kadir sönmez Oluşturma zamanı: Şubat 5, 2015 Raporla Share Oluşturma zamanı: Şubat 5, 2015 arkadaşlar merhaba 2006 focus (lpg) sahibiyim ,bunu satıp yine ikinci el 2012 model dizel bir focusmu önerirsiniz yoksa yine o modellerde lpg li bir focusmu? fiyatlar üç aşağı beş yukarı benzer, şuanki aracımda hiç bir sıkıntı yaşamadım dolayısıyla lpg bana sıcak geliyor ama dizelde daha güçlü bir araç ama dizelin bakımları masraflı diyorlar km 100.000 den sonra kaldır at diyolar yani herkes herşeyi diyor sizin görüşlerinizi alabilir miyim Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2015 Siz bilirsiniz tabi. www.google.com Töbe töbee... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
kadir sönmez Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2015 Siz bilirsiniz tabi. www.google.com Töbe töbee. niye töbe çektin birader ?yanlış bir şeymi sordum Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hakan Saraylı Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2015 Şu dizeli 100.000 den sonra kaldır at mantığından artık gına geldi, araştırınız efendim, neye dayanarak bu imaj olştu bilmiyorum ama bana göre bu hurafe tüketim ekonomisinin bir dayatmasıdır, aldatmacadır. Dizel motorlar bilinenin aksine benzinli motorlara göre daha sağlam yapıda ve daha uzun ömürlüdür sadece bakımları biraz daha dikkat ister. (kullanılan yağ / yakıt kalitesi). İyi bakımlı bir dizelle bana göre en az 350.000 km. yapılır sonrasında iyi bir rektefiye ile bir o kadar daha yol yapar. LPG mi Dizel mi derseniz tabi ki herkes tartışmasız Dizel diyecektir, olmadı turbo benzinli diyecektir. LPG'nin günümüz teknoloji motorlarında artık yeri kalmadı, yeni Ecoboost, Tsi ve bunları destekleyen hybrit motorlar ile tarih olmaya mahkum oldu. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
kadir sönmez Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2015 hocam teşekkür ederim verdiğin bilgiler için en cok aklıma takılan şu 100.000 den sonrası mevzusu hakkaten yılda 15-20 bin arası km yaptığım için kısa sürede 100.000 i geçecek aldığım araç Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2015 İkisininde birbirinden çok farkı yok. Aynı fiyat ise; hangisi temiz ise onu alın. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Servet Ö. Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2015 niye töbe çektin birader ?yanlış bir şeymi sordum Çok güzel birşey sorup altına reklam niyetinde site reklamı koymana hayıflandım ki, moderasyona uğraşmış. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ramazan Çakır Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2015 (düzenlendi) İlle ikisinden biri olacaksa dizel tabiki. Hem performans hem ekonomi. Hele de dizel kullanmışsanız daha önce, demek istediğimi anlarsınız. Ben olsam, yıl bazında abartılı olmayan kilometrelere ulaşılıyorsa, Ecoboost veya TSI üniteli otomatik bir araç tercih ederdim. Yüksek performans, performansa göre düşük tüketim, konfor, yüksek sürüş zevki. Şubat 5, 2015 Ramazan Çakır tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2015 Tutucu bir toplumuz, yeniliklere genelde kapalıyız. Sanayideki ustalarımız gelişen teknolojiye ayak uyduramazlar, kullanıcıları da bu nedenle etkilerler. Turbolar, elektronik motor kontrolları çözülmez sorun kaynaklarıdır onlar için. Bu nedenle de hem geri teknolojiyi ve bildiklerini öne çıkarırlar. Dizellerin geçmişte özellikle yakıt kalitesinin değişkenliği nedeniyle 100.000 km sonrasında yavaş yavaş turbo ve enjektör tıkanma/yıpranma sorunları ortaya çıkıyordu. Bu sorunlar son 10 yılda hem azaldı hem de onarım yöntemlerine hakimiyet gelişti. Prensipte dizel daha soğuk çalıştığı için çok daha uzum ömürlüdür, motor bloğu, pistonlar, segmanlar, süpablar vs. rahatlıkla 500.000 km görür. Bu süreyi çıkartmayacak olan turbo ve enjektör sistemidir, onlar da artık çok da ürkütücü olmayan maliyetler ile onarılabilir. Benzinli motorlar fabrika çıkışı LPG uyumlu üretilmemektedir. Özellikle yüksek ısılı çalışma nedeniyle süpab erozyonları bilinen bir sorun. Fabrika çıkışı olmayan bir sistemi zorlama kullanmak salt yakıt ekonomisi düşünüldüğünde ve dizel ile kıyaslandığında bana mantıklı gelmiyor. Ben oyumu her zaman dizelden yana kullanırım, yüksek torkun keyfi de artı avantajı. Ayrıca yılda 15-20.000 km çok da yüksek bir değer değil. Alacağınız arabayı en az 5-6 sene rahat kullanırsınız demektir. 5 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ramazan Çakır Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2015 Benzinli motorlar fabrika çıkışı LPG uyumlu üretilmemektedir. Özellikle yüksek ısılı çalışma nedeniyle süpab erozyonları bilinen bir sorun. Fabrika çıkışı olmayan bir sistemi zorlama kullanmak salt yakıt ekonomisi düşünüldüğünde ve dizel ile kıyaslandığında bana mantıklı gelmiyor. Ben oyumu her zaman dizelden yana kullanırım, yüksek torkun keyfi de artı avantajı. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
kadir sönmez Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2015 (düzenlendi) Tutucu bir toplumuz, yeniliklere genelde kapalıyız. Sanayideki ustalarımız gelişen teknolojiye ayak uyduramazlar, kullanıcıları da bu nedenle etkilerler. Turbolar, elektronik motor kontrolları çözülmez sorun kaynaklarıdır onlar için. Bu nedenle de hem geri teknolojiyi ve bildiklerini öne çıkarırlar. Dizellerin geçmişte özellikle yakıt kalitesinin değişkenliği nedeniyle 100.000 km sonrasında yavaş yavaş turbo ve enjektör tıkanma/yıpranma sorunları ortaya çıkıyordu. Bu sorunlar son 10 yılda hem azaldı hem de onarım yöntemlerine hakimiyet gelişti. Prensipte dizel daha soğuk çalıştığı için çok daha uzum ömürlüdür, motor bloğu, pistonlar, segmanlar, süpablar vs. rahatlıkla 500.000 km görür. Bu süreyi çıkartmayacak olan turbo ve enjektör sistemidir, onlar da artık çok da ürkütücü olmayan maliyetler ile onarılabilir. Benzinli motorlar fabrika çıkışı LPG uyumlu üretilmemektedir. Özellikle yüksek ısılı çalışma nedeniyle süpab erozyonları bilinen bir sorun. Fabrika çıkışı olmayan bir sistemi zorlama kullanmak salt yakıt ekonomisi düşünüldüğünde ve dizel ile kıyaslandığında bana mantıklı gelmiyor. Ben oyumu her zaman dizelden yana kullanırım, yüksek torkun keyfi de artı avantajı. Ayrıca yılda 15-20.000 km çok da yüksek bir değer değil. Alacağınız arabayı en az 5-6 sene rahat kullanırsınız demektir. hocam gerekli açıklamayı yapmışsınız, çok teşekkürler sübap erime sorununu benim focusta yaşadım 73.000 de lpg takıldı 160.000 de sübaplar gitti servis sadece malzemeye 3-3.5 arası fiyat istedi mecburen dışarıda bin liraya yaptırdım , şimdilik sorunu yok çok şükür Çok güzel birşey sorup altına reklam niyetinde site reklamı koymana hayıflandım ki, moderasyona uğraşmış. hayıflanmana gerek yok hocam site reklamı koymak için mesaj yazmadım, mesaj yazdığım için site reklamı koydum neden silmişler anlamadım ben her forumda her yorumun altına yazarım google da üst sıralara çıksın diye, diğer sitelerde silinmiyo Şubat 5, 2015 kadir sönmez tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2015 site reklamı koymak için mesaj yazmadım, mesaj yazdığım için site reklamı koydum neden silmişler anlamadım ben her forumda her yorumun altına yazarım google üst sıralara çıksın diye diğer sitelerde silinmiyo O zaman aklınızda olsun google'da öyle üst sıraya çıkamazsınız Yıllar önceydi o. Silmemeleri sizin zararınıza oluyor bu konuda. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
kadir sönmez Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2015 ee nasıl çıkıcaz üste ozaman:) Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2015 Öncelikle Bulunduğunuz yerlerin kurallarına uyarak misal profil foto eklediğiniz yerde uyarı vardı onu yoksaymışsınız. Ardından Google'un resmi önerilerini okuyarak. Konu dışı devam ederse iletiler silinir bu da 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Tugay Kuruöz Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 5, 2015 Tutucu bir toplumuz, yeniliklere genelde kapalıyız. Sanayideki ustalarımız gelişen teknolojiye ayak uyduramazlar, kullanıcıları da bu nedenle etkilerler. Turbolar, elektronik motor kontrolları çözülmez sorun kaynaklarıdır onlar için. Bu nedenle de hem geri teknolojiyi ve bildiklerini öne çıkarırlar. Dizellerin geçmişte özellikle yakıt kalitesinin değişkenliği nedeniyle 100.000 km sonrasında yavaş yavaş turbo ve enjektör tıkanma/yıpranma sorunları ortaya çıkıyordu. Bu sorunlar son 10 yılda hem azaldı hem de onarım yöntemlerine hakimiyet gelişti. Prensipte dizel daha soğuk çalıştığı için çok daha uzum ömürlüdür, motor bloğu, pistonlar, segmanlar, süpablar vs. rahatlıkla 500.000 km görür. Bu süreyi çıkartmayacak olan turbo ve enjektör sistemidir, onlar da artık çok da ürkütücü olmayan maliyetler ile onarılabilir. Benzinli motorlar fabrika çıkışı LPG uyumlu üretilmemektedir. Özellikle yüksek ısılı çalışma nedeniyle süpab erozyonları bilinen bir sorun. Fabrika çıkışı olmayan bir sistemi zorlama kullanmak salt yakıt ekonomisi düşünüldüğünde ve dizel ile kıyaslandığında bana mantıklı gelmiyor. Ben oyumu her zaman dizelden yana kullanırım, yüksek torkun keyfi de artı avantajı. Ayrıca yılda 15-20.000 km çok da yüksek bir değer değil. Alacağınız arabayı en az 5-6 sene rahat kullanırsınız demektir. Cem bey, ben hep kendi mantığımla benzinli motorların dizele göre daha uzun ömürlü olduğunu düşünüyordum. Bunu da dizelin yüksek sıkıştırma oranına bağlıyorum. Bildiğiniz üzere dizel motorlarda silindir içine alınarak, benzinli bir motora göre daha fazla sıkıştırılan havaya mazot püskürtülmesi ile yanma sağlandığından dizeller benzinli motorlara göre daha yüksek basınçlara (daha yüksek torklara) maruz kalıyor ve vuruntulu bildiğimiz dizel sesi ortaya çıkıyor. Benzinli motorlarda benzinin tutuşma sıcaklığından ötürü ve buji ile ateşlenebildiğinden daha yüksek sıkıştırma oranlarına gerek duyulmuyor bu durumda dizel motor daha hızlı yıpranır diye düşünüyorum. Tabi bu mantıkla bu sonuca varılabilir mi, o konuda iddalı değilim saygılar... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap