Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

"prize Takılı; Dolmuyor. " Uyarısı


Önerilen Mesajlar

Garanti sürecinde şikayet ettiğin bir durum çözülmezse-teşhis konulamazsa ve garanti bittiğinde devam ederse/tekrarlarsa hatanın düzeltilmesini isteyebilirsin firmadan.

Eğerki garanti bitti diyip seni başından sallarlarsa tüketici mahkemesine garanti sürecinde bildirdiğin arızanın kayıt makbuzuyla şikayette bulunabilirsin.

Günün sonunda tüketici mahkemesi bu durumda kusuru tarafı firmaya verecektir. Eğer sorunu düzeltemezlerse cihazı yenilemek durumunda kalırlar.

Servet Özkan tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Garanti sürecinde şikayet ettiğin bir durum çözülmezse-teşhis konulamazsa ve garanti bittiğinde devam ederse/tekrarlarsa hatanın düzeltilmesini isteyebilirsin firmadan.

Eğerki garanti bitti diyip seni başından sallarlarsa tüketici mahkemesine garanti sürecinde bildirdiğin arızanın kayıt makbuzuyla şikayette bulunabilirsin.

Günün sonunda tüketici mahkemesi bu durumda kusuru tarafı firmaya verecektir. Eğer sorunu düzeltemezlerse cihazı yenilemek durumunda kalırlar.

Sorun olduğunu kabul etmiyolar ki ? Bilgisayar 1 gün sonra açılıyor normal bunlarında inceleme zamanı 1günde geliyor. Doğal olarak açılıyor. Teslim alan kişi sorunu görüyor ama teknisyenler görmüyor . Teslim alan kişiyle teknisyenlerin arası mı bozuktur nedir . Teşekkür ederim yinede hatırlattığınız için şansımı denerim servisle bir kere ama memnun kalan bir kişi bile görmedim forumlardan sözlüklerden falan...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sorun olduğunu kabul etmiyolar ki ? Bilgisayar 1 gün sonra açılıyor normal bunlarında inceleme zamanı 1günde geliyor. Doğal olarak açılıyor. Teslim alan kişi sorunu görüyor ama teknisyenler görmüyor . Teslim alan kişiyle teknisyenlerin arası mı bozuktur nedir . Teşekkür ederim yinede hatırlattığınız için şansımı denerim servisle bir kere ama memnun kalan bir kişi bile görmedim forumlardan sözlüklerden falan...

Sorunu bilir kişi de tespit edebilir.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.