Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Kasım 20, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 20, 2011 Ee yani dediğim gibi rakipleri onu geçerse özellikle alman gruplar yenileme yaparlar yoksa ellemezler gibi..Yeni tdi gelecek mi mesela yeni golf'e ? öyle değilki o iş. Tüm markalar mümkün oldukca 20-25 hp farklarla motor üretiyorlar. Yani şunu alalımda 3-5 güçlendirelim mevzuusundan fazlasından bahsediyoruz. VW nin Golfte kullandığı 2.0 TDi ları zaten 140 hp. 90-105-140-170 (GTD) gibi bir güç bandında geniş bir yelpazesi var. Dolayısı ile onlarında ihtiyacı yok o tip bir motora. Benzer güç dengesi focustada var. TDCi gamında 95-115-140-163 diye gidiyor. Dolayısı ile ihtiyaç yok. Bizim gibi üç beş vergi manyağı olmuş ülkede araba satmak için kimse debelenmez. Opelde de durum farklı değil bu arada 95-110-130-165 diye gidiyor.. Kısacası bu sınıfın altı 90 hp üstü 165 hp.. Bu spektrumda motorları var zaten. Kaldıki 115 lik motorun turbosunu küçülttüler. Boost arttırıp tork ve güç aldığın motorda daha fazlası için çaba sarfedeceklerini hiç zannetmiyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Kasım 20, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 20, 2011 Benim demek istediğim şey o değil..... Sorumu değiştiriyorum madem öyle; Şuan bulunan 2 motora ek olarak kaç beygir motor gelir.. 1.6 95ps -- 1.6 115 ps -- 'a ek olarak 1.6 125 ps gelir mi? Rakipler çıkartırsa getirir.. bence.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Kasım 20, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 20, 2011 Gelmez. Adamlar 115lik 2.0 TDCi yi daha yeni yeni kaldırıyorlar piyasadan. Neden gelmez onu da yazayım. 115lik motorun turbosunun türbin tarafı ufak. Erken doluyor ve bu 109 daki lag sorununun önüne geçiyor. Bu sayede daha düşük devirden itibaren yürüyen bir makineye sahip oluyorsun. Ancak erken dolduğu gibi ruhunuda erken teslim ediyor kerata. Dolayısı ile turbo değişmeden güç falan alınmaz bu aletten. Zaten şu an boostta 1.2 bar görüyorsun. 270 Nm torku boost controller ile oynayarak alıyor ve çok dar bir bantta alıyorlar. Gücü 10 hp arttırmak için boost u arttırması lazım, ancak o durumda bile üst devirde yetemeyen bir turbon olacak. Zira makine 8v.. Eskisi gibi 16V değil. Malum 8V kapakların en bilinen dezavantajları yüksek devirde flowlarının düşük olması. Diyeceksin neden o zaman değiştirdiler, aynı 8V kapakların düşük devirdeki torkları herzaman 16V lerden daha yüksek oluyor. Ford bu konuda seçimini düşük devirde yüksek tork alıp emisyonu düşürmekten yana kullanmış. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Kasım 20, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 20, 2011 (düzenlendi) 95 95+20 =115 115+25 = 140 140+25 = 165 (fordta 163 olmuş. 2 hp cik için kırmayalım arkadaşları ) Kasım 20, 2011 Mertol Kip tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Kasım 20, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 20, 2011 Bende onu diyorum şimdi demedim ki en az 3 yıl yani en az makyaj'a kadar böyle gider...Birde rakipler boş durmazsa.. Yoksa hangi firma satan bir düzeni bıraksın Hepsi anlaşıp yıllarca çıkmayadabilir :) Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Kasım 20, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 20, 2011 Gerek yokki Yakup. Şu açıdan bak. Yıllardır Opelde 95 hp üzeri dizel makine getirmiyorlar. Oysa malum fiat ile anlaşmaları var, isteseler 120 lik 1.6 dizel falan koyabilirler Astralara. Ama adamın halihazırda 1.7 CDTi si varken uğraşmıyor bile. Senin ülkende saçma sapan bir vergi mevzuatı var diye neden adam debelensin. Umurlarında bile olmaz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Kasım 20, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 20, 2011 Opel 1.7'yi küçültme operasyonu yapacakmış duyduğum kadarıyla..Bende şunu demek istiyorum.. (şuan için zaten konuşmuyorum..) Bir hyundai bile 130 yaptı bir rönooo keza öyle...3-4 yıl içinde vw opel şu bu onlarda yaparsa bunlarda üretmek zorunda kalacaktır.. Diye düşünüyorum...Şimdiye kadar dizelde ezilmemiş bir ford var sen olsan yenik düşmek istermisin ? noepp Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Tolga KARACA Yanıtlama zamanı: Kasım 20, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 20, 2011 Asıl soru vergi sistemimiz ne zaman değişecek.. Adamlara "neden motorun yok?" demeden önce motor yelpazesini ve vergi sistemlerini bilmek gerekiyor, bazı farklı pazarlarda rekabeti yükseltmek adına esnek üretim politikaları eleştrilebilir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Kasım 20, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 20, 2011 Vergi co2 ye göre alınacak yakın planda..Mecliste konuşuldu taslak oluşturulmuştu geçen yıl yaz'ın hala bekliyoruz Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Kasım 20, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 20, 2011 ilgili konu ve haber'de 2012 denmiş Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Tolga KARACA Yanıtlama zamanı: Kasım 20, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 20, 2011 Opel 1.7'yi küçültme operasyonu yapacakmış duyduğum kadarıyla..Bende şunu demek istiyorum.. (şuan için zaten konuşmuyorum..) Bir hyundai bile 130 yaptı bir rönooo keza öyle...3-4 yıl içinde vw opel şu bu onlarda yaparsa bunlarda üretmek zorunda kalacaktır.. Diye düşünüyorum...Şimdiye kadar dizelde ezilmemiş bir ford var sen olsan yenik düşmek istermisin ? noepp Yakup kağıt üzerindeki veriler satışı etkiler, ama her >115Hp lik makine Focus kadar - dizel makinanın sık kullanıldığı devirlerde - yürüyor mu sen ona bak. Bu konuda yeni Dci motor dışındakileri bu konuda Tdci den çok da farklı görmüyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Kasım 20, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 20, 2011 Ben önümüzde ki 3. ve 4. yıllar için konuşuyorum bunu atlamayalım.. Haklısın tolga abi ama sonuçta geriden gelen seni geçiyor sen 10 yıl aynı kalırsan... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest Tolga KARACA Yanıtlama zamanı: Kasım 20, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 20, 2011 128Hp Hyundai & 105Hp Fiat ı kıyasladığında akselerede Hyundai az farkla arayı açıyor ama esneklikte Fiat eziyor. Ve Focus 109Hp de akselerede Fiat ı geride bırakıyordu, şimdiyse hassas enjektör ve turboya sahip yeni 115Hp miz var, performans olarak çok fark yok belki ama makinanın bir dizeli tercih etme ve kullanma nedeni/mantığına daha uygun bir kullanımı var, benim içinde önemli olan bu yemişim üst devirde gelen gücü ona fit olsam dizel yerine benzinli alırım netekim öyle de oldu 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Kasım 20, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 20, 2011 Ford o konuda ileride değilki geriden gelen onu geçsin. Herşeyden önce fordun hedefinde olan markalar Röno ya da Hyundai falan değil. Onların derdi daha çok VW ve birazda Opel ile.. Opel'in 1.7 CDTi motoru ISUZU (bir başka GM markası) menşeili gayet sağlam bir motor. Downsizing falan yapacaklarını hiç sanmıyorum. Motor komple değişir ama hacim falan değişmez. Ki o da uzak ihtimal çünkü dah ayeni o motora yeni kapak ve işletim sistemi falan eklediler.. Onun maliyetini çıkartmadan hiçbirşey yapmazlar. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mertol Kip Yanıtlama zamanı: Kasım 20, 2011 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 20, 2011 (düzenlendi) 128Hp Hyundai & 105Hp Fiat ı kıyasladığında akselerede Hyundai az farkla arayı açıyor ama esneklikte Fiat eziyor. Ve Focus 109Hp de akselerede Fiat ı geride bırakıyordu, şimdiyse hassas enjektör ve turboya sahip yeni 115Hp miz var, performans olarak çok fark yok belki ama makinanın bir dizeli tercih etme ve kullanma nedeni/mantığına daha uygun bir kullanımı var, benim içinde önemli olan bu yemişim üst devirde gelen gücü ona fit olsam dizel yerine benzinli alırım netekim öyle de oldu Senin alternatifin yoktuki.. 1.3 CDTi alanları ben anlamakta güçlük çekiyorum. 0-100 ü 15 sn o aletlerin. Yahu benim scooter ın bile 13.7 sn.. Kasım 20, 2011 Mertol Kip tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap