Hakan Saraylı Yanıtlama zamanı: Şubat 19, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 19, 2015 Şimdi ikiside ayrı ayrı güzel, fakat ikisinide bir arada kullanırken sonuç şu oluyor, daha fazla güce daha kısa sürede ulaşıyorsunuz. O yüzden evet iksinin beraber kullanımı çok bir şukela. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Sabri Özer Yanıtlama zamanı: Şubat 19, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 19, 2015 Senin kafan karışmış Sabri. Senin araban 115ps yani 113bhp Breake Horse Power != Horsepower eyvallah fakat arasında çok küçük bir fark var Ahada ingiliz abilerin sitesi http://www.superchips.co.uk/search?make=9&fueltype=2&model=2&variant=2809 134bhp 314nm çıkıyor totalde. Kısacası BHP motorun ürettiği güç, HP ise tekerlerden ölçebildiğin güç. Yani HP<BHP kısacası senin hesabında kitabında yanlış var. Not: Nakitte 1250TL ye kadar indirebilirsin fiyatı. Belki dahada aşağı. Benim değil BTG maslagin kafa karışmış o zaman bana atılan mailde ne diyorsa onu söyledim ben. Adamlar bu işi yapiyor yıllardır bir bildikleri vardır diye tahmin ediyorum Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Şubat 19, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 19, 2015 Fiyat olayına gelirsek; Piyasa yazılım yapan birçok "usta" var. Bildikleri arabalarda zamanında dene yanıl yöntemiyle (ortak havuzlarda biriken) yazılımları oluşturmuşlar. Ama günün sonunda bana sorarsanız öyle çokta ahım şahım yazılımlar değil. Örneğin birçoğu güç almaya çalışırken ya DPF/Katalizör tıkar (bu yüzden iptalini önerirler) ya da yağ sıcaklığı çok artar. Bunu da ölçmeye biçmeye çok değer vermezler, güç olsun yeter derler. Bu yüzden ucuzdur. Siz çalışmadığı arabayla giderseniz dahada aksi durumların ortaya çıktığını görürsünüz AFR tutmaz, Boost Peak çok artar bi anda boost spike yaşar arabanız vs vs. Revo Pumaspeed Superchips gibi firmalar AR-GE yapmışlardır. (not: revo nun yazılımı çok daha hard) Bu argeye göre siz yazılımınızı çok önceden belirlenmiş bazı standartlara göre alırsınız. Kısacası ortaya çıkan hizmetin kalitesine göre fiyat belirleniyor. Bu yüzden 1250 tekrar tekrar uğraşmamak adına çok da pahalı gelmiyor. Sprintbooster'a gelirsek, bu adamlar ve benzeri firmaların fiyatları çok küçük fiyatlarla aynı, özellikleride temelde aynı fakat bazısının oyuncağı çok. Şimdi ortaya çıkan şey Plug&Play bişey. Verdiği hazzı da biliyorlar, bu yüzden hazza göre para kardeşim diyor adamlar (bence). Arz/Talep meselesi işte. İçindeki devre uzay teknolojisi değil sonuçta, 40-50TL lik bir maliyeti vardır parça olarak bakılırsa. Yukarıdaki yorumlara dikkat edin, "SprintBoostersız arabaya binmem" diyorlar, adamlarda bunu biliyor kabaca işte. Hatta bir bayinin bir arkadaşım denemek istiyor dediğimde "abi deneyipte söktüren olmadı zaten" diyor. Günün sonunda ikiside paranız varsa alınması yapılması gereken şeyler sınıfına giriyor. Aslında ihtiyacımız yokken kişisel zevklerimiz için alıyoruz yapıyoruz. Yoksa ikiside çoook gerekli değil Benim değil BTG maslagin kafa karışmış o zaman bana atılan mailde ne diyorsa onu söyledim ben. Adamlar bu işi yapiyor yıllardır bir bildikleri vardır diye tahmin ediyorum Derler Sabriciğim derler, daha neler derler Müşteri kapmak adına uçarız kaçarız moduna giriyorlar fakat gerek yok. Data belli BTG değil ama başka bir firmanın totalde 220bhp olacak bu dediği yazılımı yaptıran arkadaşımı aynı arabanın stock haliyle geçince kaşı gözü ayrı oynayan mavi ekran veren "yazılımcı" gördüm ben. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tugay Kuruöz Yanıtlama zamanı: Şubat 19, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 19, 2015 Demek yeterince etkili değil yeni program... program etkili, etkisini aracın programdan önceki son haline göre kıyaslamak daha rahat oluyor, yani yaklaşık bir aydır pedal açık kullanıyorum, bu duruma alıştığım için kıyaslamayı da pedal açıkken yapmam daha sağlıklı oluyor, sonuçta programın etkisini anlamamak mümkün değil... yeni haliyle çok fazla kullanamadım ama yaptırmayı düşünüyorsanız performans anlamında pişman olmazsınız kanımca... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mert Yürüyen Yanıtlama zamanı: Şubat 19, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 19, 2015 bunu 125'lik powershifte uygulayan var mı? 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tugay Kuruöz Yanıtlama zamanı: Şubat 19, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 19, 2015 Ben farkı anlamak için 3-4 gün Sprintbooster kapalı iken kullandım, evet araçta çok belirgin bir güç artışı kendini hissettiriyor ancak; gaz tepkisi yine eskiden olduğu gibi 1-2 saniye gecikmeli yani, bu aracı 1000 HP'de yapsanız bu gecikme yine olacak demektir. Ozan'ın bahsettiği, anlatamadığı, tanımlayamadığı, sinir edici olan şey bu. İşin aslı Sprintbooster denen alet yazılımdan önemli, en azından benim için durum öyleydi, aracım 140 HP, 320 Nm. tork ile yeterince güçlü, Sprintbooster ile bu gücü daha gaza dokunur dokunmaz hissetmeye başladım, önceden aracımı bu kadar güçlü hissetmiyordum, dip gaz yapsam dahi belli bir süre araç yerinden kıpırdamıyordu, Sprintbooster bu durumu çözdü, dolayısı ile yazılım benim için olmazsa da olurdu. Yalnız bu durum zaten güçlü olan araçlar için geçerli, altınızda ki araç ne kadar güçlü ise Sprintbooster o kadar kendini belli ediyor, 80-90 HP gücündeki bir araç kullanıcı benimle aynı fikirleri paylaşmayacaktır. Gelelim işin maliyetine Sprintbooster'ın parasını sonuna kadar hak ettiğini düşünüyorum, bundan sonraki (İnşaallah yeni Mondeo 2.0 olur ) aracıma da aktarabileceğim için parasal boyutu beni üzmüyor, biliyorum ki bundan sonra Sprintbooster olmadan araba kullanmam. Yazılım kısmı ise verdiğim paraya değdi mi ? evet ancak dedim ya olmazsa da olurdu, beygirleri sevdiğim için zararı yok fakat olurda yeni Mondeo 2.0 180 HP alırsam tekrar yaptırır mıyım ? emin değilim Sprintbooster yeter gibi geliyor. sprintbooster'ın etkisi, gaz pedalı yolunun ilk başlarında daha etkili (yani ilk dokunuşda) pedala basmaya devam ettiğinizde, orta gazlar aynı etkiyi vermiyor işte o durumda programın etkisini görüyorsunuz,(benim aracımda durum böyle) tork artışı hissediliyor, sprintbooster kapalı olduğunda ise gaza ilk dokunmanız da yokluğunu çok aratıyor aracı hantal hissediyorsunuz, birbirlerini tamamlıyorlar... 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga KARACA Yanıtlama zamanı: Mart 5, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 5, 2015 (düzenlendi) Kullanıcı arkadaşlara hayırlı olsun diyeyim, SBooster türevi ürünler bence günümüzün ağır emisyon şartları altında beygirlerini gizleyen, elektronik gaz pedalına sahip araçların olmazsa olmazı, hele bir de işin içine turbo gecikmesi de eklendiğinde araçlarımız kağıt üzerindeki gücü subjektif açıdan yansıtamayabiliyor. Ben de önceki aracım Astra 1.4T ye SB takmıştım, arkadaşların da dediği gibi alıştıktan sonra sistemi kapatınca "tepkiler daha önce ne kötüymüş" hissi anında oluşuyor, üstelik dengeli kullandığınızda artan keyfin yanında tüketimde de olumsuz bir durum oluşmuyor. Mart 5, 2015 Tolga KARACA tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hakan Saraylı Yanıtlama zamanı: Mart 5, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 5, 2015 Kullanıcı arkadaşlara hayırlı olsun diyeyim, SBooster türevi ürünler bence günümüzün ağır emisyon şartları altında beygirlerini gizleyen, elektronik gaz pedalına sahip araçların olmazsa olmazı, hele bir de işin içine turbo gecikmesi de eklendiğinde araçlarımız kağıt üzerindeki gücü subjektif açıdan yansıtamayabiliyor. Ben de önceki aracım Astra 1.4T ye SB takmıştım, arkadaşların da dediği gibi alıştıktan sonra sistemi kapatınca "tepkiler daha önce ne kötüymüş" hissi anında oluşuyor, üstelik dengeli kullandığınızda artan keyfin yanında tüketimde de olumsuz bir durum oluşmuyor. Evet alışkanlık yapıyor, iyi tarafı da başka aracınıza aktarabiliyor olmanız, araç değiştirdiniz herhalde, mevcut aracınıza aktardınız mı bu sistemi ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tolga KARACA Yanıtlama zamanı: Mart 5, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mart 5, 2015 (düzenlendi) Evet alışkanlık yapıyor, iyi tarafı da başka aracınıza aktarabiliyor olmanız, araç değiştirdiniz herhalde, mevcut aracınıza aktardınız mı bu sistemi ? Evet şuan Insignia ve Golf var, Astra yı sevdiğim bir arkadaşa sattığımdan SB ı üzerinden sökmemiştim. Insignia nın 3-4-5 ve 6. vitesteki gaz tepkileri Astra dan hızlı ancak otomatik olduğundan mı yoksa yine elektronik gaz pedalı yazılımıyla mı alakalı; kalkış esnasında benzer bir tepki gecikmesi mevcut, bu araçta da SB olsa kesinlikle keyifli olacaktır ancak motor 3 ve sonraki viteslerde çok tatminkar bir tepki verdiğinden karar veremiyorum açıkcası. Mart 5, 2015 Tolga KARACA tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap