Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
Yakın bir arkadasım 0 km 110 luk fluance almıştı, teker doğrultma işlemi ve rodajı tamamlandıktan sonra sıra geldi testlere..
Yolun ve trafiğin çok müsait olduğu bir otobana çıkıp aynı anda yol bilgisayarlarını sıfırladık.. Sürüş Beklendiği üzere düşük yakıt tüketmek üzere olmadı. Bol bol rollingler yaptık. 2-40, 3-60, 4-80 vs.... Focus tabiki gaza ilk oturma anında her seferinde 2 boy kadar açtı... Ancak şaşırtıcı bir biçimde 160 dan sonra fluance yanımdan jet gibi geçerek 3 boy kadar açtı her seferinde..
Çekiş kontrolü kapattıktan sonra sonuç yine değişmedi.. Taa ki yokuş kalkış desteğini devre dışı bırakana kadar.. Bu sefer ilk gaza oturma anında atılan 2 boy farkı çok kolay kapatamadı, kapatsada burun buruna kaldık. 10 km kadar top speed şeklinde burun buruna gittik yani bir fluance burun çıkardı bir focus...
O kadar çok deneme yaptık ki çeyrek depo mazot harcadık denemeler sonucundaki yol bilgisayarı tüketim değerleri.
Focus 8.0
Fluance 8.8 ( dci muhakkak daha ekonomiktir, bakımdan sonra muhtemelen daha az yakacaktır.)
Gelelim sormak istediklerime...
-Siz de benim gibi Yokuş kalkış desteğinin negatif etkisini Tecrübe ettiniz mi?
- 215/55/16 nın focusa çok kalın geldiğini düşünmekteyim.. Konfor ve yol tutuşa olumlu etkisi olsa da performans ve Yakıt tüketimine negatif etkisini bir çok kez tecrübe ettim.. 1.6 klasmanın da en iddialı tork ve hp Gücüne sahip olsada lastik ebatları sebebiyle eski versiyon tdci ın bile gerisinde kalıyor.
-askerlik sebebiyle focusumu satıyorum olurda satmazsam 205 taban tavsiye eder misiniz?
Soru
Buğra T.
Selam arkadaşlar,
Yakın bir arkadasım 0 km 110 luk fluance almıştı, teker doğrultma işlemi ve rodajı tamamlandıktan sonra sıra geldi testlere..
Yolun ve trafiğin çok müsait olduğu bir otobana çıkıp aynı anda yol bilgisayarlarını sıfırladık.. Sürüş Beklendiği üzere düşük yakıt tüketmek üzere olmadı. Bol bol rollingler yaptık. 2-40, 3-60, 4-80 vs.... Focus tabiki gaza ilk oturma anında her seferinde 2 boy kadar açtı... Ancak şaşırtıcı bir biçimde 160 dan sonra fluance yanımdan jet gibi geçerek 3 boy kadar açtı her seferinde..
Çekiş kontrolü kapattıktan sonra sonuç yine değişmedi.. Taa ki yokuş kalkış desteğini devre dışı bırakana kadar.. Bu sefer ilk gaza oturma anında atılan 2 boy farkı çok kolay kapatamadı, kapatsada burun buruna kaldık. 10 km kadar top speed şeklinde burun buruna gittik yani bir fluance burun çıkardı bir focus...
O kadar çok deneme yaptık ki çeyrek depo mazot harcadık denemeler sonucundaki yol bilgisayarı tüketim değerleri.
Focus 8.0
Fluance 8.8 ( dci muhakkak daha ekonomiktir, bakımdan sonra muhtemelen daha az yakacaktır.)
Gelelim sormak istediklerime...
-Siz de benim gibi Yokuş kalkış desteğinin negatif etkisini Tecrübe ettiniz mi?
- 215/55/16 nın focusa çok kalın geldiğini düşünmekteyim.. Konfor ve yol tutuşa olumlu etkisi olsa da performans ve Yakıt tüketimine negatif etkisini bir çok kez tecrübe ettim.. 1.6 klasmanın da en iddialı tork ve hp Gücüne sahip olsada lastik ebatları sebebiyle eski versiyon tdci ın bile gerisinde kalıyor.
-askerlik sebebiyle focusumu satıyorum olurda satmazsam 205 taban tavsiye eder misiniz?
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 26 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap