Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Focus Iii Titanium Makyajlı Mı Yoksa Titanium Makyajsız Mı Alayım? Yardım


Selman Gündağ

Soru

Merhabalar;

 

 Arkadaşlar çok kararsız kaldım. Yardım ederseniz sevinirim. Aslında Focus III Makyajsız kasa titanium+ Smart paketli olanını almayı planlıyordum. Ama bir kaç kişi almışken makyajlı kasayı al dediler. Normalde bulunabilse 4 bin tl farkla makyajlı titanium paketi alabiliyorum. Ama maalesef ellerinde yok sadece teşhirde ki en full modeli var o da 84.000 e falan geliyor.

Sorularım şunlar:

- Makyajlı kasa ile makyajsız kasa çok fark ediyor mu?

- Makyajlı kasaya 84.000 gibi bir rakam vermeye değer mi?

- İkinci elde makyajlı daha fazla tercih edileceği için makyajsız kasadan daha mı fazla zarar ederim?

 

Bu arada makyajlı kasa ile test sürüşüne çıktım. Makyajsız kasa ile mototr ve konfor olarak hiç farkı yok dediler. Lütfen yardım.

Teşekkürler. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önerilen Mesajlar

  • 0

Herkese teşekkürler. Bu gün itibari ile kararımı makyajlı teşhir ürünü navigasyon hariç bütün paketlerin olduğu( zenon far paketi+sounroof+tekno paket) şeker kırmızı sedan focusumu alarak verdim. Ödemesini yaptım ocak ayının ilk haftası teslim alıyorum. Aracı kilitlediler satılmıştır yazdılar ve haftaya showroomdan kaldıracaklar. 4 arkadaşımla aracı komple inceledik teşhir sürecince hiç birşey olmamış gördüğümüz kadarıyla:)

Selman Gündağ tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Bende makyajlı kasayı tercih ederdim ama şöylede birşey var ;

Bmw 1.16d manuel joyedition paketli xenonlu vs. Borusanda 84.400

Bmw 1.16i 8 ileri otomatik benzinli joyedition paketli xenonlu vs. Borusanda 84.400

Bunlarıda gözardı etmezdim

Üstad hiç BMW FOCUS la karşılaştırılır mı? Her zaman her yerde FOCUS. :) Fazla mı abarttım. Aracı aldım ya ondan olsa gerek:) değerli yorumlarınız için herkese teşekkür ederim.

Hayırlı olsun. Otomatik kaygınız yoksa iyi bir tercih.

Yeni Focus'ta birçok iyileştirme mevcut. Eğlenceli bir araç olduğu kanaatindeyim.

Teşekkür ederim. Bugün tekrar test sürüşüne çıktım cidden eğlenceli bir araç.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Benim söylememdeki amaç çok farklı. En azından donanım olarak aracı iyice kontrol edip teslim alınız.

 

Yakup'un söylemeye dilinin varmadığı şu ... şu anda teşhirdeki araçlar (ve test araçlarımız) bizim -eşek- dediğimiz seri.  

 

Laf biraz havada kaldı galiba, şöyle anlatayım. Önce Dummy'ler yapılır ... arabaya benzerler ama aslında onlar makettir ve konsept car vs. ayağına fuarlarda vs. gezdirilir. Dummy sökülür, takılır,sökülür, takılır ... sonra da imha edilir. (ya da müze vs. için saklanır ... ama son kullanıcıya verilmez) ardından Job1'lar gelir... bunlar kaza/kırım testlerinde kullanılır, montaj istasyonları adam/saat işçilik hesabını yapsın ve elleri alışsın diye hat dışında (manuel olarak) sökülür - takılır - sökülür ... Job1'lların sonu genelde saPık testlere kurban gitmektir.

Sonra Job2 - 3 vs. gelir ... bunlar az miktarda yapılır, montaj hattının senkronizasyonu ve montaj gruplarının antremanı için kullanılır. Job2'den Job8'e kadar olan araçlar yol/hava/soğuk/titreşim vs. testlerinde kullanılır, iş bittiğinde hala yaşayanlar ise ya yıpranma incelemeleri için fabrikaya geri döner ya da distribütörlere yerel testler için yollanır. (mesela Türkiye spec'li aracın zebra olarak bizim yollarda test edilmesi...)

En son olarak Job9 çıkar, yani eşekler ... bunlar -seri üretimin- ilk araçlarıdır. Henüz tam olarak yeni ürüne alışmamış montaj ekibinin ve kafası karışmış lojistik takımlarının işi mükemmelleştirme çabasıdır. Az miktarda imal edilirler, normal fabrika kalite kontrolleri yerine daha düşük standartlar tanımlanarak kalite kontrolden geçer ve test - sergi - promasyon aracı olarak dağıtılırlar.

...şu anda teşhirde ki makyajlı araçlar -eşek- serisinden. Atıyorum stepnesi farklı marka olabilir, USB port'unu takmayı unutmuşlardır, akü tablası olması gerekenden ufaktır ya da (kısmete) kuZu 10 numaradır. Job9 ya da eşek'ler tamamen şans işidir. Bu nedenle biz onları genelde sıfır olarak pek satmayız, satıyorsak önce iyice bir kontrol ederiz ... ama genelde kendimize faturalar, bir süre kullanır .. sonra ikinci el olarak göndeririz, giderler. 

 

 

benim aracım teşhirdeydi, far kumandasının altındaki gözün tırnağı zarar görmüştü onu değiştirttim başkada bir sıkıntısı olmadı.

 

teşhir ile kast edilen "ilk parti MCA'lar" , yoksa normalde showroom'da duran aracı gönül rahatlığı ile alabilirsiniz. Hiç bir sıkıntı olmaz.  

 

SaPık test derken bunu kastediyordum :)  ... araç o denli zorlanıyor ki boyun/omurga ağrısı çeken test sürücüleri ile uğraşmamak için çare üretmek zorunda kalmışlar.

 

Kaan Yagizer tarafından düzenlendi
  • Beğen 7
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Bu arada sıfır araba için boya koruma ve ön kabut filmi önerir misiniz? Bekbars diye bir markayı önerdiler en iyisi bu yaptır dediler 2 yıl boya korumaya garanti veriyor 770 tl fiyat ayrıca kabut filmine de 600 tl fiyat verdiler önerilerinizi duymak isterim. Teşekkürler.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Bu arada sıfır araba için boya koruma ve ön kabut filmi önerir misiniz? Bekbars diye bir markayı önerdiler en iyisi bu yaptır dediler 2 yıl boya korumaya garanti veriyor 770 tl fiyat ayrıca kabut filmine de 600 tl fiyat verdiler önerilerinizi duymak isterim. Teşekkürler.

sıfır arabaya serviste boya koruma bence gerekli değil, kaput filmi ise mıcırlı şehirler arası yollarda faydalı ancak kendi adıma o parayı hayatta vermem.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Yakup'un söylemeye dilinin varmadığı şu ... şu anda teşhirdeki araçlar (ve test araçlarımız) bizim -eşek- dediğimiz seri.  

 

Laf biraz havada kaldı galiba, şöyle anlatayım. Önce Dummy'ler yapılır ... arabaya benzerler ama aslında onlar makettir ve konsept car vs. ayağına fuarlarda vs. gezdirilir. Dummy sökülür, takılır,sökülür, takılır ... sonra da imha edilir. (ya da müze vs. için saklanır ... ama son kullanıcıya verilmez) ardından Job1'lar gelir... bunlar kaza/kırım testlerinde kullanılır, montaj istasyonları adam/saat işçilik hesabını yapsın ve elleri alışsın diye hat dışında (manuel olarak) sökülür - takılır - sökülür ... Job1'lların sonu genelde saPık testlere kurban gitmektir.

Sonra Job2 - 3 vs. gelir ... bunlar az miktarda yapılır, montaj hattının senkronizasyonu ve montaj gruplarının antremanı için kullanılır. Job2'den Job8'e kadar olan araçlar yol/hava/soğuk/titreşim vs. testlerinde kullanılır, iş bittiğinde hala yaşayanlar ise ya yıpranma incelemeleri için fabrikaya geri döner ya da distribütörlere yerel testler için yollanır. (mesela Türkiye spec'li aracın zebra olarak bizim yollarda test edilmesi...)

En son olarak Job9 çıkar, yani eşekler ... bunlar -seri üretimin- ilk araçlarıdır. Henüz tam olarak yeni ürüne alışmamış montaj ekibinin ve kafası karışmış lojistik takımlarının işi mükemmelleştirme çabasıdır. Az miktarda imal edilirler, normal fabrika kalite kontrolleri yerine daha düşük standartlar tanımlanarak kalite kontrolden geçer ve test - sergi - promasyon aracı olarak dağıtılırlar.

...şu anda teşhirde ki makyajlı araçlar -eşek- serisinden. Atıyorum stepnesi farklı marka olabilir, USB port'unu takmayı unutmuşlardır, akü tablası olması gerekenden ufaktır ya da (kısmete) kuZu 10 numaradır. Job9 ya da eşek'ler tamamen şans işidir. Bu nedenle biz onları genelde sıfır olarak pek satmayız, satıyorsak önce iyice bir kontrol ederiz ... ama genelde kendimize faturalar, bir süre kullanır .. sonra ikinci el olarak göndeririz, giderler. 

 

 

O zaman bundan çıkaracağımız sonuç, seri sonu üretilen araçlar aslında en sorunsuz ve güvenilir olanları ( mantıken de öyle )  :icon_smile_screwy:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.