Mehmet Demir Yanıtlama zamanı: Aralık 19, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 19, 2014 (düzenlendi) Bu skoda yeti neymiş böyle yahu birde benim arkadaşa sorun.. 1.2 tsi-dsg 1- dsg kavrama sorunu, triger zinciri sesi = iyi niyet ile 2000 tl 2- buji kablosu= 200 tl 3- köye her gidişinde çamursa esp lambası yanar, bir yerlerine toz-çamur kaçıyormuş 4- az ebatlı lastik tanesi= 400 civarı iyi olduğu tek yönü; az yakması.. son çıkan dizelleri bilmiyorum.. eski binicisi olduğum hyundai yi benim alabileceğim kategoride üstün tutarım..(çift maaşlı memur zihniyetiyle) Aralık 19, 2014 Mehmet Demir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Koray Demir Yanıtlama zamanı: Aralık 19, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 19, 2014 Sorunsuzluk konusunu bilemem de dünyanın en sağlam (güvenli) araç markası bence Volvo dur. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ramazan Çakır Yanıtlama zamanı: Aralık 19, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 19, 2014 Jazz iyi araba. Türkler biliyor mu Jazz gerçekten göründüğü gibi değil. Oldukça eğlenceli ve kolay kullanım özelliklerine sahip. Arkadaşımın Jazz'ı sürdüğümde çok şaşırmıştım. Civic gibi yerde de gitmiyorsunuz:) Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Aralık 19, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 19, 2014 O değil de Dacia yı niye bu kadar sık görüyorum. Kastamonu'da bile bu kadar sık Dacia görmemişimdir ben yahu... Bunlar tamamen kişisel veriler zannımca. Alfistiler Alfayı yere göğe sığdıramamış olmalılar ki bizim iyi bildiğimiz bir çok markanın önünde. Dacianın bile... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Aralık 20, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 20, 2014 (düzenlendi) Yine Almanya'dan devam edelim. Mertcan bahsetmişti, daha önce de bir yerlerde paylaşmıştım. Bu sefer Alman Otomobil Kulübünün ADAC yol yardımından elde ettiği arıza istatistiklerinin değerlendirmesi. Yolda kalıp yardım isteyenlerde saptanan arızaların değerlendirilmesi. Kutularda model yılına göre 1000 araç başına arıza adedi olarak verilmiş. Segmentlere göre gidiyoruz. Önce minikler Buarada Toyota Aygo ve yapıdaşları P107 ve C1 dikkat çekiyor. VW Fox da öyle... Sonra küçükler Mtisubishi Colt, Mini ve üretimden kalkan Fusion sorunsuz görünüyor. Şimdi kompaktlar Premiumlar ve VW iyi, Fransızlar sorunlu. Focus ortalarda... Orta sınıf Audi, BMW, Mercedes iyi, VW yan basmış, Ford da öyle, Volvo dökülüyor. Ya üst sınıf? Genelde çok sıkıntı yok, Volvo gene kuşku uyandırmış. Minibüsler Transit biraz çürük elma tadında... Aralık 20, 2014 Cem Boneval tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Aralık 20, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 20, 2014 Adac eski kalmış ya çok değiş değişti 3-4 yılda. 2.el için değerli tabi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Zaim Yanıtlama zamanı: Aralık 20, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 20, 2014 (düzenlendi) aslında satılan araç adedide bu tablolarda çok önemli. Örneğin Orta sınıfta ayda 100 tane Audi A3 satılıyor ise, 400 tane focus satılıyordur. Tabi diğer markalar içinde bu durum geçerli, ben focustan örnek verdim. Her iki arabanında ateşleme sisteminde arıza olduğunu varsayalım. Bu durumda focus 4 kat daha fazla arıza istatisliği verisi elde edecektir. Acaba, satış rakamlarına göre bir hesaplama yapılmış mıdır? Aralık 20, 2014 Kaan Zaim tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Aralık 20, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 20, 2014 aslında satılan araç adedide bu tablolarda çok önemli. Örneğin Orta sınıfta ayda 100 tane Audi A3 satılıyor ise, 400 tane focus satılıyordur. Tabi diğer markalar içinde bu durum geçerli, ben focustan örnek verdim. Her iki arabanında ateşleme sisteminde arıza olduğunu varsayalım. Bu durumda focus 4 kat daha fazla arıza istatisliği verisi elde edecektir. Acaba, satış rakamlarına göre bir hesaplama yapılmış mıdır? Kutularda model yılına göre 1000 araç başına arıza adedi olarak verilmiş. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
çağlar çetinkaya Yanıtlama zamanı: Aralık 20, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 20, 2014 Bu skoda yeti neymiş böyle yahu otopark.com.da skoda yeti incelemesi var en yüksek puan verdiği araçlardan biriside skoda yeti.bayağı beğenmişler bu aracı öve öve bitirememisler:) Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertcan Çelik Yanıtlama zamanı: Aralık 20, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 20, 2014 Top Gear'da Yeti'nin Range Rover ile karşılaştırılmışlığı var ki sevgili Jeremy Clarkson bile beğendiydi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ocak 23, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 23, 2015 Dün Telegraph'ta yayınlanan bir yazıda İngiltere'nin özel garanti şirketi "Warranty Direct" müşterisi 50.000 civarında poliçe üzerinden motorların arıza olasılığı çıkarılmış. Liste en iyi 10 ve en kötü 10 şeklinde. Buyrun (Arıza/Motor sayısı): EN İYİLER 1. Honda (1/344) 2. Toyota (1/171) 3. Mercedes-Benz (1/119) 4. Volvo (1/111) 5. Jaguar (1/103) 6. Lexus (1/101) 7. Fiat (1/85) 8. Ford (1/80) 9. Nissan (1/76) 10. Land Rover (1/72) EN KÖTÜLER 1. MG Rover (1/13) 2. Audi (1/27) 3. Mini (1/40) 4. Saab (1/40) 5. Vauxhall (1/41) 6. Peugeot (1/44) 7. BMW (1/45) 8. Renault (1/46) 9. Volkswagen (1/52) 10. Mitsubishi (1/59) Tabii motor tipi, model yılı vb. çok karma bir örnekleme var, ama yine de beni şaşırttı bazı sonuçlar... Kaynak: http://www.telegraph.co.uk/motoring/news/9815860/German-cars-lose-out-in-reliability-survey.html Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ocak 23, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 23, 2015 Çoğu kulaktan dogma bilgiler ile ilk 4 şaşırtmadı, jaguar no info Kötülerden Audi şaşırttı beni. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ramazan Çakır Yanıtlama zamanı: Ocak 23, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 23, 2015 (düzenlendi) Japon ve Fransız grubu her zamanki gibi: Şaşırtmadı. Yalnız Honda için bence ayrı bir kategori oluşturulmalı. Mesela "Honda ve Diğerleri" gibi. Diğer markalara söver gibi bir başarı yakalamış. Örneğin bizim Ford'dan, düz mantıkla dört kat sağlam motoru var. Tabi seksende bir olmamak yerine üç yüz kırk dörtte bir olmamak için Honda alır mıyım? Şimdilik hayır. Ocak 23, 2015 Ramazan Çakır tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alperen A. Yanıtlama zamanı: Mart 22, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 22, 2015 Bakarsan bağ bakmazsan dağ olur. Iyi servis, iyi usta, iyi sürücü, orjinal parça, zamanında bakım vs vs bunların hepsi aracın arıza be yolda kalmasını %100 etkiler. Fiatın dacianın Ford'dan iyi olduğuna hayatta inanmam. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Volkan Ö. Yanıtlama zamanı: Mart 23, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 23, 2015 Dacia almaya gidiyorum Bence en önemli kriter problem çıktığında firma malına ne kadar sahip çıkıyor. Garantisi biteli 6 ay dolmus Honda'yı fabrika garantinden onaran güzel Japon halkına saygım sonsuz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap