Ozan Kar Oluşturma zamanı: Ocak 15, 2015 Raporla Share Oluşturma zamanı: Ocak 15, 2015 Dün BU ürünü almaya karar verdim, göründüğü üzere 899TL Baktım Forumdaki mağazada var, akşam üzeri gittim ancak o kampanya bitti fiyatın 1139TL olduğunu söylediler. Sayfayı gösterdiğimde bizde aktif değil dediler, gerçektende sistemde görünmüyordu, daha doğrusu ürün sistemde görünüyor ancak fiyat arayınca görünmüyor. Müşteri hizmetlerini aradım, ürün kodunu verdiğimde ürünü bulamıyorlar bile... Benim internette gördüğüm ürünü onlar kendi sayfasında göremiyor. Sonuç olarak ne mağaza(lar) nede müşteri hizmetleri yardımcı olmadı. Hatta (başka bir mağazada) teknosanın müşteriyi mağazaya çekmek için bunu bazen yaptığını bile söylediler. Yuh diyorum, başka bir şey demiyorum... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Ocak 15, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 15, 2015 link'in gittiği sayfayı da uçurmuşlar (en azından ben göremiyorum) ... hatayı fark edip kaldırdılar her halde. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ocak 15, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 15, 2015 Ahanda şu ürün http://www.teknosa.com/urunler/110015282/lg-32lb582v-dvb-s2t2c-fhd-smart-led-lcd-tv Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Ocak 15, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 15, 2015 link'in gittiği sayfayı da uçurmuşlar (en azından ben göremiyorum) ... hatayı fark edip kaldırdılar her halde. Yok abi ben linki eklerken hata yapmışım düzeldi. Bu arada sitede de bug buldum, mobilden girince Sayfayı yüklüyor sonra .NET hata veriyor masaüstü sürümde sorun yok. Ahanda şu ürün http://www.teknosa.com/urunler/110015282/lg-32lb582v-dvb-s2t2c-fhd-smart-led-lcd-tv Bu normal sayfası işte, yanına priz alınca sözde 899 oluyo Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Ocak 16, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 16, 2015 Televizyonu vermiyorsunuz bari prizi verin hem de 5m kablolu deseydin İzmir Ödemiş mağazasında var görünüyor Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ismail Terhan Yanıtlama zamanı: Ocak 16, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 16, 2015 online satış yapmıyor mu? illa mağazanda mı almak gerek? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Ocak 16, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 16, 2015 online satış yapmıyor mu? illa mağazanda mı almak gerek? Online sipariş yok. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Durna Yanıtlama zamanı: Ocak 16, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 16, 2015 Ozan abi şikayetvar.com dan bi şikayette bulun derim. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Anıl Polat Yanıtlama zamanı: Ocak 17, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 17, 2015 zamanında(4 sene önce) teknosadan aldığım laptopu garanti kapsamında bozmayı becerdim. şarj cihazıyla birlikte garantiye gönderdim cihazı(prosedürün şarj cihazı+batarya+cihazın kutusu olduğunu söylemişlerdi). cihaz garantiden kutusuz bi şekilde ve çizik dolu geldi. çok sorun etmedim ama sağlam şarj cihazının bozuk olarak gönderildiğini farkettim. bunu firmaya bildirdiğimde ise bi daha göndermemi söylediler. haliyle insanlık hali saydıra saydıra gönderdim(twitirdan da özel bi msj atarak gönderdim.) ertesi gün arayıp sosyal paylaşımlardan msj atmamamı direk onlara msj atmamı söyleyerek beni azarlar bi şekilde tabi bana belirttiler. bi sonraki gün ise servisteki laptopumu da bikaç gün sonra geri göndererek geçici şarj cihazı ayarlayacaklarını söylediler. ki öyle de yaptılar. ama işin garibi cihazım geldiğinde gönderdiğimarızalı cihazı da tamir edip göndermişlerdi. 2 sağlam şarj cihazım+laptopum olmuş oldu. ama ondan sonra da daha da 1 tek ürün sahibi olmadım çok sevgili teknosadan. müşterisini pek umrunda olmayan bi firma ne satışta ne de satış sonrasında . Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Ocak 17, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 17, 2015 Ozan abi şikayetvar.com dan bi şikayette bulun derim. Bulundum zaten, aradılar okumamışlar bile... Tekrar açıkladım kayıt oluşturdum dedi başka bir şey yok. Eskiden şikayetvarda çözüldü çözülmedi diye Seçenek vardı uğraşıyorlardı şimdi direk cevaplandı da kalıyor işlerine gelmezse sallamıyorlar. Daha fazla uğraşmadım gittim bimeksten bi samsung aldım. Wi-Fi smart filan yok ama bizimkilerinde ihtiyacı yok. zamanında(4 sene önce) teknosadan aldığım laptopu garanti kapsamında bozmayı becerdim. şarj cihazıyla birlikte garantiye gönderdim cihazı(prosedürün şarj cihazı+batarya+cihazın kutusu olduğunu söylemişlerdi). cihaz garantiden kutusuz bi şekilde ve çizik dolu geldi. çok sorun etmedim ama sağlam şarj cihazının bozuk olarak gönderildiğini farkettim. bunu firmaya bildirdiğimde ise bi daha göndermemi söylediler. haliyle insanlık hali saydıra saydıra gönderdim(twitirdan da özel bi msj atarak gönderdim.) ertesi gün arayıp sosyal paylaşımlardan msj atmamamı direk onlara msj atmamı söyleyerek beni azarlar bi şekilde tabi bana belirttiler. bi sonraki gün ise servisteki laptopumu da bikaç gün sonra geri göndererek geçici şarj cihazı ayarlayacaklarını söylediler. ki öyle de yaptılar. ama işin garibi cihazım geldiğinde gönderdiğimarızalı cihazı da tamir edip göndermişlerdi. 2 sağlam şarj cihazım+laptopum olmuş oldu. ama ondan sonra da daha da 1 tek ürün sahibi olmadım çok sevgili teknosadan. müşterisini pek umrunda olmayan bi firma ne satışta ne de satış sonrasında . Bence genel olarak servis için satıcıyla uğraşmaya gerek yok, doğrudan servise göndermek bu tip durumları baştan engelliyor. Aslında bundan önceki alışverişte Teknosa beni şaşırtıcı derecede memnun etmişti, iphone 6 kutudan çıktığında ekranda kırık vardı, geri alıp para iadesi Yaptılar sıkıntı çıkartmadan. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Ocak 17, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 17, 2015 Ufak problemleri "rezalet" olarak değerlendirmek ayrı bir güzel olmalı. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Ocak 17, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 17, 2015 Ufak problemleri "rezalet" olarak değerlendirmek ayrı bir güzel olmalı. Resmen müşteriyi kandırmak sana göre ufak problem olabilir ama bana göre rezalet. Ufak problem olsaydı ya o sayfa yayından kalkardı ya da ben o ürünü alırdım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
onur karadağ Yanıtlama zamanı: Ocak 17, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 17, 2015 valla bende teknosadan çok alışveriş yaptım. lg ses sisteminin servis e gönderttım faturası kayıpken. çok yardımcı oldular. benım başıma kötü birl-şey gelmedi. şans işi. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Ocak 17, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 17, 2015 Resmen müşteriyi kandırmak sana göre ufak problem olabilir ama bana göre rezalet. Ufak problem olsaydı ya o sayfa yayından kalkardı ya da ben o ürünü alırdım. BT problemleri olabilir. Sen hemen beni kandırmaya çalıştılar gibi eziklenmiş hissettin ki kendini. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Ocak 17, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 17, 2015 BT problemleri olabilir. Sen hemen beni kandırmaya çalıştılar gibi eziklenmiş hissettin ki kendini. Teknosadaki Görevli söylediği için olabilir mi? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap