daha az tüketiyor...tabii bu görüşler kişi beklenti ve Kullanım karakterine göre değişir... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 20, 2014 İkisi de şehir içi kullanımda benzer karakter gösterirler, bu da tabii 100 PS lehine düşünülmeli, çünkü daha güçsüz olmasına rağmen ara hızlanmalarda geride kalmaz. Gazı kökleyerek devir çevirdiğinizde ise 125 PS fark edilir bir üstünlük sağlar. Tabii bu atmosferik motor için geçerli. 1.0 EB ise düşük devirde gelen yüksek torku ile ara hızlanmalarda daha keyiflidir, atmosferikte benzer performans için 4000 dd'yı aşmak gerekir. Ancak bu motorların hiçbiri sportif kullanma zevki verecek nitelikte değildir. Böyle bir hevesiniz varsa 1.6 EB'a bakacaksınız. Ve bence pişman da olmazsınız. Umarım makyajlıda 1.5 EB getirirler. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Buğra T. Yanıtlama zamanı: Eylül 24, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 24, 2014 Eski motorlar cidden daha iyi sağlam ve verimli. F3 ve f2 tdci ı 40-190 4-5 sefer denedik f2 genelde 2 boy öndeydi... Yalnızca 1 denemede 140 tan sonra 1 boy öne çıktım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 24, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 24, 2014 Sağlam ve verim kelimesine ben tecrübelerim ve kelime anlamları ile katılmıyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap