İlker u. Oluşturma zamanı: Şubat 11, 2015 Raporla Share Oluşturma zamanı: Şubat 11, 2015 Arkadaşlar bende de debriyaj müşürü arızası gözüküyo ne işe yarar bu parça değiştiriyim mi? parça fiyatı 18 tl Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Şubat 11, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 11, 2015 evet Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Kubilay Yıldırımbayazıt Yanıtlama zamanı: Şubat 11, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 11, 2015 yani 18 tl ise hemen değiştirin bence de Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 İlker u. Yanıtlama zamanı: Şubat 11, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 11, 2015 Ne işe yarıyor bu parça ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Şubat 11, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 11, 2015 Ne işe yarıyor bu parça ? araç debriyaja basılımı değilmi onu anlar. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 İlker u. Yanıtlama zamanı: Şubat 11, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 11, 2015 araç debriyaja basılımı değilmi onu anlar. Orası tamam ama amacı ne ? anlıyınca ne oluyo cruze yok arabamda Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Şubat 11, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 11, 2015 Orası tamam ama amacı ne ? öylesine koyduk işte ... maksat kıllık olsun ...işin gırgırı bir yana @, üstadın belirttiği gibi Debriyaj Pedalının konumunu 1 ve 0 cinsinden ECU'ya bildirir. Bu resmi açıklama ... gayrı resmi açıklama nedir denirse? ...şöyle anlatayım. Öncelikle zamanlama, parmağınızı şıklatın ... hızlı şekilde bunu yaparsanız hareketin sonundaki o "şak" sesi yaklaşık 7 milisaniye sürer ... şimdi bu bağlamda müşir ile ECU arasında yaşanan konuşmaya bakalım. (bu muhabbet toplam 2 - 2,5 milisaniye içinde geçmektedir) Debriyaj Müşiri (kısaca DM) : Ahanda!! Şüfür debriyaja bastı ... hemencecik ECU'ya ihbar ediim. ECU !!! ECU!!! ne diicem bi baksana abi... ECU : (kısaca ECU) hııı? DM : Şüfür debriyaja bastı abey ECU : Harbiden mi? DM : valla ECU : Peki ... lan bizde Cruise var mıydı? DM : ne biliim ya? ECU : yoktu sanki ... neyse, varmış gibi ona ses ediim. Cruise ... Cruise ... varsan ses ver, şüfür debriyaja bastı ... devre dışı kal çabuk. ..... ECU : Yok her halde ... neyse, işimize bakalım o zaman. Motor ... leyn motor. Motor : (kısası falan yok, motor işte) ha? ne var be? ECU : Debriyaja basıldı, devri 500 düşür ... birazdan şanzımanı boşa atcek. Motor : taam ... devir kesmeye de hazır oliim mi? ECU : ben sana derim, sen hazır ol. Motor : peki ...yani Cruise varsa onu devreden çıkaran, cruise olsa da olmasa da +/- yaklaşık 500 d/d tolerans değerleri içinde devri düşüren veya yükselten sinyali ECU üzerinde tetikleyen DM'dir. ...devir neden düşürülür? şanzıman boşa atıldığında yük azalmasından dolayı boşa çıkan motor takometre'nin red line çizgisine aniden dayanmasın diye. ...devir neden arttırılır? kalkış esnasında fazla yük binip debriyaj balatası erken bitmesin diye. ...basit bir parçadır, gereklidir. başta söylediğimin tersine kıLLık olsun diye konmamıştır, bozuksa IDF'de arıza kaydı belirir. Onu değiştirir ve arıza kaydını da sildirirseniz ECU daha rahat çalışır, debriyaj balatanızın ömrü birazcık uzar. Sonuç : Değiştir gitsin işte üstadım ... 11 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Osman Türkol Yanıtlama zamanı: Şubat 11, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 11, 2015 öylesine koyduk işte ... maksat kıllık olsun ...işin gırgırı bir yana @, üstadın belirttiği gibi Debriyaj Pedalının konumunu 1 ve 0 cinsinden ECU'ya bildirir. Bu resmi açıklama ... gayrı resmi açıklama nedir denirse? ...şöyle anlatayım. Öncelikle zamanlama, parmağınızı şıklatın ... hızlı şekilde bunu yaparsanız hareketin sonundaki o "şak" sesi yaklaşık 7 milisaniye sürer ... şimdi bu bağlamda müşir ile ECU arasında yaşanan konuşmaya bakalım. (bu muhabbet toplam 2 - 2,5 milisaniye içinde geçmektedir) Debriyaj Müşiri (kısaca DM) : Ahanda!! Şüfür debriyaja bastı ... hemencecik ECU'ya ihbar ediim. ECU !!! ECU!!! ne diicem bi baksana abi... ECU : (kısaca ECU) hııı? DM : Şüfür debriyaja bastı abey ECU : Harbiden mi? DM : valla ECU : Peki ... lan bizde Cruise var mıydı? DM : ne biliim ya? ECU : yoktu sanki ... neyse, varmış gibi ona ses ediim. Cruise ... Cruise ... varsan ses ver, şüfür debriyaja bastı ... devre dışı kal çabuk. ..... ECU : Yok her halde ... neyse, işimize bakalım o zaman. Motor ... leyn motor. Motor : (kısası falan yok, motor işte) ha? ne var be? ECU : Debriyaja basıldı, devri 500 düşür ... birazdan şanzımanı boşa atcek. Motor : taam ... devir kesmeye de hazır oliim mi? ECU : ben sana derim, sen hazır ol. Motor : peki ...yani Cruise varsa onu devreden çıkaran, cruise olsa da olmasa da +/- yaklaşık 500 d/d tolerans değerleri içinde devri düşüren veya yükselten sinyali ECU üzerinde tetikleyen DM'dir. ...devir neden düşürülür? şanzıman boşa atıldığında yük azalmasından dolayı boşa çıkan motor takometre'nin red line çizgisine aniden dayanmasın diye. ...devir neden arttırılır? kalkış esnasında fazla yük binip debriyaj balatası erken bitmesin diye. ...basit bir parçadır, gereklidir. başta söylediğimin tersine kıLLık olsun diye konmamıştır, bozuksa IDF'de arıza kaydı belirir. Onu değiştirir ve arıza kaydını da sildirirseniz ECU daha rahat çalışır, debriyaj balatanızın ömrü birazcık uzar. Sonuç : Değiştir gitsin işte üstadım ... abi heredot gibi anlatıyosun senin yazılarını okumaya bayılıyom 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Ahmet Dursun Yanıtlama zamanı: Şubat 12, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 12, 2015 abi heredot gibi anlatıyosun senin yazılarını okumaya bayılıyom öylesine koyduk işte ... maksat kıllık olsun ...işin gırgırı bir yana @, üstadın belirttiği gibi Debriyaj Pedalının konumunu 1 ve 0 cinsinden ECU'ya bildirir. Bu resmi açıklama ... gayrı resmi açıklama nedir denirse? ...şöyle anlatayım. Öncelikle zamanlama, parmağınızı şıklatın ... hızlı şekilde bunu yaparsanız hareketin sonundaki o "şak" sesi yaklaşık 7 milisaniye sürer ... şimdi bu bağlamda müşir ile ECU arasında yaşanan konuşmaya bakalım. (bu muhabbet toplam 2 - 2,5 milisaniye içinde geçmektedir) Debriyaj Müşiri (kısaca DM) : Ahanda!! Şüfür debriyaja bastı ... hemencecik ECU'ya ihbar ediim. ECU !!! ECU!!! ne diicem bi baksana abi... ECU : (kısaca ECU) hııı? DM : Şüfür debriyaja bastı abey ECU : Harbiden mi? DM : valla ECU : Peki ... lan bizde Cruise var mıydı? DM : ne biliim ya? ECU : yoktu sanki ... neyse, varmış gibi ona ses ediim. Cruise ... Cruise ... varsan ses ver, şüfür debriyaja bastı ... devre dışı kal çabuk. ..... ECU : Yok her halde ... neyse, işimize bakalım o zaman. Motor ... leyn motor. Motor : (kısası falan yok, motor işte) ha? ne var be? ECU : Debriyaja basıldı, devri 500 düşür ... birazdan şanzımanı boşa atcek. Motor : taam ... devir kesmeye de hazır oliim mi? ECU : ben sana derim, sen hazır ol. Motor : peki ...yani Cruise varsa onu devreden çıkaran, cruise olsa da olmasa da +/- yaklaşık 500 d/d tolerans değerleri içinde devri düşüren veya yükselten sinyali ECU üzerinde tetikleyen DM'dir. ...devir neden düşürülür? şanzıman boşa atıldığında yük azalmasından dolayı boşa çıkan motor takometre'nin red line çizgisine aniden dayanmasın diye. ...devir neden arttırılır? kalkış esnasında fazla yük binip debriyaj balatası erken bitmesin diye. ...basit bir parçadır, gereklidir. başta söylediğimin tersine kıLLık olsun diye konmamıştır, bozuksa IDF'de arıza kaydı belirir. Onu değiştirir ve arıza kaydını da sildirirseniz ECU daha rahat çalışır, debriyaj balatanızın ömrü birazcık uzar. Sonuç : Değiştir gitsin işte üstadım ... +1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Murat Kav. Yanıtlama zamanı: Şubat 12, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 12, 2015 Açıklama iyi olmuş, artık niye olduğunu hiçbirimiz unutmayız Ek olarak bazı modellerde debriyaja basmayınca araba çalışmıyor. O zaman insanın aklına şöyle bir soru geliyor, acaba bizde bu müşür arızalanırsa, aracı çektirmek zorunda kalır mıyız?.. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Şubat 12, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 12, 2015 Açıklama iyi olmuş, artık niye olduğunu hiçbirimiz unutmayız Ek olarak bazı modellerde debriyaja basmayınca araba çalışmıyor. O zaman insanın aklına şöyle bir soru geliyor, acaba bizde bu müşür arızalanırsa, aracı çektirmek zorunda kalır mıyız?.. Ben olsam müşürü bulup kısa devre yaparak çalıştırırdım Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 İlker u. Yanıtlama zamanı: Şubat 12, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 12, 2015 öylesine koyduk işte ... maksat kıllık olsun ...işin gırgırı bir yana @, üstadın belirttiği gibi Debriyaj Pedalının konumunu 1 ve 0 cinsinden ECU'ya bildirir. Bu resmi açıklama ... gayrı resmi açıklama nedir denirse? ...şöyle anlatayım. Öncelikle zamanlama, parmağınızı şıklatın ... hızlı şekilde bunu yaparsanız hareketin sonundaki o "şak" sesi yaklaşık 7 milisaniye sürer ... şimdi bu bağlamda müşir ile ECU arasında yaşanan konuşmaya bakalım. (bu muhabbet toplam 2 - 2,5 milisaniye içinde geçmektedir) Debriyaj Müşiri (kısaca DM) : Ahanda!! Şüfür debriyaja bastı ... hemencecik ECU'ya ihbar ediim. ECU !!! ECU!!! ne diicem bi baksana abi... ECU : (kısaca ECU) hııı? DM : Şüfür debriyaja bastı abey ECU : Harbiden mi? DM : valla ECU : Peki ... lan bizde Cruise var mıydı? DM : ne biliim ya? ECU : yoktu sanki ... neyse, varmış gibi ona ses ediim. Cruise ... Cruise ... varsan ses ver, şüfür debriyaja bastı ... devre dışı kal çabuk. ..... ECU : Yok her halde ... neyse, işimize bakalım o zaman. Motor ... leyn motor. Motor : (kısası falan yok, motor işte) ha? ne var be? ECU : Debriyaja basıldı, devri 500 düşür ... birazdan şanzımanı boşa atcek. Motor : taam ... devir kesmeye de hazır oliim mi? ECU : ben sana derim, sen hazır ol. Motor : peki ...yani Cruise varsa onu devreden çıkaran, cruise olsa da olmasa da +/- yaklaşık 500 d/d tolerans değerleri içinde devri düşüren veya yükselten sinyali ECU üzerinde tetikleyen DM'dir. ...devir neden düşürülür? şanzıman boşa atıldığında yük azalmasından dolayı boşa çıkan motor takometre'nin red line çizgisine aniden dayanmasın diye. ...devir neden arttırılır? kalkış esnasında fazla yük binip debriyaj balatası erken bitmesin diye. ...basit bir parçadır, gereklidir. başta söylediğimin tersine kıLLık olsun diye konmamıştır, bozuksa IDF'de arıza kaydı belirir. Onu değiştirir ve arıza kaydını da sildirirseniz ECU daha rahat çalışır, debriyaj balatanızın ömrü birazcık uzar. Sonuç : Değiştir gitsin işte üstadım ... Hocam bir konu bu kadar güzel anlatılmazdı çok teşekkür ederim ilginiz için. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 İlker u. Yanıtlama zamanı: Şubat 13, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 13, 2015 Bu sabah parçayı değiştirdim 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Ramazan V. Yanıtlama zamanı: Şubat 13, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 13, 2015 Ya bu müşür Türkçe bi kelime mi sensör desek olmazmı diyeceğim o da Türkçe değil müşür müşür çok garip geliyor .. sensin müşür 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Şubat 13, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 13, 2015 Müşür değil zaten ... Müşir ...arapça sanırım ... sensör'de denebilir tabi (o da yabancı dilden araklama ... ayrı) TDK diyor ki ... müşir Ar. muş¤ir (II) sf. esk. 1. Yazı ile bildiren, haber veren. 2. a. tek. Taşıtlarda motorun ısı durumunu göstergeye yansıtan araç. 3. a. fiz. Gösterge. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
0 Fatih Mehmet USLU Yanıtlama zamanı: Şubat 14, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 14, 2015 Ek yapacak olursak, debriyaj müşiri start-stop özelligi tarafından da kullanılıyor diyebilir miyiz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Soru
İlker u.
Arkadaşlar bende de debriyaj müşürü arızası gözüküyo ne işe yarar bu parça değiştiriyim mi? parça fiyatı 18 tl
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bu soruda 17 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap