Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
Arabamda bir iki gündür tam tur dönerken U şeklinde atlama yapıyordu direksiyon boşa çıkıyor gibi. Servise bıraktım ertesi gün aradılar servis "arızalı" olduğunu ve değişmesi gerektiği gerekçesiyle otosana garantiden değişim için parça istedi. 4 gün sonra servis aradı, otosanin kabul etmediğini söyledi. 444 FORD'u aramamı söylediler talep bıraktım. Şimdi geri döndüler. Üretim veya üretici kaynaklı olmadığı gerekçesiyle reddedildiğini söyledi. Nasil yani arabam orjinal dedim servis müdürüde arabanin orjinal olduğunu belirt dedi. Telefondaki adama ne dersem diyim sanki robotmuş gibi ayni şeyi söyledi. Bende benim arabamın garantisi 7 şubatta bitiyor 1 ay gibi bir süre kaldi bu 3.000 liralık bir masrafi olan bir işlem Otosanin planladığı buysa etik değildir dedim yine ayni cevabi verdi suratına kapadım.
Şimdi ne yapmamı önerirsiniz. Geri adım atmıyorlar. Biliyorlar 1 aya garantim bitecek şimdi bilirkişi raporudur tüketici hakları derken 3-4 ayı bulacak. Bu nasıl bir terbiyesizliktir ben anlamadım.
Soru
Sabri Özer
Arabamda bir iki gündür tam tur dönerken U şeklinde atlama yapıyordu direksiyon boşa çıkıyor gibi. Servise bıraktım ertesi gün aradılar servis "arızalı" olduğunu ve değişmesi gerektiği gerekçesiyle otosana garantiden değişim için parça istedi. 4 gün sonra servis aradı, otosanin kabul etmediğini söyledi. 444 FORD'u aramamı söylediler talep bıraktım. Şimdi geri döndüler. Üretim veya üretici kaynaklı olmadığı gerekçesiyle reddedildiğini söyledi. Nasil yani arabam orjinal dedim servis müdürüde arabanin orjinal olduğunu belirt dedi. Telefondaki adama ne dersem diyim sanki robotmuş gibi ayni şeyi söyledi. Bende benim arabamın garantisi 7 şubatta bitiyor 1 ay gibi bir süre kaldi bu 3.000 liralık bir masrafi olan bir işlem Otosanin planladığı buysa etik değildir dedim yine ayni cevabi verdi suratına kapadım.
Şimdi ne yapmamı önerirsiniz. Geri adım atmıyorlar. Biliyorlar 1 aya garantim bitecek şimdi bilirkişi raporudur tüketici hakları derken 3-4 ayı bulacak. Bu nasıl bir terbiyesizliktir ben anlamadım.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Top Posters For This Question
23
13
12
6
Popular Days
Ock 5
18
Ock 6
13
Ock 22
13
Ock 19
8
Top Posters For This Question
Sabri Özer 23 posts
Kaan Yagizer 13 posts
Mert Yürüyen 12 posts
Yakup Ç. A. 6 posts
Popular Days
Ock 5 2015
18 posts
Ock 6 2015
13 posts
Ock 22 2015
13 posts
Ock 19 2015
8 posts
Popular Posts
Cem Boneval
Şahsuvaroğlu'mda Kaan Abiyi görmeye gelenler
Kaan Yagizer
...şeref duyarım, şaka bir yana çaycımız doğro m00d'u yakaladıysa çayımız harbiden güzeldir, geik ise orta karardır. uğrarayan,zaman ayıran başım üzerine ... beklerim. ...sorun yok, çoğumu
Servet Ö.
Geçmiş olsun. Burada talebi yapan vatandaşın eksik bilgi vermesinden kaynaklanıyor olabilir. Sanıyorumki 444 FORD yetkilileri ancak size bilgi vermeye yetkili. Başka bir cacığa yaradıklarını hiç görme
Bu soruda 77 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap