Anıl Polat Oluşturma zamanı: Kasım 14, 2014 Raporla Share Oluşturma zamanı: Kasım 14, 2014 Öncelikle hayırlı cumalar herkese. şubat ayında 2. yılını dolduracak lumia 920 kullanıcısıyım. alındığından beri kronik sıkıntılarına rağmen sevmeye çalıştım cihazı. üretim hatasından kaynaklı ön kamera ve sensörler tozla kaplandı. aylarca alternatif telefon bulamadığım için kullanmak zorunda kaldım. garantiye verdiğim zaman parça değişimi yapıldığını söylediler. ön kamera temiz geldi fakat dokunmatik tuşların ortasında bulunan windows tuşu kararmıştı, telefonun kasasından gacıs gucus sesler geliyordu ve arka kameranın ortasında bir adet toz tanesi oldukça belirgin sıkıntılardı. sorun etmeyip kullanmaya devam ettim. 2 hafta önce de her 2 kamera da bozuldu. kameralar devreye hiçbir türlü girmiyordu. 2. defa garantiye gönderdim. telefon bugün geldi. şikayetlerimin çoğu giderilmişti ama yenisi de gelmişti. nasıl yaptılarsa hiçbir sıkıntısı olmayan hoparlörlerden aşırı derecede az ses geliyordu. durumu TELESERVİCE'in müşteri hizmetlerine ilettiğimde telefonu tekrar göndermemi istediler. Kısacası 2 sefer garantiye gitmiş ve 3. sefer de gidecek görünen bu telefon her defasında yeni problemlerle geri geliyor. bıkkınlık verdi artık bu durum. tüketici haklarına başvursam bir sonuç alırmıyım ? ya da nasıl bir yol izlemeliyim bu durumda ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet Demir Yanıtlama zamanı: Kasım 14, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 14, 2014 ben eşimin L620 sini 4 kere yolladım 2 kere ekran değişti. sorunları hala eskisi kadar sık olmasada devam ediyor. sırf windows çalıştırdığı için almak istiyordum kendime de ama forumlardaki lumai şikayetleri o kadar fazla ki ürküttü beni. en z 5 sene daha bulaşmam bunlara. daha çok yol almaları lazım.. şu günlerde çıkacak olan 735 çok güzel mesela ama herhalde windowsphone kadar kitlenen bir telefon markası yoktur. ve bildiğim kadarı ile 920 en sorunlu makinalarından, 620 ile beraber. 925 ve 930 daha iyi. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hakan Saraylı Yanıtlama zamanı: Kasım 14, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 14, 2014 Elektronik işi biraz şans işi derler, Lumia 920 kullanıcısı olarak 2 yıldır bir sıkıntım yok, defalarca sert zemine düşmesine ve kızımın işkencelerine rağmen sapasağlam ayakta, tek sıkıntısı bana göre yazılım ve eklentileri çok geriden geliyor. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Anıl Polat Yanıtlama zamanı: Kasım 14, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 14, 2014 ilk çıkan amiral gemisiydi lumia serisinin bi hevesle aldık sıkıntılardan kurtulamadık bi türlü. TELESERVİCE sağolsun sıkıntının birini giderip yenisini çıkarıyor karşıma. her defasında sürprizlerle karşılaşıyorum. bu kadar çok şikayete neden olan bence problem sonrası beceriksiz bi kadaroya sahip olan garanti firması. bi çok yerde bahsediliyor çünkü. tamir etmeden edilmiş gibi işlem bile yaptıkları oluyor. benim de sağlam olan hoparlörü bozdular sağolsunlar. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Kasım 16, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 16, 2014 3. kez aynı sorundan gidiyorsa yasal hakkın olması gerekiyordu yanlış hatırlamıyorsam. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Anıl Polat Yanıtlama zamanı: Kasım 17, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 17, 2014 ilk sorun ön kamera tozluydu. garantiden geldikten bikaç ay sonra 2 kamera da çalışmamaya başladı. devreye giremiyordu. 2 kamera sorunu aynı kategoriye girer sanırım. 2. defa garantiden geldikten sonra da telefonun çıkış sesinde inanılmaz bir azalma var. bu sorun farklı bişey olsa gerek. gitmeden öyle bir sıkıntısı yoktu. bu da 3 sefer aynı sorun anlamına gelmiyor sanırım. inatla sorunsuzlaşana kadar göndermekte fayda var sanırım garantiye. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ömer Osman Özün Yanıtlama zamanı: Kasım 22, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 22, 2014 (düzenlendi) Merhaba Anıl, Ürün için tüketici hakem heyetine ürünün teleservice raporlarını sunup üründe servisten geldikten sonra tozlanmaların olması ve dokunmatık sorunları ortaya çıktığını iletebilirsin. Ancak şöyle bir durum var %100 kazanmak için 3 üncü raporun gelmesi gerekmektedir. Şikayetinde ürünün ekranı zaten kronik sorunlu olup fabrikasyon dokunmaik ve sensör şebeke hataları mevcuttur. Üründe sanırım hoparlör ses gelip gitme sorunu var. Tüketici hakem heyetine ( AYIPLI MAL ) şeklinde dava açtırır isen %100 kazanırsın Lütfen gene belirtiyorum elinizdeki kıymeti bilmiyorsunuz defalarca iletiyorum size bir sıkıntınız olmadan oluşmadan almadan önce bir araştırın bilen kişilere sorun. Verdiğiniz paralar az değil helede şuan apple iphone 6 plus alanlar için diyorum Değmeyecek bir telefondur ilerleyen zamanda bunu demişti bir kardeşimiz diyeceksiniz.. Gene belirtiyorum sattığımız ürün arkasındayız.. Teknisyen olarak bana ulaşabilirsiniz danışabilirsiniz. Saygılarımla Kasım 22, 2014 Ömer Osman Özün tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Anıl Polat Yanıtlama zamanı: Kasım 22, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 22, 2014 bilgilendirme için çok teşekkür ederim. 3.defa da gönderecem ürünü. sıkıntım aslında telefon değil. bağlı olduğu servisin her defasında sağlam olanı bozarak göndermeleriydi. telefonu çıktığı ilk günlerde aldığım için de ne gibi kronik sıkıntıları olduğunu bulamadım. ama haklısınız biraz bekleyip incelemeleri takip etmeliydim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ömer Osman Özün Yanıtlama zamanı: Kasım 22, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 22, 2014 evet biraz hızlı olması için şimdiden başvur hakem heyetine ayıplı diye Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Anıl Polat Yanıtlama zamanı: Kasım 22, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 22, 2014 p.tesi yapacağım ilk şey olacak ) Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap