Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Teknosa Rezaleti


Önerilen Mesajlar

Dün BU ürünü almaya karar verdim, göründüğü üzere 899TL

Baktım Forumdaki mağazada var, akşam üzeri gittim ancak o kampanya bitti fiyatın 1139TL olduğunu söylediler. Sayfayı gösterdiğimde bizde aktif değil dediler, gerçektende sistemde görünmüyordu, daha doğrusu ürün sistemde görünüyor ancak fiyat arayınca görünmüyor. Müşteri hizmetlerini aradım, ürün kodunu verdiğimde ürünü bulamıyorlar bile... Benim internette gördüğüm ürünü onlar kendi sayfasında göremiyor.

Sonuç olarak ne mağaza(lar) nede müşteri hizmetleri yardımcı olmadı. Hatta (başka bir mağazada) teknosanın müşteriyi mağazaya çekmek için bunu bazen yaptığını bile söylediler.

Yuh diyorum, başka bir şey demiyorum...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

link'in gittiği sayfayı da uçurmuşlar (en azından ben göremiyorum) ... hatayı fark edip kaldırdılar her halde.

Yok abi ben linki eklerken hata yapmışım düzeldi. Bu arada sitede de bug buldum, mobilden girince Sayfayı yüklüyor sonra .NET hata veriyor :) masaüstü sürümde sorun yok.

Bu normal sayfası işte, yanına priz alınca sözde 899 oluyo :D
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

zamanında(4 sene önce) teknosadan aldığım laptopu garanti kapsamında bozmayı becerdim. şarj cihazıyla birlikte garantiye gönderdim cihazı(prosedürün şarj cihazı+batarya+cihazın kutusu olduğunu söylemişlerdi). cihaz garantiden kutusuz bi şekilde ve çizik dolu geldi. çok sorun etmedim ama sağlam şarj cihazının bozuk olarak gönderildiğini farkettim. bunu  firmaya bildirdiğimde ise bi daha göndermemi söylediler. haliyle insanlık hali saydıra saydıra gönderdim(twitirdan da özel bi msj atarak gönderdim.) ertesi gün arayıp sosyal paylaşımlardan msj atmamamı direk onlara msj atmamı söyleyerek beni azarlar bi şekilde tabi bana belirttiler. bi sonraki gün ise servisteki laptopumu da bikaç gün sonra geri göndererek geçici şarj cihazı ayarlayacaklarını söylediler. ki öyle de yaptılar. ama işin garibi cihazım geldiğinde gönderdiğimarızalı cihazı da tamir edip göndermişlerdi. 2 sağlam şarj cihazım+laptopum olmuş oldu. ama ondan sonra da daha da 1 tek ürün sahibi olmadım çok sevgili teknosadan. müşterisini pek umrunda olmayan bi firma ne satışta ne de satış sonrasında . 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ozan abi şikayetvar.com dan bi şikayette bulun derim. :)

Bulundum zaten, aradılar okumamışlar bile... Tekrar açıkladım kayıt oluşturdum dedi başka bir şey yok. Eskiden şikayetvarda çözüldü çözülmedi diye Seçenek vardı uğraşıyorlardı şimdi direk cevaplandı da kalıyor işlerine gelmezse sallamıyorlar. Daha fazla uğraşmadım gittim bimeksten bi samsung aldım. Wi-Fi smart filan yok ama bizimkilerinde ihtiyacı yok.

zamanında(4 sene önce) teknosadan aldığım laptopu garanti kapsamında bozmayı becerdim. şarj cihazıyla birlikte garantiye gönderdim cihazı(prosedürün şarj cihazı+batarya+cihazın kutusu olduğunu söylemişlerdi). cihaz garantiden kutusuz bi şekilde ve çizik dolu geldi. çok sorun etmedim ama sağlam şarj cihazının bozuk olarak gönderildiğini farkettim. bunu firmaya bildirdiğimde ise bi daha göndermemi söylediler. haliyle insanlık hali saydıra saydıra gönderdim(twitirdan da özel bi msj atarak gönderdim.) ertesi gün arayıp sosyal paylaşımlardan msj atmamamı direk onlara msj atmamı söyleyerek beni azarlar bi şekilde tabi bana belirttiler. bi sonraki gün ise servisteki laptopumu da bikaç gün sonra geri göndererek geçici şarj cihazı ayarlayacaklarını söylediler. ki öyle de yaptılar. ama işin garibi cihazım geldiğinde gönderdiğimarızalı cihazı da tamir edip göndermişlerdi. 2 sağlam şarj cihazım+laptopum olmuş oldu. ama ondan sonra da daha da 1 tek ürün sahibi olmadım çok sevgili teknosadan. müşterisini pek umrunda olmayan bi firma ne satışta ne de satış sonrasında .

Bence genel olarak servis için satıcıyla uğraşmaya gerek yok, doğrudan servise göndermek bu tip durumları baştan engelliyor.

Aslında bundan önceki alışverişte Teknosa beni şaşırtıcı derecede memnun etmişti, iphone 6 kutudan çıktığında ekranda kırık vardı, geri alıp para iadesi Yaptılar sıkıntı çıkartmadan.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ufak problemleri "rezalet" olarak değerlendirmek ayrı bir güzel olmalı.

Resmen müşteriyi kandırmak sana göre ufak problem olabilir ama bana göre rezalet. Ufak problem olsaydı ya o sayfa yayından kalkardı ya da ben o ürünü alırdım.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Resmen müşteriyi kandırmak sana göre ufak problem olabilir ama bana göre rezalet. Ufak problem olsaydı ya o sayfa yayından kalkardı ya da ben o ürünü alırdım.

BT problemleri olabilir. Sen hemen beni kandırmaya çalıştılar gibi eziklenmiş hissettin ki kendini. :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.