Sabri Özer Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 7, 2014 2.0 tdci 150 180de AWD 210 niye FWD Bu tersde bir işlik var Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Ekim 8, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 8, 2014 Motor ve şanzuman seçenekleri gayet çeşitli. Fiyatlarınıda bir görelim tabi. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Şubat 11, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 11, 2015 Bazı hatırlatmalar: Dizel Cephesinde İlk Satışlar yukardaki tablo gibi olacak ama 2015 Nisan'dan sonra bu şekilde değişecek. Kaldıki bize zaten o vakitlerde sunulacak araç yani direk yeni seçeneklerle gelebilir. 1.5 dizel 120 ps 6 ileri manuel 1.5 dizel 120 ps 6 ileri manuel EcoNetic 2.0 dizel 150 ps AWD 6 ileri Manuel 2.0 dizel 180 ps AWD 6 ileri PowerShift 2.0 dizel 210 ps FWD 6 ileri PowerShift AWD: Akıllı 4 çeker sistem FWD: Klasik 2 ön çeker 7 Ekim'de duyurmuştuk; şimdi bunların değerlerine gelelim. Mart ayında üretime geçmesi planlanıyor, Mayıs ayında Avrupa müşterilerinde olacak. Bizim için net bilgiyi ilerde paylaşacağım. ilk mesaja EK OLARAK: 2.0 dizel 150 ps (3750 dd) 350 Nm (1750-2750 dd) AWD 6 ileri Manuel = Tüketim: 5,5 - 4,4 - 4,8 / CO2: 124 - 0-100 km/h: 10,3 sn (s&s yok) 2.0 dizel 180 ps (3750 dd) 400 Nm (2000-3250 dd) AWD 6 ileri PowerShift = Tüketim: 6,0 - 4,7 - 5,2 / CO2:134 - 0-100 km/h: 8,9 sn (s&s yok) 2.0 dizel 210 ps (3500 dd) 450 Nm (1750-3000 dd) FWD 6 ileri PowerShift = Tüketim: 6,3 - 5,4 - 5,8 / CO2: 173 - 0-100 km/h: 8,1 sn (s&s yok) Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
çağlar çetinkaya Yanıtlama zamanı: Şubat 16, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 16, 2015 (düzenlendi) 1.5 Ecoboost manuel şanzıman ve 1.0 Ecoboost TR ye gelecek mi Yakup? Mart 20, 2015 Yakup Çağatay tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Şubat 16, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 16, 2015 1.5 manuel yok. 1.0 belli değil bilmiyorum daha üretimde değil o. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tugay Kuruöz Yanıtlama zamanı: Şubat 16, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 16, 2015 yakup bey, ford resmi sitesindeki broşürde 1.5 eb oto. için ş.içi 10,3 lt demiş sizin önceki tabloda 8,7 lt diyordu, nedir acaba doğrusu ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Şubat 16, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 16, 2015 Start&Stopsuz E5 motor getirmişler, broşür doğru zaten yazıyor ss yok diye. İkiside doğru ürün farklı yani. Teknik olarak benzer yakarlar ama. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kahraman Karaçoban Yanıtlama zamanı: Şubat 16, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 16, 2015 Hiybrid versiyon gelecek mi Tükiye'ye? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Şubat 16, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 16, 2015 Hiybrid versiyon gelecek mi Tükiye'ye? Diğer başlıklarımızda belirttiğimiz gibi, gelecek. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Şubat 17, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 17, 2015 Hiybrid versiyon gelecek mi Tükiye'ye? evet ... üstelik 2,0Benzinli Jeneratör ile Hybrid 4,5lt/100km tüketim değerine sahip ... iddialı, değil mi? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Murat Kav. Yanıtlama zamanı: Şubat 17, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 17, 2015 Türkiye kataloğunda tam boy stepne ve 429 litre bagaj hacmi vermişler sedan için. Eğer öyleyse mini stepneye geçsinler hiç değilse. Neredeyse 5 metre uzunluğunda arabaya 430 litre bana tuhaf geldi. Açıkcası fordun bu bagaj hacminde hep eksiye gitmesini anlamıyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Şubat 17, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 17, 2015 üstadım Mondiş'in bagaj eşiği zaten dar, arka koltuk rahat olsun ... uzun boylu kişiler arka tarafta iki büklüm olmadan otursun diye bagajı daha da derinleştirmemişler. (zaten bence zaten epey bir derin olmuş) 400+ lite bagaj yetmiyor ise liftback'e geçiş yapılabilir. (onda yükleme eşiği gayet geniş) ya da SW'ye yönelmek de mümkün. ... sedan'da arka koltuk (yaşam alanı) konforu ile bagaj hacmi arasında bir seçim yapılmış ... arka koltuk ağır basmış. (bavul ile çocuk arasında ki kavgayı çocuklar kazanmış) 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Murat Kav. Yanıtlama zamanı: Şubat 17, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 17, 2015 Benim kriterim, C segmenti 400'ün, D segmenti 500'ün altına inmemeli. Beni duyarlar, ya da duymazlar, ford mühendisleri bilir Bu araç passat'dan 10.4 cm daha uzun (4767 vs 4871). Yani bildiğin gemi Ama bagaj hacminde durum çok alakasız (586 vs 429). Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Şubat 17, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 17, 2015 Beni duyarlar, ya da duymazlar, ford mühendisleri bilir ...duyarlar, merak etme. Ses vermeseler de "okuyor" arkadaşlar. Ama kasa'da değişiklik yapılması şansı an itibarı ile "sıfır" ... bu modeller böyle. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Şubat 17, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 17, 2015 Bagaj kapasitesinde hacim mi önemli sadece, yoksa kullanım alanı mı? Birlikte bakalım Ben tüm yayın organlarına güvenmediğim için birebir ölçüp öyle yayınlamayı planlıyordum; elime mondeo geçtikten sonra tabi ama ona biraz zaman var. Bu araçlarından biri Passat sedan diğeri Mondeo 5K; yani yükseklik değerini unutalım yüzeye bakalım ki yüzey alan sedan mondeo'da daha fazla olacak ama yükseklik azaldığı için hacim azalacak; Hal böyle olunca yandaki ufak detaylar olmasa passat'ın hacim olarak artısı yok yani valiz şu bu yüklerden aralarında fark olmadığını çıkartmak zor olmasa gerek 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap