onur karadağ Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2016 Kuga ortalama 10 lt nin altına inemezsiniz. Arkadaşım da var. Çok sakin kullanan biri olduğu halde şikayet ediyordu. İzmirde prins marka sıvı sistem lpg taktırdı. 25 kr a düştü yakıt simdi memnun. Bende hyundai tuscon var tgdi benimde aynıydı. Bende prins taktırdım bende rahatladım. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hakan Saraylı Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2016 2 dakika önce, onur karadağ said: Kuga ortalama 10 lt nin altına inemezsiniz. Arkadaşım da var. Çok sakin kullanan biri olduğu halde şikayet ediyordu. İzmirde prins marka sıvı sistem lpg taktırdı. 25 kr a düştü yakıt simdi memnun. Bende hyundai tuscon var tgdi benimde aynıydı. Bende prins taktırdım bende rahatladım. Sıvı sistemi dumuştum ama Kuga gibi 1.6 eb motorlara LPG taktıklarını bilmiyordum, maliyeti ne oldu acaba ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Fatih Mehmet USLU Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2016 (düzenlendi) Otopark.com da kuga 1.6 ecoboost awd testi vardı. En beğendikleri özelliklerinden birisi akıllı dört çeker sistemiydi. Yazlık lastikle, ıslak çimde bile dağ bayır çıkıp şaşkınlık içinde kalmışlardı. Sıvı sistem lpg takılabiliyor ancak şu an sadece 1.6 ecoboost için. 1.5 içinde yakında takılır muhtemelen. Sırf 4 çekerdeki avantajı ve sürüş dinamikleri için kuga tercih edilebilir. Tüketim olarak diğer benzerlerinden fazla yaktığını düşünmüyorum zaten. Ocak 26, 2016 Fatih Mehmet USLU tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Turhan Onat Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2016 Merhaba, konuya dahil olayım bir kenarından 2015 Kuga Titanium ( Cam tavan + Metalik boya +Cycleone) 1,5 AWD araç sahibiyim.İlk SUV aracım. İzmir içi ortalama tüketim değerim 9,8-10,4 lt seviyesinde. Çeşme-Karaburun seyahatlerimde 7,7-8,4 lt arasında tüketiyorum.7,5 LT seviyelerine çok uğraştım ama maalesef aracın dinamiği izin buna vermiyor. Araç üst devirlerde çok canlı ancak düşük devirlerde toplanması biraz zaman alıyor. Sport modu bir nebze iyileştiriyor bu durumu. Sprint booster düşünüyorum ben ilk aşamada. 17'' jantla konfordan fazla ödün vermiyorsunuz ama bir mondeo da değil. Aracın gerek yol tutuşu ,4 çeker sistemi, direksiyon tepkileri vs pozitif tarafı çok. Bana göre eksikliklerinin başında ses sisteminin yetersizliği, ve koltuk baldır mesafelerinin kısa olması,115 km sonrası dikiz aynalarının rüzgar sesi yapması geliyor.Kapıları oldukça ağır ama daha tok bir ses beklerdim açıkçası. Varsa diğer sorularınız severek cevaplandırabilirim. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
onur karadağ Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 26, 2016 bu araç babamın arkadaşının . 7250 tl ye gibi bir fiyatı var. araçta hiçbir değişiklik yok güç anlamında. %50 tasarruf ettiriyor. (lpg fiyatına bağlı) 8 saat önce, Hakan Saraylı said: Sıvı sistemi dumuştum ama Kuga gibi 1.6 eb motorlara LPG taktıklarını bilmiyordum, maliyeti ne oldu acaba ? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hakan H. Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2016 Acaba 1.5 ecoboost icinde montaj basladimi yusuf koparanla bi görüsmek lazim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
onur karadağ Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2016 1.5 eb lara şubat sonu mart başı gelecek. araca özel üreilmiş hollandadan. yusuf koparanla görüştüm. ileeteyim dedim Şimdi, Hakan H. said: Acaba 1.5 ecoboost icinde montaj basladimi yusuf koparanla bi görüsmek lazim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tugay Kuruöz Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2016 Suv araçların ağırlık merkezinin normal araçlardan daha yüksek olması, oturma pozisyonunun yüksekte olması gibi sebeplerle virajlarda daha fazla yana yatma eğilimi olacağını düşünüyorum daha önce bir süre c-max kullanmıştım onda bu durumu hissediyordum. Sırf bu sebeple hep uzak durmuşumdur suvlardan, aslında çok fonksiyonel olan bir tasarıma sahipler ayrıca oturma pozisyonu, araca inip binmesi daha rahat, bağaj kullanımı yükleme-boşaltma, park etme bir sedandan daha rahat, yola hakim olma, yüksek görüş açısı ile ileriyi daha rahat görebilmek gibi artılarıda yok değil... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Turhan Onat Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2016 1 saat önce, Tugay Kuruöz said: Suv araçların ağırlık merkezinin normal araçlardan daha yüksek olması, oturma pozisyonunun yüksekte olması gibi sebeplerle virajlarda daha fazla yana yatma eğilimi olacağını düşünüyorum daha önce bir süre c-max kullanmıştım onda bu durumu hissediyordum. Sırf bu sebeple hep uzak durmuşumdur suvlardan, aslında çok fonksiyonel olan bir tasarıma sahipler ayrıca oturma pozisyonu, araca inip binmesi daha rahat, bağaj kullanımı yükleme-boşaltma, park etme bir sedandan daha rahat, yola hakim olma, yüksek görüş açısı ile ileriyi daha rahat görebilmek gibi artılarıda yok değil... Tabiki binek araca göre virajlarda yana yatma eğilimi daha yüksek ancak araç awd sistemi nedeniyle gerek düz yolda ,gerekse virajlarda yola öyle yapışıyor ki limitleri çok zorlamadıkça çizgisini bozmuyor. Limitleri zorlamak da biz düz aile babası sürücülerin işi olmasa gerek. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tugay Kuruöz Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2016 34 dakika önce, Turhan Onat said: Tabiki binek araca göre virajlarda yana yatma eğilimi daha yüksek ancak araç awd sistemi nedeniyle gerek düz yolda ,gerekse virajlarda yola öyle yapışıyor ki limitleri çok zorlamadıkça çizgisini bozmuyor. Limitleri zorlamak da biz düz aile babası sürücülerin işi olmasa gerek. Her koşulda aracı limitlerde kullanmak istediğimizden değil tabi ki, bir aracın düzce ve virajda limitleri ne kadar yüksekse o kadar iyidir, bazen koşullar sizin istemediğiniz yönde gelişebiliyor, aracın yoldaki kararlılığı, geç farkında olmak hallerinde kurtarıcı rol üstlenebiliyor. Yüksek yapı bende bahsettiğimiz durumlarda tedirginlik hissi uyandırıyor ama 4x4 araç kullanmadım bilemiyorum nedir durum... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2016 Koşulları öngörmek mümkün olmadığından yetersizliğinden bahsetmek zor. Prensip olarak ağır araçlar limitte daha zor koparlar, koptuktan sonra da zor toparlarlar. Bu bağlamda Kuga yüksek ağırlığı ile avantajlıdır. Ayrıca tüm modern araçlar başarılı ESP sistemleri ile yakından izleniyorlar. Sonuçta aktif güvenlik olarak olası bir geyik testinde Kuga veya CMax Focus veya Mondeo'dan kötü çıkmaz, size farklı hissettirsede. Ayrıca pasif güvenlik olarak daha avantajlı da sayılırsınız. AWD tutunma koşullarının sınırda olduğu zeminlerde gaza asılmanız gereken durumlar dışında bir işe yaramaz. Kaza öncesi çoğunlukla genel davranış panik fren olduğundan AWD'yi bir avantaj olarak dillendirmek bence doğru olmaz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tugay Kuruöz Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2016 Uzun yolda bilhassa gece yolculuklarında, virajın derinliğini tam kestiremediğim yada hızı doğru ayarlayamamak gibi hatalı sürüş durumlarına düştüğüm anlar oldu ( yusuf yusuf halleri ) işte o durumlarda daha yüksek bir araç kullanmayı hiç istemezdim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2016 Gereksiz tedirginlik, Kuga ve Cherokee ile yeterince deneme yaptım. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mert Yürüyen Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2016 yani o viraja 160+ ile girmedikçe bir sorun olmaz diye düşünüyorum... bu kadar yol tutuş endişesi nedir açıkcası anlayamadım. daha bir kaç araba önce kağıttan hallice araçlara biniyorduk. kimse kişisel algılamasın bu yorumumu ancak biraz fazla takılıyoruz gibi geldi bu konuya 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tugay Kuruöz Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2016 5 dakika önce, Mert Yürüyen said: yani o viraja 160+ ile girmedikçe bir sorun olmaz diye düşünüyorum... bu kadar yol tutuş endişesi nedir açıkcası anlayamadım. daha bir kaç araba önce kağıttan hallice araçlara biniyorduk. kimse kişisel algılamasın bu yorumumu ancak biraz fazla takılıyoruz gibi geldi bu konuya hangi viraja ? 160+ hızlardan kimse bahsetmiyor, bazı gafil avlandığımız durumlardan bahsediyorum, ben kendi fikrimi hissiyatımı bildiriyorum, herhangi bir takıntım olduğu için yazmadım. Fikir beyan etmek için burada değil miyiz ? kimin neye ne kadar takılacağını kimse belirleyemez kanımca, daha önceki arabalar kötü şimdikiler ondan daha iyi mantığıyla bakarsak burada daha optimum yaşamak ve tüketmek adına konuştuğumuz tartıştığımız her şey anlamsız o halde sonuçta doğru seçimler yada faydalı olmak adına bazı paylaşımlarda bulunuyoruz yoksa bizim içinde hayat mayat meselesi değil yani ralli yapmıyoruz yollarda... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap