Hüseyin Altuntaş Oluşturma zamanı: Kasım 1, 2014 Raporla Share Oluşturma zamanı: Kasım 1, 2014 (düzenlendi) Öncelikle herkese merhaba yaklaşık 1,5 aydır 2010 focus sw aracımla bende fordcu oldum. Fakat aracın içindeki gürültü seviyesi bana yüksek geldi. Ses yalıtımı ile ilgili bazı görselleri inceledikten sonra bende ses izolasyonu yapmaya karar verdim öncelikle karaköyden havalandırma sistemlerinde kullanılan kauçuk esaslı su tutmayan İSOCEL isimli malzemeden aldım yaklaşık 110 TL tuttu ELASTOMERİK KAUÇUK KÖPÜĞÜ Düşük ısı iletkenliği ile ( 0.034 W / mK) sıcak hatlarda ısı kaybını, soğuk hatlarda ısı kazancını azaltarak sistemin enerji verimini önemli ölçüde arttırır. *Kapalı hücreli ve lifsiz yapısı sayesinde soğuk hatlarda buhar difüzyona karşı büyük direnç ( µ >= 100.000) gösterir, ilave bir buhar kesici kullanımını önler. *Yangın anında maksimum güvenlidir. ( BS 476 Part 6 Class 0 ) *Korozyon riski malzeme açısından minimumdur. Esnekliği ve elastikiyeti sayesinde kolay uygulanması yanısıra iyi bir ses indirgeme değerine sahiptir. Küf, mikroorganizma ve atmosfer etkisine dayanıklıdır. Kasım 1, 2014 Hüseyin Altuntaş tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Kasım 1, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 1, 2014 Bunları nerede kullanacaksınız ? Yol,lastik sesi için davlumbazları ve bagaj içini yalıtmanızı tavsiye ederim, en sonunda da alt yalıtım için zeibart tarzı işlem yapan yerleri. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hüseyin Altuntaş Yanıtlama zamanı: Kasım 1, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 1, 2014 (düzenlendi) aldığım malzeme kendinden yapışkanlı olduğu için araca uygulaması gayet basit ve kolay aslında ısı izolasyonu için kullanılıyor genellikle ama hem ısı hem ses izolasyonu özelliklerinden faydalanmak için bu malzemeyi seçtim önce bagaj kısmından başladım Bagaj kısmını tamamen bu malzemeyle kapladım kapılar biraz zorladı kapıların dış sacını kaplamam gerektiğini biliyorum ama dış saca ulaşmak çok zor oldu dış saca ulaşmak için önce cam sökülmesi gerekiyor sonra iç sac sökülüyor elinize anahtar tornavida gibi aletler yakışmıyorsa bence bu işe girişmeyin iç sacı söktükten sonra malzemeyi dış sacın elimin ulaştığı her yerine yapıştırdım Bagaj kısmı çok güzel oldu malzemeyi uygulamak gerçekten kolay rahat ulaşılan yerlere uygulaması kendinden yapışkanlı olduğundan çok basit Kasım 1, 2014 Hüseyin Altuntaş tarafından düzenlendi 4 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Kasım 1, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 1, 2014 Anlatım için teşekkürler böyle olması çok daha iyi oldu Şimdiden elinize sağlık. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hüseyin Altuntaş Yanıtlama zamanı: Kasım 1, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 1, 2014 (düzenlendi) Kapı iç sacında cıvatalar cam motoru ve hoparlörü etkilemeyen yerlerinede uygulama yaptım asıl amaç aracın sac kısımlarındaki titreşimi en aza indirmek kullandığım malzeme kauçuk esaslı ve mümkün olduğu kadar geniş yüzeylere uygulanması daha iyi sonuç verecektir kaput halısının altınada uygulama yapmanın faydası olacağını düşünüyorum bagaj kapağınıda söktük ama dış saca ulaşmak çok zor oldu saat 11 den 4 e kadar uğraştık şoför kapısını zaman kalmadığı için başka zamana erteledim davlumbazları söküp çamurluk içlerine ve davlumbazların lastiğe bakan yüzlerinede aynı malzemeyi uygulayacağım aslında bu şekilde araç 500 km uzun yol yaptı gürültü seviyesinde çok belirgin azalma olduğunu söyleyebilirim Kasım 1, 2014 Hüseyin Altuntaş tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Kasım 1, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 1, 2014 Kapı fitil içlerine akvaryum hortumu geçirebilirsiniz; bununla birlikte kapı tokluğu oluşur ve boşluk gider, rüzgar sesi ve dış ses azalmasına yardımcı olur. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Kasım 2, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 2, 2014 Uğraşmak ayrı bir mesele de buna cesaret etmek daha bi ayrı.. Ellerinize emeklerinize sağlık. İnsanın emeğinin karşılığını alması kadar güzel bir şey olamaz galiba dünyada... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Murat Özalp Yanıtlama zamanı: Kasım 2, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 2, 2014 cesaret'iniz taktire değer tebrikler. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hüseyin Altuntaş Yanıtlama zamanı: Kasım 2, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 2, 2014 Uğraşmak ayrı bir mesele de buna cesaret etmek daha bi ayrı.. Ellerinize emeklerinize sağlık. İnsanın emeğinin karşılığını alması kadar güzel bir şey olamaz galiba dünyada... cesaret'iniz taktire değer tebrikler. Kendiniz yapacaksanız izolasyon işi gerçekten cesaret istiyor söküm işlemleri sırasında plastik tırnaklar kırılabilir yerine montaj yaparken özellikle kapı iç döşemelerini tam olarak oturtamayabilirsiniz. Hiç telaşlanmayın clio ve lancer araçlarımıda söktmüştüm ama focusun bu kadar kolay sökülüp montaj yapılacağını düşünmemiştim hafta sonu vakit geçirmek ve düşük maliyetine karşı sonucundan memnun olabileceğiniz bi uğraş herkese tavsiye ederim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Kasım 2, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 2, 2014 Açıkcası çok iyi yapmışsınız. Bende focus 3 ün bagajını yapmayı düşünüyorum. Kapılara cesaret edemem. Elinize sağlık. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hüseyin Altuntaş Yanıtlama zamanı: Kasım 2, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 2, 2014 Focusumun şoför kapısını izolasyon yapmaya vakit kalmamıştı Şoför kapısı ve davlumbaz içlerinide yaptıktan sonra koltuklarıda sökmeyi düşünüyorum Açıkcası çok iyi yapmışsınız. Bende focus 3 ün bagajını yapmayı düşünüyorum. Kapılara cesaret edemem. Elinize sağlık. Bagaj kısmını izole ederken göreceksiniz ne kadar basit bi işlem olduğunu bence gözünüzde büyütmeyin 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Kasım 3, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 3, 2014 Açıkcası çok iyi yapmışsınız. Bende focus 3 ün bagajını yapmayı düşünüyorum. Kapılara cesaret edemem. Elinize sağlık. Kiiiim , araç konusunda senden cesaretlisini görmedim...[emoji1] Hüseyin eline emeğine sağlık keyifle kullan... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hüseyin Altuntaş Yanıtlama zamanı: Kasım 4, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 4, 2014 Hafta sonu hava iyi olursa lastikleri söküp çamurluk içlerinide kaplayacağım Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alper Karakuyu Yanıtlama zamanı: Aralık 24, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 24, 2015 arkadaşlar benim aracım full yalıtıma sahip eski sahibi baya titizmiş bu konuda kapı lastiklerine hortum uygulamasından tutun kapı içleri konsol bagaj heryere yalıtım uygulatmış başka bir focusa binmedim şayet ben aracımın hala gürültülü olduğu kaanatindeyim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Aralık 24, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 24, 2015 Şu 2 ve MCA 2 lerde beni en çok üzün konu bu ses yalıtımı işi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap