Alper Albayrak Yanıtlama zamanı: Mayıs 13, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 13, 2012 vites değişim göstergesine uymak mantıklı mı ya? Kadran 20 ye gelmeden bir üst vitese geçin diyecek neredeyse.. Uzun yol ve haliyle sıcak motorda vites ikazına uymakta sıkıntı yok bence gayet akıcı ve sessiz gidiyor araç, ama aynı şeyi şehir içi soğuk motor için söylemek zor Cevat abi. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cevat Yıldız Yanıtlama zamanı: Mayıs 13, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 13, 2012 Cevat abi o mesele beni sinir ediyo zaten. Utanmasa 50 deyken 5. vitese at diyecek Bir de senden sesli komut alıyor meret çok akılı misali ama vites değişikliği önerisi konusunda başarısız Uzun yol ve haliyle sıcak motorda vites ikazına uymakta sıkıntı yok bence gayet akıcı ve sessiz gidiyor araç, ama aynı şeyi şehir içi soğuk motor için söylemek zor Cevat abi. Uzun yola çıktıgında zaten araç çok az yakıyor, 500 km yapmıştım ve daha deponun yarısından fazlası dolu gözüküyordu, vites ikazlarını hiç tınlamamıştım bile. Diğer yarım depodan biraz fazla kalan kısım ise şehir içi trafiğinde 350km ile sonuçlandı. O nedenle mantıklı olan şehir içinde doğru vites artırımlarını göstermesi olacaktı ama dediğim gibi kadran 20 yi göstermeden bir üst vitese atmak bana göre değil Alperim 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alper Albayrak Yanıtlama zamanı: Mayıs 13, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 13, 2012 Bir de senden sesli komut alıyor meret çok akılı misali ama vites değişikliği önerisi konusunda başarısız Uzun yola çıktıgında zaten araç çok az yakıyor, 500 km yapmıştım ve daha deponun yarısından fazlası dolu gözüküyordu, vites ikazlarını hiç tınlamamıştım bile. Diğer yarım depodan biraz fazla kalan kısım ise şehir içi trafiğinde 350km ile sonuçlandı. O nedenle mantıklı olan şehir içinde doğru vites artırımlarını göstermesi olacaktı ama dediğim gibi kadran 20 yi göstermeden bir üst vitese atmak bana göre değil Alperim Hemen hemen aynı noktadıyız Cevat abi,şehir içinde bencede çok başarılı demek yalnış olur tabi.Bu arada benim şehir içinden kastım bulunduğum yere göre 1-2-3. vitesleri kullanarak rampa inişleri çıkışları vs vs.Şehir içinde ikazları biraz geç dinlemek daha kullanışlı olur. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Mayıs 13, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 13, 2012 O uyarı turbo basıncı gelmeye başlamadan hemen önce vites büyütmenizi istiyor. Eğer amacınız ekonomi ise uymak menfaatiniz icabı. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alper Albayrak Yanıtlama zamanı: Mayıs 13, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 13, 2012 O uyarı turbo basıncı gelmeye başlamadan hemen önce vites büyütmenizi istiyor. Eğer amacınız ekonomi ise uymak menfaatiniz icabı. Abi uyarılara tam anlamıyla uyulduğunda hep 2000 dd altı kalıyoruz,bunun uzun vadede motoru olumlu yada olumsuz etkisi olurmu? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 13, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 13, 2012 Abi uyarılara tam anlamıyla uyulduğunda hep 2000 dd altı kalıyoruz,bunun uzun vadede motoru olumlu yada olumsuz etkisi olurmu? olumsuz olmaz ama olumlu olur mu bilmem...Yada tüm olumsuz olmayanlar olumludur dersek olumlu olur 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cevat Yıldız Yanıtlama zamanı: Mayıs 13, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 13, 2012 Abi uyarılara tam anlamıyla uyulduğunda hep 2000 dd altı kalıyoruz,bunun uzun vadede motoru olumlu yada olumsuz etkisi olurmu? Bu soru ciddi iyi... Devir çok düşük kullanıldığında arabanın boğulacağı ve istenildiğinde rahatlıkla yüksek hızlara çıkmada sorun yaşanabileceğini hatırlıyorum, doğruluk payı nedir? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alper Albayrak Yanıtlama zamanı: Mayıs 13, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 13, 2012 olumsuz olmaz ama olumlu olur mu bilmem...Yada tüm olumsuz olmayanlar olumludur dersek olumlu olur ÇoK aydınlatıcı oldun teşekkür ederim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cevat Yıldız Yanıtlama zamanı: Mayıs 13, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 13, 2012 olumsuz olmaz ama olumlu olur mu bilmem...Yada tüm olumsuz olmayanlar olumludur dersek olumlu olur ÇoK aydınlatıcı oldun teşekkür ederim Yakup, bak yorum yapmadım ama Alper dayanamamış... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alper Albayrak Yanıtlama zamanı: Mayıs 13, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 13, 2012 Bu soru ciddi iyi... Devir çok düşük kullanıldığında arabanın boğulacağı ve istenildiğinde rahatlıkla yüksek hızlara çıkmada sorun yaşanabileceğini hatırlıyorum, doğruluk payı nedir? Tahminimce arabada kurumlama daha fazla olacaktır bununla birlikte ufakta olsa güç kaybı olur,ama bununda çözümüm 5000 yada 10000 km de bir arabayı uzun yolda bi süre devirli kullanıp kurumlamayı temizlemekten geçiyor,bu sıkıntı yapmaz ama bundan başka bi problem çıkarabilirmi merak ettiğim o aslında Cevat abi. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Mayıs 13, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 13, 2012 Kurumlanma neden olsunki? Verimsiz yanma yok ortada. Arkadaşlar o zımbırtıyı yapan ve takan ford un kendisi. Eminim etkilerini en az bizim kadar düşünmüşlerdir. Kaldı ki kitapçıkta her 10 bin km de bir otobanda tempolu kullanımdan bahsediyor (DPF ile ilgili bölümde) Kurumlanma olsa bile o nota dikkat edildiği sürece sorun yaratamayacak demektir. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap