2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız
×
- 0
Balata Değişiminden Kaynaklı Sorun
-
Benzer İçerikler
-
- 5 cevap
- 1.532 görüntüleme
-
- 1 yanıt
- 3.012 görüntüleme
-
- 1 cevap
- 1.427 görüntüleme
-
- 19 cevap
- 3.169 görüntüleme
-
- 12 cevap
- 13.130 görüntüleme
-
Soru
Burak Özsoy
Merhabalar ;
25.000 km de aracımı yaşadığım bazı sorunlar nedeniyle İstinye Otokoç'a götürdüm.
Aracı test etmişler ve direksiyon kutusunu bozuk olduğunu ve direksiyon kutusunun garanti kapsamında değiştirileceğini ayrıca aracın ön fren balatalarının değişmesi gerektiği bilgisini verdiler. Bende değişimi telefonda onayladım. Değişiklikler yapıldıktan sonra aracımı teslim aldım.
Değişim sonrası frenlerden memnun değildim ve Otokoç'u arayıp sorduğumda balataların yeni değişmesinde dolayı alışma sürecinde olduğu bilgisini verdiler. Bende bu bilgi üzerine bu konunun üzerinde pek durmadım. Fakat aracım 28.000 km geldiğinde frenlerden ses gelmeye başladı. Bu ses üzerine Ataşehir Otokoç'a aracımı götürdüm, durumu anlattım. Bir kaç saat sonra Ataşehir Otokoç'tan arayıp ön fren disklerinde çizik olduğunu ve değişmesi gerektiğini söylediler. Ben nasıl olduğunu sorunca balata ile disk arasına taş girmiş olabilir dediler, bende hangi dikte sorun yaşadığımı sorunca iki ön fren diskinde aynı sorun olduğunu söylediler.
Aracı almak için Ataşehir Otokoç'a gittim, sorunu görmek istediğimi beyan ettim. Aracı kaldırıp baktığımızda aynı büyüklükte ve aynı derinlikte iki diskte de çizik var. Açıkçası böyle bir taş girme şekli yok dedim, aracımı teslim aldım.
Daha sonradan Ataşehir Otokoç'a bir tanıdık buldum ve aracıma tekrardan baktırdığım zaman bana söylenen şey ; yeni balatalarda herhangi bir sorun olmadığı eski balatalar bittiği için diski çizdiği söyledi ve bunun garanti kapsamına girmediği bilgisi verildi. Burada benim hata mı sorduğum zaman balataları geç değiştirdiğim söylendi. Bu durumda İstinye Otokoç'ta hata yok mu ? maden böyle bir durum var benimle neden paylaşmamışlar diye sorduğumda frenleri değiştiren kişinin hatası olabileceğini söylediler. Servisin hatasının ceremesini neden ben çekiyorum??
Bu durumda ne yapmam gerekmektedir. Geri dönüş yapabilirseniz sevinirim.
Herkese İyi Günler
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 4 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap