Abdullahcan Mara Oluşturma zamanı: Şubat 15, 2015 Raporla Share Oluşturma zamanı: Şubat 15, 2015 aracımızın jantlarının arkasında bulunan kısmındaki pasların silinmesi için etkili bir yöntem , çözüm varmı ? Ve Lastiklerimizi Ay sonunda Değiştirmeyi Düşünüyoruz hangi marka ve hangi ebatta lastik önerirsiniz Teşekkürler. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Şubat 15, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 15, 2015 Bahsettiğiniz pas jantlarda değil fren diskinde. Zaten alaşım (Magnezyum - Alüminyum) jantlar paslanmaz. Diskleri de temizletip boyatsanız bile kısa zamanda gene oluşur. Yani görmezden gelin. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Şubat 15, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 15, 2015 WD40 işinizi görür Lastik konusunda ya aynısından devam edeceksiniz ya da daha konforlu olacak olan 225/50 r17'ye geçeceksiniz. Bu ölçüler biraz pahalı oluyor. Ekonomik olması için aynı ölçüden devam etmelisiniz onlardan bir örnek bana göre FALKEN yaklaşık 235 lira felan. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Abdullahcan Mara Yanıtlama zamanı: Şubat 15, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 15, 2015 WD 40 tam olarak ne oluyor abi ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Şubat 15, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Şubat 15, 2015 WD 40 tam olarak ne oluyor abi ? Genel amaçlı yağlayıcı ve pas sökücü Uygulama Alanları: ● WD-40 formülünde bulunan metale karşı yüksek çekim özelliği sayesinde, yüzeyleri nemli koşullar altında bile tamamen kaplar. Püskürtülerek, fırçalı uygulamalarda veya daldırma yönteminde dahi metal yüzey ile nem arasına girerek koruyucu bir tabaka oluşturur. Bu özelliği ile WD-40, nemle alakalı kısa devreleri hemen ortadan kaldırdığından, elektrik kontağının söz konusu olduğu durumlarda çok kullanışlıdır. ● WD-40 metal çekim özelliği ile paslı ve aşınmış yüzeylere nüfuz ederek, metal, tel, halatlardaki pası çıkarır, sıkışmış somunlar, bağlantılar, kontrol mekanizmaları ve diğer metal parçalardaki aşınmayı ortadan kaldırarak, parçaların serbest bir biçimde çalışmasını sağlar. ● WD-40 metal yüzeylere tamamen yayılarak mikroskopik gözenekleri dahi kaplar. Oluşan bu tabaka ve WD-40ın nem atıcı formülü sayesinde metal yüzey üzerinde neme ve diğer pas oluşturucu maddelere karşı koruma sağlar. Metal düzenli bir şekilde kullanılıyorsa, koruma devam edecektir. ● WD-40 formülü hiçbir aşındırıcı madde içermeksizin çok kalın tabakalı gres yağı ve kiri, etiket ve yapıştırıcı madde kalıntılarını yüzeyden tamamen temizler. Ayrıcı oluşturduğu film tabaka ile çürüme ve paslanmaya karşı korur. ● WD-40 yüksek çekim özelliği sayesinde içeriğinde bulunan yağlayıcı maddelerin tüm yüzeye yayılarak hareketli parçalara mükemmel bir şekilde tutunmasını sağlar. WD-40 silikon veya toz ve kir toplayıcı herhangi bir katkı maddesi içermediğinden yüzeyde kir tabakası oluşturmaz. WD40 işinizi görür Aman dikkat... Özellikle yukarıda alıntıladığım son maddeden anlaşılacağı üzere bölgeye sıkılan WD40 disk ve balatalara da bulaşarak fren performansını olumsuz etkiler. Yineliyorum, bırakın paslı kalsın... 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap