Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Ford Ürettiği Parçanın Arkasında Durmuyor


Sabri Özer

Soru

Arabamda bir iki gündür tam tur dönerken U şeklinde atlama yapıyordu direksiyon boşa çıkıyor gibi. Servise bıraktım ertesi gün aradılar servis "arızalı" olduğunu ve değişmesi gerektiği gerekçesiyle otosana garantiden değişim için parça istedi. 4 gün sonra servis aradı, otosanin kabul etmediğini söyledi. 444 FORD'u aramamı söylediler talep bıraktım. Şimdi geri döndüler. Üretim veya üretici kaynaklı olmadığı gerekçesiyle reddedildiğini söyledi. Nasil yani arabam orjinal dedim servis müdürüde arabanin orjinal olduğunu belirt dedi. Telefondaki adama ne dersem diyim sanki robotmuş gibi ayni şeyi söyledi. Bende benim arabamın garantisi 7 şubatta bitiyor 1 ay gibi bir süre kaldi bu 3.000 liralık bir masrafi olan bir işlem Otosanin planladığı buysa etik değildir dedim yine ayni cevabi verdi suratına kapadım.

Şimdi ne yapmamı önerirsiniz. Geri adım atmıyorlar. Biliyorlar 1 aya garantim bitecek şimdi bilirkişi raporudur tüketici hakları derken 3-4 ayı bulacak. Bu nasıl bir terbiyesizliktir ben anlamadım.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önerilen Mesajlar

  • 0

sabri geçmiş olsun hocam...

 

eğer işin içine kanun kitap girerse, süre duracaktır diye tahmin ediyorum. yani garantinin bitmiş olması bir şey değiştirmez. mühim olan garanti bitmeden arızanın kayıtlara girmiş olmasıdır, diye düşünüyorum.

 

arabanın orjinal olduğunu mu belirt dedi? o da o zaman arabanın orjinal olmadığını belirtsin! burayı anlamadım ben, bir saçmalık var...(otosan tarafında tabiki)

 

bir bilen çıkar belki ama başka bir yerde kurcalatma arabayı derim ben şimdilik.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Geçmiş olsun. Burada talebi yapan vatandaşın eksik bilgi vermesinden kaynaklanıyor olabilir. Sanıyorumki 444 FORD yetkilileri ancak size bilgi vermeye yetkili. Başka bir cacığa yaradıklarını hiç görmedim.

 

Süreç şöyle işliyor;

Arıza belirleniyor, arızanın nasıl telafi edileceği belirleniyor.

Örneğin parça değişecekse değişmesi gereken parçanın ve arabanın fotoğrafları ile birlikte servis yetkilileri bir mail atıyor. 

Diyorlarki şu parça bozuk, bu yüzden şu oluyor, bu parçanın değişmesi lazım. Araba garantisi devam ediyor.

Bu süreç düzgün işletilirse otosan takoz koymuyor değiştirin diyor. Burda sana takoz olan bence servis yetkilisi. Belkide beceriksiz, belkide kopuk birisi, bilemiyorum artık. Eleman bastırsa alakalı diğer parçaları bile değiştirtir. Baktın sonuç alamıyorsun başka servise git. Telefonda falan bu işi çözemesin. Bu arada garanti bitsede sorun teşhis edilerek kayıtlara girmiş.

 

Kısacası sana otosan çare olamaz, servisten bulacan devanı. İşini düzgün yapan bir servis bulman dileğiyle.

 

 

 

 

Şimdii fazla büyütülen 444 FORD direkt hattından bahsedelim:

 
444 Ford Direkt Hattı
Her türlü talep ve şikayetlerinizi (444 FORD) 444 36 73 numaralı Ford Direkt hattımıza  365 gün 24 saat iletebilirsiniz.
 
Ayrıca, 444 FORD üzerinden tüm yetkili satış ve servis noktalarının iletişim bilgilerine ulaşılabilir. Ürün, mevcut  kampanyalar ile ilgili bilgi alabilir ve tüm Fordclub işlemlerinizi yaptırabilirsiniz.
 
Aracınız ile ilgili yaşadığınız sorunlarda bir telefonla sorununuzun ele alınarak çözümü için Ford Direkt hattı üzerinden uzman personel ile iletişim kurabilirsiniz.  Ayrıca aracınız serviste olduğu zamanlarda Ford Direkt hattı personelinimizin vermiş olduğu iletişim bilgilerinden, sorunlarınızla birebir ilgilenecek olan  kısaca BMIS, Bayi Müşteri İlişkileri Sorumlularımızla görüşebilirsiniz.

 

Bir süreç yönetimleri var, fakat ben en az 10 kez bu numarayı aradım fakat bu sürecin böyle işletildiğini hiç görmedim. Dolayısıyla herhangi bir sonuçda alamadım. Ben alamadım diyelim, etrafımdaki insanların neredeyse hiçbirisi sonuç alamadı. Alan vardır illaki fakat ben bu sürecin hiç iyi yönetilmediğine eminim. Anca bilgi veriyorlar, ama dediğin gibi bant kaydı. Senin arama nedeninde en ufak bir değişiklik gelişme vs yaşanmıyor. Bana sorarsan tırt...

qqRkJd0.jpg

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Olay serviste bitiyor genelde, ayrıca başlık olmamış.

Neyin arızalı veya kullanımdan dolayı böyle olduğu belli değil en azından açıklamamışsın Sabri şuan yapacağın iş başka servis bulmak telefondaki eleman sadece iletişim aracı.

Garantisi bitmiş ve sonucu olumlu olan onlarca şey görüyoruz.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Olay serviste bitiyor genelde, ayrıca başlık olmamış.

Neyin arızalı veya kullanımdan dolayı böyle olduğu belli değil en azından açıklamamışsın Sabri şuan yapacağın iş başka servis bulmak telefondaki eleman sadece iletişim aracı.

Garantisi bitmiş ve sonucu olumlu olan onlarca şey görüyoruz.

Başlığı ilk aklıma geleni yazdım değiştirebilirsin direksiyon kutusu arızası ve red gibisinden
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

sabri geçmiş olsun hocam...

eğer işin içine kanun kitap girerse, süre duracaktır diye tahmin ediyorum. yani garantinin bitmiş olması bir şey değiştirmez. mühim olan garanti bitmeden arızanın kayıtlara girmiş olmasıdır, diye düşünüyorum.

arabanın orjinal olduğunu mu belirt dedi? o da o zaman arabanın orjinal olmadığını belirtsin! burayı anlamadım ben, bir saçmalık var...(otosan tarafında tabiki)

bir bilen çıkar belki ama başka bir yerde kurcalatma arabayı derim ben şimdilik.

Evet servis söylediki kullanıcı kaynakli olmadığını bilsinler diye heralde

Geçmiş olsun Sabri umarım çözülür

Sağol abicim uğraşacağız mecbur

Geçmiş olsun. Burada talebi yapan vatandaşın eksik bilgi vermesinden kaynaklanıyor olabilir. Sanıyorumki 444 FORD yetkilileri ancak size bilgi vermeye yetkili. Başka bir cacığa yaradıklarını hiç görmedim.

Süreç şöyle işliyor;

Arıza belirleniyor, arızanın nasıl telafi edileceği belirleniyor.

Örneğin parça değişecekse değişmesi gereken parçanın ve arabanın fotoğrafları ile birlikte servis yetkilileri bir mail atıyor.

Diyorlarki şu parça bozuk, bu yüzden şu oluyor, bu parçanın değişmesi lazım. Araba garantisi devam ediyor.

Bu süreç düzgün işletilirse otosan takoz koymuyor değiştirin diyor. Burda sana takoz olan bence servis yetkilisi. Belkide beceriksiz, belkide kopuk birisi, bilemiyorum artık. Eleman bastırsa alakalı diğer parçaları bile değiştirtir. Baktın sonuç alamıyorsun başka servise git. Telefonda falan bu işi çözemesin. Bu arada garanti bitsede sorun teşhis edilerek kayıtlara girmiş.

Kısacası sana otosan çare olamaz, servisten bulacan devanı. İşini düzgün yapan bir servis bulman dileğiyle.

Şimdii fazla büyütülen 444 FORD direkt hattından bahsedelim:

Bir süreç yönetimleri var, fakat ben en az 10 kez bu numarayı aradım fakat bu sürecin böyle işletildiğini hiç görmedim. Dolayısıyla herhangi bir sonuçda alamadım. Ben alamadım diyelim, etrafımdaki insanların neredeyse hiçbirisi sonuç alamadı. Alan vardır illaki fakat ben bu sürecin hiç iyi yönetilmediğine eminim. Anca bilgi veriyorlar, ama dediğin gibi bant kaydı. Senin arama nedeninde en ufak bir değişiklik gelişme vs yaşanmıyor. Bana sorarsan tırt...

qqRkJd0.jpg

Servis herşeyimle ilgilenen beni hiç mutsuz göndermeyen bir servis hepde ayni kişiyle muhattap oluyorum. Yarin tekrar arayıp mağduriyetimi ve tekrar ilgilenmelirini isticem. Tek bir düşüncem var arabamda yay takılıyken bir kere servise gitmiştim bakıma. Bakım kağıdında spor yay nedeniyle direksiyondan ses geliyor ibaresi vardı. Bu kayıtta olsa bile bana söylemezlermiydi ? Hatta servisteki tanıdığım çalışan kişi iyiki yaylari söktürmüşsün dedi direksiyon için gittiğimde. Red almamın başka bir mantıklı açıklaması yok gibi. Bu sebepten bile olsa servis bana derdi Sabri yay taktırdın ya kayıtta var ondan çamura yatıyorlar diye. Yarın sonuç alamazsam sizinde varsa tavsiyeniz istanbulda ilgili başka bir servise gidicem

Kaan abiye bi uğra istersen, en kötü bana verirsin bilgilerini sorarız büyüklere ;)

Kaan abiye uğra derken neresi orası? Valla büyüklerimizin ellerinden öperim hallederlerse :D Sabri Özer tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Sabri kesinlikle servisin otosan a yaptırım gücüyle alakalı diye düşünüyorum. 

Benim direksiyon kutusundaki şikayetimi Karabük servisine ilettiğimde red cevabı veren Otosan, Cem abi nin direksiyon kutusundan benimkinin onda biri kadar ses gelmiyorken rahatsız oluyorsanız değiştirelim diyebiliyor. 

Yani benim anladığım tamamen servisin otosana karşı yaptırımıyla alakalı galiba...

Yakup'un önerileri mantıklı. 

Kaan beyinde yardımcı olabileceğini tahmin ediyorum. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Şimdi ne yapmamı önerirsiniz.

 

öncelikle -relax-  :)  ... Müsait olduğunuzda bana uğrayın, ne yapabiliyoruz bakalım. En kötü tamir kiti var, politik garanti var .. var oğlu var. 0216 625 25 00

Kaan Yagizer tarafından düzenlendi
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

eğer ki servisde ki arkadaşların samimiyetine güveniyorsan sorun otosan da benimde garanti bitmesine 1 ay kala sıkıntı vardı başka bir parçada otosanı en son çileden çıkardım sürekli arayıp durdum birazda işi ağır laflara vurunca doğrudan üst kademe biri aradı ve sorunumu sonuna kadar sözümü kesmeden dinledi 2 saat sonra onay geldi servisde sıkıntı yoksa otosana yüklenin umarım çözülür sorununuz

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.