Serhat Ertan Oluşturma zamanı: Eylül 28, 2014 Raporla Share Oluşturma zamanı: Eylül 28, 2014 (düzenlendi) Arkadaşlar selam, 2009 Focus 1.6 Benzinli 115 HP Titanium aracıma K&N marka kutu içi hava filtresi taktırmayı düşünüyorum. İsteğim arabanın tepkilerinde iyileşme ve performans artışı. 2 ürün arasında kararsız kaldım 57S-4000 mi E-2993 mü alsam? İkisi arasındaki tek fark 57S-4000'de sağ tarafta küçük bir pencere ve kapak var. Ancak, bu kapağı açınca oradan hava girişi daha fazla olurken toz ve pislik girişi de artmaz mı? Ya da ben mi yanlış düşünüyorum o pencere açılmıyor mu? Kapağı kapalı mı kullanılıyor? Eğer öyleyse neden bu tarz bir kapak pencere işine girmişler anlamadım. 2-3 gün içerisinde almayı düşünüyorum. Önerilerinizi bekliyorum. Herkese teşekkürler. K&N E-2993 K&N 57S-4000 Eylül 28, 2014 Serhat Ertan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2014 Özünde aynı filtreyi kullanıyorlar, ancak 57'de by-pass kapağı var, bu yüzden filtre kutusu üst kapağı da değişiyor ve maliyet artıyor. By-pass yaparsanız emme manifoldunu tamamen dış ortama açmış oluyorsunuz, güzel ses verir ama uzun süreli kullanımı zararlı olur. Ayrıca iki taraflı açık olması temizlemeyi biraz daha pratik yapabilir. Fiyat farkına bakar, fark 100 TL altında ise 57s alınır, değilse standart kutu içi. Kullanıcı geri bildirimlerinde genelde düşük devirlerde canlanma olarak hissedildiği ifade ediliyor, ama dramatik bir iyileşme beklemeyin. Hele ki youtube'da dolaşan videodaki gibi 18 PS ve 30 Nm hayal. Temizlemeye üşenmesem, benim yerime bu işi yapacak akıllı uslu biri olsa takardım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burak Çınar Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2014 3-4 hp anca verir Yakıt sarfiyatıda artıcak ister istemez... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serhat Ertan Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 28, 2014 3-4 hp anca verir Yakıt sarfiyatıda artıcak ister istemez... Ufak bir filtre değişikliği ile 3-4 HP kazanacaksam daha ne isteyim Toplamda aracımda 10-15 HP'lik bir artış olsun bana yeter. Bakalım filtreden başlıyorum, sırada neler olacak veya olmalı bilmiyorum tuning işine yeni girişiyorum. Aklımda güzel şeyler var ama Yarın hemen bir K&N E-2993 siparişi veriyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Teoman Akyar Yanıtlama zamanı: Eylül 29, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 29, 2014 Bende denedim 50 tl lik filtreyi 2008 collection 1.6 otomatik focus'a taktık o bile hafif tok ses canlanma verdiyse kaliteli bir ürün kesin sonuç verecektir. Amacımız ses almaktı sürekli sarfiyat artınca bikaç ay sonra söktük orjinale çevirdik Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Eylül 29, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 29, 2014 Özünde aynı filtreyi kullanıyorlar, ancak 57'de by-pass kapağı var, bu yüzden filtre kutusu üst kapağı da değişiyor ve maliyet artıyor. By-pass yaparsanız emme manifoldunu tamamen dış ortama açmış oluyorsunuz, güzel ses verir ama uzun süreli kullanımı zararlı olur. Ayrıca iki taraflı açık olması temizlemeyi biraz daha pratik yapabilir. Fiyat farkına bakar, fark 100 TL altında ise 57s alınır, değilse standart kutu içi. Kullanıcı geri bildirimlerinde genelde düşük devirlerde canlanma olarak hissedildiği ifade ediliyor, ama dramatik bir iyileşme beklemeyin. Hele ki youtube'da dolaşan videodaki gibi 18 PS ve 30 Nm hayal. Temizlemeye üşenmesem, benim yerime bu işi yapacak akıllı uslu biri olsa takardım. Bypass kapağının üst kapakla pek bir ilişkisi yok. Normal kapağıda taksanız olmazsı lazım? Her iki filtreyide kullandım, agresif kullanımda iyiler fakat ekonomik kullanım şartlarında (vites/devir/hız) bende defalarca her iki filtrede maf sensörü arızası verdirdi. Ekonomik kullanan ve arıza almayan birsürü insan varken bende iki arabamda iki farklı filtrede aynı tepkiyi verdi. Kendimden şüphe ettirdi hakkaten. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serhat Ertan Yanıtlama zamanı: Eylül 29, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 29, 2014 Bugün taktırdım E-2993'ü bakalım göreceğiz.. Henüz agresif bir test sürüşü yapmadım. İzlenimleri birkaç sürüç yaptıktan sonra paylaşırım. Şu an şehiriçi 100 km yakıt tüketimi 8.2. Bakalım artacak mı yakıt sarfiyatı. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2014 Bypass kapağının üst kapakla pek bir ilişkisi yok. Normal kapağıda taksanız olmazsı lazım? Normal kutu kapağında dairesel bir uzantı var, filtreyi tümüyle kapatıyor. Yani bypassı açsan dahi hava çekmez. MAF arızası genelde fazla yağlı filtrelerden kaynaklanan bir kirlenme sorunu. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2014 Normal kutu kapağında dairesel bir uzantı var, filtreyi tümüyle kapatıyor. Yani bypassı açsan dahi hava çekmez. MAF arızası genelde fazla yağlı filtrelerden kaynaklanan bir kirlenme sorunu. Sanırım yanlış hatırlıyorsun abi yada benim görmediğim bir filtre kutusu var: 3. dk 25. sn Yağlanmaya birşey diyemeyeceğim. Emin olamıyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Teoman Akyar Yanıtlama zamanı: Mart 21, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 21, 2015 Bugün taktırdım E-2993'ü bakalım göreceğiz.. Henüz agresif bir test sürüşü yapmadım. İzlenimleri birkaç sürüç yaptıktan sonra paylaşırım. Şu an şehiriçi 100 km yakıt tüketimi 8.2. Bakalım artacak mı yakıt sarfiyatı. Merhaba izlenimleriniz ne oldu merak ettim bu ara yakınlarımda bir 2008 focus collection benzinli otomatik ve 2011 titanium 115 hp focus var bunlara uygulama düşünüyoruz performans ve ses amacımız var çok detaya girmeden. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hakan Saraylı Yanıtlama zamanı: Mart 21, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 21, 2015 Ben yazılımla beraber kutu içi kullanmaya başladım, yaklaşık 2,5 aydır kullanıyorum olumsuz bir yanını görmedim, motor sesinde çok büyük bir değişiklik beklemeyin üst devirlerde biraz ses değişiyor ama dizelde çok fazla üst devir çevirmediğiniz için ses beklentim yoktu zaten, yazılımla beraber daha rahat hava girişi olmasının faydalı olacağı ve yazılımın olmazsa olmazlarından dendiği için taktırdım, ayrıca çok sık (her 5.000 km.) filtre değiştiren biriyim çünkü yaşadığım yer çok tozlu ve orjinal filtre 50 TL. yani kendini temizlik kiti ile birlikte 6.ncı değişimde amorti edeceğini düşünüyorum, filtreyi takan ve aynı zamanda yazılımı yapan arkadaş en az +6 HP güç vereceğini söyledi ki bence mantıklı bir değer bu. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
GökhanYılmaz Yanıtlama zamanı: Mart 28, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 28, 2015 Ben yazılımla beraber kutu içi kullanmaya başladım, yaklaşık 2,5 aydır kullanıyorum olumsuz bir yanını görmedim, motor sesinde çok büyük bir değişiklik beklemeyin üst devirlerde biraz ses değişiyor ama dizelde çok fazla üst devir çevirmediğiniz için ses beklentim yoktu zaten, yazılımla beraber daha rahat hava girişi olmasının faydalı olacağı ve yazılımın olmazsa olmazlarından dendiği için taktırdım, ayrıca çok sık (her 5.000 km.) filtre değiştiren biriyim çünkü yaşadığım yer çok tozlu ve orjinal filtre 50 TL. yani kendini temizlik kiti ile birlikte 6.ncı değişimde amorti edeceğini düşünüyorum, filtreyi takan ve aynı zamanda yazılımı yapan arkadaş en az +6 HP güç vereceğini söyledi ki bence mantıklı bir değer bu. Yazılım derken kardesım, nasıl bi yazılım atıyorlar bununla ilgili? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap