Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
Arkadaşlar aklımda birkaç soru var. Bu zamana kadar hepsi için teker teker konu açmaktansa biraz biriksin istedim. Şimdi sorulara geçeyim.
1. Bugün arabayı yıkadım. Kurulamak için hemen yakın bir yere çektim, sildim falan...İşim bitince marşa bastım ama tık diye ses geldi. Tüm gösterge ışıkları gitti geldi, tüketim falan tüm bilgiler (km hariç) sıfırlandı. Araba çalışmadı. Aklıma direk akünün bittiği geldi. Ardından test menüden akü akımına baktım ve 11.6 volt gösteriyordu. Bana normal gibi göründü. Ardından orada bulunanlardan birinin arabasından takviye yaptık ve araba çalıştı. Sonra biraz şehir içinde tur attıktan sonra oto elektrikçiye gittim ve aküyü ölçtürdüm. Değerler normal çıktı. Elektrikçi azıcık gezdiysen şarj etmiştir dedi. Arabayı yıkarken azıcık müzik dinlemiştim ama o kadar dinlemenin aküyü bitireceğini zannetmiyorum. Ayrıca sorundan sonra akünün ışığına baktım ve hala yeşildi. Şimdi öncelikle akü bitmişse ya da zayıfsa uyarı vermesi gerekmez miydi acaba? Bir de bu kadar çabuk (arabayı normal olarak kullanıyorum) akü biter mi? Yoksa bu başka bir sorunun habercisi mi?
2. Geçenlerde şunu farkettim; arabanın deposunun kapağı kilitlenmiyor. Yani depo kapağını açıp depo ağzındaki yanda tırnakları parmağınızla ittirip o kapağı kolayca açabiliyorsunuz. Acaba bende mi sorun diye arkadaşın focusta da baktık onda da kilitlenmiyor. Art niyetli birisi gelip kolayca depoyu açıp içine bir cisim atabilir. Bu depo kilitlenmeme durumu sizde de var mı? Yoksa bu fordun bir düşüncesizliği (olabilir) mi?
3. Bir de bu ön konsolda tam ortada ileride, camın birleştiği yerde siyah yuvarlağımsı bir şey var. O nedir?
Soru
Hakan G.
Arkadaşlar aklımda birkaç soru var. Bu zamana kadar hepsi için teker teker konu açmaktansa biraz biriksin istedim. Şimdi sorulara geçeyim.
1. Bugün arabayı yıkadım. Kurulamak için hemen yakın bir yere çektim, sildim falan...İşim bitince marşa bastım ama tık diye ses geldi. Tüm gösterge ışıkları gitti geldi, tüketim falan tüm bilgiler (km hariç) sıfırlandı. Araba çalışmadı. Aklıma direk akünün bittiği geldi. Ardından test menüden akü akımına baktım ve 11.6 volt gösteriyordu. Bana normal gibi göründü. Ardından orada bulunanlardan birinin arabasından takviye yaptık ve araba çalıştı. Sonra biraz şehir içinde tur attıktan sonra oto elektrikçiye gittim ve aküyü ölçtürdüm. Değerler normal çıktı. Elektrikçi azıcık gezdiysen şarj etmiştir dedi. Arabayı yıkarken azıcık müzik dinlemiştim ama o kadar dinlemenin aküyü bitireceğini zannetmiyorum. Ayrıca sorundan sonra akünün ışığına baktım ve hala yeşildi. Şimdi öncelikle akü bitmişse ya da zayıfsa uyarı vermesi gerekmez miydi acaba? Bir de bu kadar çabuk (arabayı normal olarak kullanıyorum) akü biter mi? Yoksa bu başka bir sorunun habercisi mi?
2. Geçenlerde şunu farkettim; arabanın deposunun kapağı kilitlenmiyor. Yani depo kapağını açıp depo ağzındaki yanda tırnakları parmağınızla ittirip o kapağı kolayca açabiliyorsunuz. Acaba bende mi sorun diye arkadaşın focusta da baktık onda da kilitlenmiyor. Art niyetli birisi gelip kolayca depoyu açıp içine bir cisim atabilir. Bu depo kilitlenmeme durumu sizde de var mı? Yoksa bu fordun bir düşüncesizliği (olabilir) mi?
3. Bir de bu ön konsolda tam ortada ileride, camın birleştiği yerde siyah yuvarlağımsı bir şey var. O nedir?
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 11 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap