Avni_Duman Oluşturma zamanı: Ocak 24, 2015 Raporla Share Oluşturma zamanı: Ocak 24, 2015 arkadaşlar merhaba, aracı aldığımdan beri beni sinir hastası eden bir sorunum var... ilk etapta dur kalklarda devir saati dibe vurup stop edecek gibi yapıp tekrar topluyodu (sanayi tabiriyle rolanti dalgalanması-almaverme vs.) aynı işlemi aynı anda 3-4 kere yapıp düzeliyodu sanayide tanıdık bi ustaya kelebek+rolanti motorunu temizletip bilgisayarlı ayar yaptırdıktan sonra düzelir gibi oldu sorun yine devam edince kelebeğe özel bi işlem yapıldı bu sorun büyük oranla çözüldü... bugün baslayan baska bi sıkıntı ise söyle; araba seyır halinde giderken bosa attığımda devir 2500-3000 arası sabitleniyo düşmüyo ancak araba durduğunda 1000devirde sabitleniyo diğer türlü resmen bağırıyo-yırtınıyo vs... ilginç bi durumda soyle ki; dün arabanın debraj ust merkezi değişti değişirken akü yarım saat sokulu kaldı acaba ayarmı kactı düşüncesi ile yeniden bılgısayara bağlandı ama sonuc husran burda sunu belirtmek istiyorum ya gerçekten aku sökülünce bi sıkıntı oldu yada sorun aynı ana denk geldi... benzinde cok takılma yapmıyo ama tüpde resmen cıvı cakmıs gibi sabitleniyo düşmüyo usta bunun sebebının lpg nin daha cok elektrık cektığınden olduğunu soyledi ardından lpg ayarına girdim orda daLPGnin kendi ayarı ayar mukemmel fakat yine olmadı en son lpg ci bikaç gün benzinde kullan düzelmezse kesin rolanti motorun değişecek dedi çıktım geldim eve moralim bozuk bi şekilde düşünüyorum ve sizlerden yardım bekliyorum bu tür şeyler maalesef beni anında arabadan soğutuyo LÜTFEN YARDIIIM!!! Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ocak 24, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 24, 2015 Arabaya LPG takarak maalesef uzaktan yardım etmeyi kısıtlıyoruz. Yetkili servis'e uğrayın normalde bu modellerde buna benzer hata çıkıyor ama hallediyorlardı. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 ibrahim Bucak Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2015 (düzenlendi) arkadaşlar merhaba, aracı aldığımdan beri beni sinir hastası eden bir sorunum var... ilk etapta dur kalklarda devir saati dibe vurup stop edecek gibi yapıp tekrar topluyodu (sanayi tabiriyle rolanti dalgalanması-almaverme vs.) aynı işlemi aynı anda 3-4 kere yapıp düzeliyodu sanayide tanıdık bi ustaya kelebek+rolanti motorunu temizletip bilgisayarlı ayar yaptırdıktan sonra düzelir gibi oldu sorun yine devam edince kelebeğe özel bi işlem yapıldı bu sorun büyük oranla çözüldü... bugün baslayan baska bi sıkıntı ise söyle; araba seyır halinde giderken bosa attığımda devir 2500-3000 arası sabitleniyo düşmüyo ancak araba durduğunda 1000devirde sabitleniyo diğer türlü resmen bağırıyo-yırtınıyo vs... ilginç bi durumda soyle ki; dün arabanın debraj ust merkezi değişti değişirken akü yarım saat sokulu kaldı acaba ayarmı kactı düşüncesi ile yeniden bılgısayara bağlandı ama sonuc husran burda sunu belirtmek istiyorum ya gerçekten aku sökülünce bi sıkıntı oldu yada sorun aynı ana denk geldi... benzinde cok takılma yapmıyo ama tüpde resmen cıvı cakmıs gibi sabitleniyo düşmüyo usta bunun sebebının lpg nin daha cok elektrık cektığınden olduğunu soyledi ardından lpg ayarına girdim orda daLPGnin kendi ayarı ayar mukemmel fakat yine olmadı en son lpg ci bikaç gün benzinde kullan düzelmezse kesin rolanti motorun değişecek dedi çıktım geldim eve moralim bozuk bi şekilde düşünüyorum ve sizlerden yardım bekliyorum bu tür şeyler maalesef beni anında arabadan soğutuyo LÜTFEN YARDIIIM!!! Kardeşim aynı sorun bende de olmuştu hiç bir parça değiştirmeden halloldu İzmir de olsan yardımcı olurdum ama Ankaradasın çok sağlam bir ustam var bana da dediler bi dünya parça değişecek diye ama sağolsun ustam h-2 dk da halletti Ocak 27, 2015 ibrahim Bucak tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2015 Sinir hastası olacak bi durum yok. Öncelikle sakin. 11 yaşındaki araba ilk günkü performansını göstermemesi çok beklenmedik bir durum değil. Ben sizin yerinizde olsam önce gider LPG nin kendisini kontrol ettirirdim, sorun yoksa kalibrasyonunu yaptırır filtresini değiştirirdim. Sorun kendisini ele vermiş kabaca aslında, LPG deyken davranışları farklıysa eğer ya LPG elemanları yada bu elemanların kullandığı başka bir eleman arızalı olabilir. Sanayideki ustadan daha çok işini bilen araçtaki LPG nin markası herneyse onun servisi çözecektir. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2015 araçtaki LPG nin markası herneyse onun servisi çözecektir. +1 ... LPG marka temsilcisine ziyaret fikrine katılıyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Avni_Duman Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2015 Kardeşim aynı sorun bende de olmuştu hiç bir parça değiştirmeden halloldu İzmir de olsan yardımcı olurdum ama Ankaradasın çok sağlam bir ustam var bana da dediler bi dünya parça değişecek diye ama sağolsun ustam h-2 dk da halletti Sizin usta acaba ne yapti paylasirsaniz bende buradaki ustalara aktarir belki cozerim... Sinir hastası olacak bi durum yok. Öncelikle sakin. 11 yaşındaki araba ilk günkü performansını göstermemesi çok beklenmedik bir durum değil. Ben sizin yerinizde olsam önce gider LPG nin kendisini kontrol ettirirdim, sorun yoksa kalibrasyonunu yaptırır filtresini değiştirirdim. Sorun kendisini ele vermiş kabaca aslında, LPG deyken davranışları farklıysa eğer ya LPG elemanları yada bu elemanların kullandığı başka bir eleman arızalı olabilir. Sanayideki ustadan daha çok işini bilen araçtaki LPG nin markası herneyse onun servisi çözecektir. Lpg landirenzo marka. Filtre degisip kalibrasyon zaten yapilmisti Ayni hataui benzindede yapildi ama daha az hissediliyo lpg daha cok elektrik cektiginden daha fazla belli eder desi ustalar... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Avni_Duman Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2015 GAZ KELEBEĞİNİ TEMİZLETİP. YAKITI DEĞİŞTİRMEYİ DENEYİNİZ. KATKISIZ GAZ ALIN.. Kelebek temiLenip adaptasyon yapidi yakiti genelde shell arada opetten aliyorum Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Caner S. Yanıtlama zamanı: Kasım 16, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Kasım 16, 2015 On 24 Ocak 2015 21:31:25, Avni_Duman said: arkadaşlar merhaba, aracı aldığımdan beri beni sinir hastası eden bir sorunum var... ilk etapta dur kalklarda devir saati dibe vurup stop edecek gibi yapıp tekrar topluyodu (sanayi tabiriyle rolanti dalgalanması-almaverme vs.) aynı işlemi aynı anda 3-4 kere yapıp düzeliyodu sanayide tanıdık bi ustaya kelebek+rolanti motorunu temizletip bilgisayarlı ayar yaptırdıktan sonra düzelir gibi oldu sorun yine devam edince kelebeğe özel bi işlem yapıldı bu sorun büyük oranla çözüldü... bugün baslayan baska bi sıkıntı ise söyle; araba seyır halinde giderken bosa attığımda devir 2500-3000 arası sabitleniyo düşmüyo ancak araba durduğunda 1000devirde sabitleniyo diğer türlü resmen bağırıyo-yırtınıyo vs... ilginç bi durumda soyle ki; dün arabanın debraj ust merkezi değişti değişirken akü yarım saat sokulu kaldı acaba ayarmı kactı düşüncesi ile yeniden bılgısayara bağlandı ama sonuc husran burda sunu belirtmek istiyorum ya gerçekten aku sökülünce bi sıkıntı oldu yada sorun aynı ana denk geldi... benzinde cok takılma yapmıyo ama tüpde resmen cıvı cakmıs gibi sabitleniyo düşmüyo usta bunun sebebının lpg nin daha cok elektrık cektığınden olduğunu soyledi ardından lpg ayarına girdim orda daLPGnin kendi ayarı ayar mukemmel fakat yine olmadı en son lpg ci bikaç gün benzinde kullan düzelmezse kesin rolanti motorun değişecek dedi çıktım geldim eve moralim bozuk bi şekilde düşünüyorum ve sizlerden yardım bekliyorum bu tür şeyler maalesef beni anında arabadan soğutuyo LÜTFEN YARDIIIM!!! Kardeşim arabanın rolantisiyle oynayamadıklarından kelebeğe somon atıyo o tekleme sorununu çözüyo ama devir öyle kalıyo biraz uğraşsa sorunu çözer orta yolu bulur ama o devir saatinin gidip gelmesi bende de var ve çözüm aramayı bıraktım 2000 tl masraf ettikten sonra bence bırak öyle kalsın. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Özgür Onur Yanıtlama zamanı: Ocak 3, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 3, 2016 Konuyu yeniden canlandıracağım fakat bende de aynı sorun var aracı boşa attığımda veya debriyaja bastığımda giderken 4000 devire takılı kalıyor, eğer duruyorsam araba boşta ise 4000 devire vuruyor sonra normal rölantisine düşüyor. Önceleri lpg de yapıyordu artık benzin veya lpg farketmiyor. Kimisi gaz kelebeği dedi kimisi rölanti motoru dedi bende servisi aradım rölanti motoru dedim öyle bi şey yok ve lpg li araçlara bakmıyoruz sorun bir çok nedenden olabilir dedi. Başka ustaya sordum kronik bu araçlarda dedi ne yapmalıyım? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
-1 Oktay Erdem Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 27, 2015 GAZ KELEBEĞİNİ TEMİZLETİP. YAKITI DEĞİŞTİRMEYİ DENEYİNİZ. KATKISIZ GAZ ALIN.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Soru
Avni_Duman
arkadaşlar merhaba,
aracı aldığımdan beri beni sinir hastası eden bir sorunum var...
ilk etapta dur kalklarda devir saati dibe vurup stop edecek gibi yapıp tekrar topluyodu
(sanayi tabiriyle rolanti dalgalanması-almaverme vs.)
aynı işlemi aynı anda 3-4 kere yapıp düzeliyodu sanayide tanıdık bi ustaya kelebek+rolanti motorunu temizletip bilgisayarlı ayar
yaptırdıktan sonra düzelir gibi oldu sorun yine devam edince kelebeğe özel bi işlem yapıldı bu sorun büyük oranla çözüldü...
bugün baslayan baska bi sıkıntı ise söyle;
araba seyır halinde giderken bosa attığımda devir 2500-3000 arası sabitleniyo düşmüyo ancak araba durduğunda 1000devirde
sabitleniyo diğer türlü resmen bağırıyo-yırtınıyo vs...
ilginç bi durumda soyle ki; dün arabanın debraj ust merkezi değişti değişirken akü yarım saat sokulu kaldı acaba ayarmı kactı
düşüncesi ile yeniden bılgısayara bağlandı ama sonuc husran burda sunu belirtmek istiyorum ya gerçekten aku sökülünce bi sıkıntı
oldu yada sorun aynı ana denk geldi...
benzinde cok takılma yapmıyo ama tüpde resmen cıvı cakmıs gibi sabitleniyo düşmüyo usta bunun sebebının lpg nin daha cok
elektrık cektığınden olduğunu soyledi ardından lpg ayarına girdim orda daLPGnin kendi ayarı ayar mukemmel fakat yine olmadı
en son lpg ci bikaç gün benzinde kullan düzelmezse kesin rolanti motorun değişecek dedi çıktım geldim eve moralim bozuk bi şekilde
düşünüyorum ve sizlerden yardım bekliyorum bu tür şeyler maalesef beni anında arabadan soğutuyo LÜTFEN YARDIIIM!!!
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 9 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap