Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
Bundan bir buçuk ay önce 2012 model Focus Mk3 Titanium benzinli+lpg otomatik araç aldım. Araçta GFİ marka lpg var.
Araç 21000 km de idi. Bende aldıktan sonra 2000 km kadar yaptım.
Geçtiğimiz Cumartesi yaklaşık 280 km kadar yol yapıp Tekirdağ istanbul arası gidip geldim. Akşam problemsiz parka park ettim. Ertesi gün araç çalıştı fakat viteslere taktığımda araç hiçbir tepki vermiyordu. Pazar günü olması sebebi ile Ford acil Euroservisi aradım yaklaşık ikibuçuk saat sonra düzgün adres vermeme rağmen yerimi bulamadı. sabit bir yer verip gidip oradan servisi yanıma getirdim. Gelen servis yetkilisi kıyafeti bir takım elbise eksik hiç üzerinde işçi tulumu olmayan temiz bir kıyafetle geldi.
aracın aküsünü kontrol ettikten sonra laptopunu araca bağladı ve şanzıman kontrol modülü TCM arızası olduğunu servise gelmesi gerektiğini söyledi.
Ertesi gün kaskonun çekicisi ile aracı servise çektik. fakat araç çekiciden indikten sonra çalıştı ve yürüdü.
Önce bana TCM modülünün arızalı olduğunu garantiden değişeceğini söylediler. Garanti onayını beklediklerini söylediler fakat daha sonra genel merkezin yeni yazılım yüklettiğini şu an bir problem olmadığını yarın tekrar test edip vereceklerini söylediler.
Sorum şu.
1-TCM arızası yazılımla çözülebilir mi?
2-Aracın garantisi ocak 2015 te bitiyor. Otosan Garanti uzatma %20 müşteri katkılı bunu satın alıp uzatsam nasıl olur? Zira tcm değişim bedeli garanti yoksa 5.500 tl yi buluyor.
3-Araçta çok kaliteli Lpg olmasına rağmen TCM arızasına sebebiyet vermiş olabilir mi?
Soru
Cemil Şark
Arkadaşlar ilk önce merhaba,
Forumda bu ilk konum.
Sıkıntıdan sizle paylaşayım dedim.
Bundan bir buçuk ay önce 2012 model Focus Mk3 Titanium benzinli+lpg otomatik araç aldım. Araçta GFİ marka lpg var.
Araç 21000 km de idi. Bende aldıktan sonra 2000 km kadar yaptım.
Geçtiğimiz Cumartesi yaklaşık 280 km kadar yol yapıp Tekirdağ istanbul arası gidip geldim. Akşam problemsiz parka park ettim. Ertesi gün araç çalıştı fakat viteslere taktığımda araç hiçbir tepki vermiyordu. Pazar günü olması sebebi ile Ford acil Euroservisi aradım yaklaşık ikibuçuk saat sonra düzgün adres vermeme rağmen yerimi bulamadı. sabit bir yer verip gidip oradan servisi yanıma getirdim. Gelen servis yetkilisi kıyafeti bir takım elbise eksik hiç üzerinde işçi tulumu olmayan temiz bir kıyafetle geldi.
aracın aküsünü kontrol ettikten sonra laptopunu araca bağladı ve şanzıman kontrol modülü TCM arızası olduğunu servise gelmesi gerektiğini söyledi.
Ertesi gün kaskonun çekicisi ile aracı servise çektik. fakat araç çekiciden indikten sonra çalıştı ve yürüdü.
Önce bana TCM modülünün arızalı olduğunu garantiden değişeceğini söylediler. Garanti onayını beklediklerini söylediler fakat daha sonra genel merkezin yeni yazılım yüklettiğini şu an bir problem olmadığını yarın tekrar test edip vereceklerini söylediler.
Sorum şu.
1-TCM arızası yazılımla çözülebilir mi?
2-Aracın garantisi ocak 2015 te bitiyor. Otosan Garanti uzatma %20 müşteri katkılı bunu satın alıp uzatsam nasıl olur? Zira tcm değişim bedeli garanti yoksa 5.500 tl yi buluyor.
3-Araçta çok kaliteli Lpg olmasına rağmen TCM arızasına sebebiyet vermiş olabilir mi?
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 3 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap