H. Cenk Yanıtlama zamanı: Kasım 11, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 11, 2014 valla bendeki 1.2 tsi düz vites. ben aldıktan 6 ay sonra kayınbiradere benimkinin DSG sini aldık. DSG de ayrı bir dünya imiş. sorunlu morunlu bilmem. comfortline alacağıma midline DSG hatta leon tsi DSG alsaymışım diye pişman olduğum da oldu. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ramazan Çakır Yanıtlama zamanı: Kasım 11, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 11, 2014 valla bendeki 1.2 tsi düz vites. ben aldıktan 6 ay sonra kayınbiradere benimkinin DSG sini aldık. DSG de ayrı bir dünya imiş. sorunlu morunlu bilmem. comfortline alacağıma midline DSG hatta leon tsi DSG alsaymışım diye pişman olduğum da oldu. Tsi Dsg'ye de bindim, rakibi dedikleri edc'ye de. Teknik noktasını araştırmadım ama Dsg daha heyacanlı ve seri hissi verdi. Sizin mantığınızdayım. Sorunlu da olsa Dsg diyorum ısrarla. Artık düz vites araç "bana" hamallık geliyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
osman ünal Yanıtlama zamanı: Kasım 11, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 11, 2014 valla bendeki 1.2 tsi düz vites. ben aldıktan 6 ay sonra kayınbiradere benimkinin DSG sini aldık. DSG de ayrı bir dünya imiş. sorunlu morunlu bilmem. comfortline alacağıma midline DSG hatta leon tsi DSG alsaymışım diye pişman olduğum da oldu. Hah şimdi kafamı tam bulandırdın, ben zaten DSG ye hayranım. Sorununu falan kafaya takmıyorum sürekli yetkili servisi kullanırsan iyi niyet falan idare edilir. Değiştirsemmi acaba, daha doğrusu değiştirirler mi acaba. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Kasım 12, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 12, 2014 Golfte elektronik elfreni ve auto hold da olunca inan DSG ile kullanmak inanılmaz konforlu ve kolay. Golfteki auto hold bildiğimiz hill holder lardan değil. Mekanik elfrenli araçlardaki hill holder belli süre mesela 2 saniye tutuyor. Golfteki autohold ise sen gaz verip hareket eden kadar tutuyor. (manüelde debriyajı bırakana otomatikte gaz verene kadar) . Elektronik park freni de ne devreye alırken ne devreden çıkarırken düğmesine basmana gerek bırakmıyor . Bu nedenle sadece direksiyon + pedallarla araba kullanıyorsun. Muhteşem rahat. Fakat bu VW grubunun büyüklüğü , her ihtiyaca cevap verebilmesi vs sayesinde oluyor. Golf çok olgunlaştı ve belli bir yaş grubuna hitap eder oldu bence bu grup için konfor önemli. O yüzden Doğuş kafadan tüm araçları elektronik elfrenli getiriyor. Aga ben elfrenli dönerim diyen için al orada rocco var di mi.. Focus öyle değil FORD sever olup kompakt almak isteyen herkes mecburen focus alıyor. Konfor isteyeni de bıçkın delikanlısı da . VWde öyle değil bıçkın delikanlıya rocco, tam premiumluk isteyene A3, bagaj isteyene octavia vs var. Eskiden böyle değildi. Bıçkın delikanlı da golf alıyordu, babaanne de, işyerindei müdür de. Neyse konuyu uzattım. Golf 1.2 deki manüel 6 ileri şanzıman çok vites değişimi gerektiriyor. 60-65 de 6 ya çıkıyorsun. İlk başta bana kullanım zor geldi ben bu 6yı nerede kullanıcam dedim ama kısa sürede alıştım. Şimdi en çok 6da geziyorum. Yol durumuna göre atlama yapıyorum 1-2-4-6 , 1-2-3-5 vs gibi. Focusu o yüzden otomatik istiyordum onda da stop start olmaması, klasik otomatik olması kafamı kurcalamıyor değil.. 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
osman ünal Yanıtlama zamanı: Kasım 12, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 12, 2014 Golfte elektronik elfreni ve auto hold da olunca inan DSG ile kullanmak inanılmaz konforlu ve kolay. Golfteki auto hold bildiğimiz hill holder lardan değil. Mekanik elfrenli araçlardaki hill holder belli süre mesela 2 saniye tutuyor. Golfteki autohold ise sen gaz verip hareket eden kadar tutuyor. (manüelde debriyajı bırakana otomatikte gaz verene kadar) . Elektronik park freni de ne devreye alırken ne devreden çıkarırken düğmesine basmana gerek bırakmıyor . Bu nedenle sadece direksiyon + pedallarla araba kullanıyorsun. Muhteşem rahat. Fakat bu VW grubunun büyüklüğü , her ihtiyaca cevap verebilmesi vs sayesinde oluyor. Golf çok olgunlaştı ve belli bir yaş grubuna hitap eder oldu bence bu grup için konfor önemli. O yüzden Doğuş kafadan tüm araçları elektronik elfrenli getiriyor. Aga ben elfrenli dönerim diyen için al orada rocco var di mi.. Focus öyle değil FORD sever olup kompakt almak isteyen herkes mecburen focus alıyor. Konfor isteyeni de bıçkın delikanlısı da . VWde öyle değil bıçkın delikanlıya rocco, tam premiumluk isteyene A3, bagaj isteyene octavia vs var. Eskiden böyle değildi. Bıçkın delikanlı da golf alıyordu, babaanne de, işyerindei müdür de. Neyse konuyu uzattım. Golf 1.2 deki manüel 6 ileri şanzıman çok vites değişimi gerektiriyor. 60-65 de 6 ya çıkıyorsun. İlk başta bana kullanım zor geldi ben bu 6yı nerede kullanıcam dedim ama kısa sürede alıştım. Şimdi en çok 6da geziyorum. Yol durumuna göre atlama yapıyorum 1-2-4-6 , 1-2-3-5 vs gibi. Focusu o yüzden otomatik istiyordum onda da stop start olmaması, klasik otomatik olması kafamı kurcalamıyor değil.. Evet sonunda sen ve Yakup un söylemi sebebiyle DSG ye terfi ettik, biraz daha hafifledik bu sayede 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Fuat Yetişkin Yanıtlama zamanı: Kasım 12, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 12, 2014 Çok iyi bir seçim hayırlı olsun dsg süper bir şanzıman golf ise çok iyi bir araba bence c segmentinin en kalitelisi. Seneye benim de aklımda var act golf almak istediği kadar ekonomik olsun bir daha atmosferik motor ve manuel almam. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
osman ünal Yanıtlama zamanı: Kasım 12, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 12, 2014 Çok iyi bir seçim hayırlı olsun dsg süper bir şanzıman golf ise çok iyi bir araba bence c segmentinin en kalitelisi. Seneye benim de aklımda var act golf almak istediği kadar ekonomik olsun bir daha atmosferik motor ve manuel almam. Teşekkür ederim, darısı sizin başınıza. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Kasım 12, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 12, 2014 Evet sonunda sen ve Yakup un söylemi sebebiyle DSG ye terfi ettik, biraz daha hafifledik bu sayede Hayırlı olsun araba bulabildiniz mi ? Manüel golf bulmak zor, DSG bulmak imkansız gibi. Varsa şanslısınız. Bu arada yeni nesil DSG hem daha başarılı hem de bir yağ değişimi yapıldı. Sorun çıkma olasılığı çok daha düşük . Yine de tavsiyem çok rampalara gireceksiniz fazla yüklemeyin Golf focusa göre biraz daha sorunlu sanırım. Benim arabada garantiden radyo değişti. Başka bir arkadaşta manüel şanzıman değişti, arabanın kapısında menteşeyi tutan somun diş yemiş tüm göğüs söküldü o somun değişti vs vs.. 2015te 1.2 tsi 110 bg 1.4 tsi 125 bg olacak. Ancak 1.2 nin tüketimi 0.1 artıyor . Şu anki hali bence yeterli. Beygire takılmayalım, torkta değişiklik yok. Ben hala 1.4 tsi 122 bg DSG high+ULED adaptif bixenon +renkli ekranlı yol bilgisayarı hayalindeyim ama fiyat 80bin oluyor yavvv 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
osman ünal Yanıtlama zamanı: Kasım 12, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 12, 2014 Hayırlı olsun araba bulabildiniz mi ? Manüel golf bulmak zor, DSG bulmak imkansız gibi. Varsa şanslısınız. Bu arada yeni nesil DSG hem daha başarılı hem de bir yağ değişimi yapıldı. Sorun çıkma olasılığı çok daha düşük . Yine de tavsiyem çok rampalara gireceksiniz fazla yüklemeyin Golf focusa göre biraz daha sorunlu sanırım. Benim arabada garantiden radyo değişti. Başka bir arkadaşta manüel şanzıman değişti, arabanın kapısında menteşeyi tutan somun diş yemiş tüm göğüs söküldü o somun değişti vs vs.. 2015te 1.2 tsi 110 bg 1.4 tsi 125 bg olacak. Ancak 1.2 nin tüketimi 0.1 artıyor . Şu anki hali bence yeterli. Beygire takılmayalım, torkta değişiklik yok. Ben hala 1.4 tsi 122 bg DSG high+ULED adaptif bixenon +renkli ekranlı yol bilgisayarı hayalindeyim ama fiyat 80bin oluyor yavvv Sağolasın, beygire takıldığım yok çok önemli değil. Cepten çıkacak para varmış demekki, var mı dedim varmış. Ford ta az mı sorunlu daha doğrusu hepsinin bi sorunu var, Focus un kapı fitili 4 kere yapıştırıldı satarken yine açıktı, sabahları çalışınca dizel di mübarek, el freni kabzası 2 kez kırıldı en sonunda oturduk arkadaşla metalden özel tırnaklı parça yaparak çözdük olayı. Demem o ki bence problemsizler capon diğerlerinde çıkıyor birşeyler. Bunuda biraz daha kassak oraya gelecek zaten. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Kasım 12, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 12, 2014 sabahları çalışınca dizel di mübarek, -bu da soğukta ilk çalıştırmada sesli ve titreşimli ama ben kapalı garajda çalıştırdığımdan bunu hissetmiyordum. Umarım sizin de kapalı garaj vardır. Tekrar hayırlı olsun büyük şans vallahi bulmak. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burhan K. Yanıtlama zamanı: Kasım 12, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 12, 2014 Peugeot 308 1.2 cc 130 hp EAT6 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Kasım 12, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 12, 2014 2 arkadaşımda civic var, ikiside araba düşkünü değil fakat sorunları hiç bitmiyor. Birinin sunroof tan su damlar diğerinin camı kapanmaz gece açık kalır, cd çalar bozulur, koltuk ayar tutmaz vs... Demem o ki bu işin amerikalısı almanı japonu kalmadı, ne kadar çok seri üretim o kadar özensiz imalat, bir de nasıl olsa satıyor mantığı. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap